Tele2 - Info tālrunis
Silti iesaku pēc personīgās pieredzes neizmantot Tele2 pakalpojumus, noslēgsiet līgumu netiksiet no viņiem vaļā...
Ja rodas kādas problēmas par maksājum atcelšanu tad zvanot uz Tele2 info vispirms Jums sasolīs kad visu var izdarīt/sarunāt, atlikt maksājumu u.t.t. bet kad pienāks brīdis kad atslēgs zvanus un gribēsiet noskaidrot iemeslu, tad operātors neko nezinās un beigās pateiks kad pats esiet vainīgs{bet īstenībā Jūs jau visu sarunājāt ar citu operatoru} neinteresēs Jūsu problēmas...
Protams arī rēķins būs virs 20 ls, pats esmu students un 20 ls ir naudiņa...
Tātad labāk izmantojiet kādu citu pakaplojumu vismaz pērciet Zelta Zivtiņu...
Komentāri (9)
Pilnīgi piekrītu...
Cilvēki atveriet acis, ejiet uz citiem operātoriem, man tagat ir LMT un vinnmēr operātori draudzīgi laipni, vienmēr ir ieinteresēti, pretīmnākoši.. Rēķins otimāls!
dirsa vari lmt iespraust
Man ir bifri un vienmēr riiķins menesi sastāda 2ls. jo daudziem draugiem un radiem ir bifri/// Vienīgais brīvo sarunu tīkls
LMT ar pieslegumu Vienadais riktigi iedeva Bitei iekshas. Bite ar savu tikla parklajumu slikto nestav pat tuvu, tapec Bite pieslegumu nav verts nemt. Gribat letak parunat, panemiet BiFri un tad vismaz nebus gemorojs ar zonas trukumu daudzas vietas, kur LMT un ari T2 ir zona. Bet, pieslegumu es neiesaku nemt no personigas pieredzes ar totalas bezzonas vietam, lietojot BiFri. Un, to vietu ir ieverojami vairak, neka LMT un ari T2.
Es gaidu, kad Bite atcels tas letas sarunas ar BiFri. Vini gan tagad ir uztaisijuyshi jaunu akciju, bet tas vel jo aizdomigak sak likties un kaut kaa zud uzticiba tam! Kaa zinams, bez maksas ir tikai siers pelu slazdaa
LMT operatori vienmer ir loti laipni, cik nu man ir bijis gadijies viniem zvanit!! Pie tam, zvans uz LMT info talruni, atshkiriba no T2, ir bez maksas. Gribi noskaidrot kadu sikaku lietu, zvani un maksaa 7 santimus. Tas, manuprat, ir absurds! Tagad gan T2 ir akcija ar zz Nulles tarifu, tikai shkrobe ir taa, ka kredita izmantoshanas termini varetu but garaki, piemeram, tik gari kaa okartei!
man riebjas tele2, bet esmu piesaistīta pie viņiem vēl gadu... man jau otrais telefons saplīsa... pirmo nomainīja pēc 3 mēnešu čakarēšanās a otro sola ka salabos 2 nedēļu laikā, bet šodien 2 nedēļas ir pagājušas un ne ziņas ne miņas...Pēc iespējas ātrāk vēlos iet atpakaļ uz LMT, tur man nekad nav bijušas problēmas
LMT-vislabākie! Ja nemt pieslegumu, tad tikai LMT, jo viniem atshkiriba no konkurentiem pie lidzigam cenam ir augstaka kvalitate. Tas gan ir mans subjektivais viedoklis, katram ir tiesibas, protams, izveleties. Ar Bite bus gemarojs ar zonu, a rekins ta naks... T2 zona ir labaka, bet tur ari visadi brinumi ir dzirdeti.
Teikšu tā, ka pirms slēgt līgumu, jāzina, ka patiešām varēsi maksāt! Slēdzot līgumu ir gaiši uzrakstīts, ka rēķini ir jāapmaksā līdz 15. datumam! Pretējā gadījumā mobilo pakalpojumu operators ir tiesīgs ierobežot servisu mēneša beigās! Nevienu nav jāinteresē, ka kādām alga ir mēneša beigās vai kas vēl. Klientam ir iespēja atlīkt maksājumu, bet tas nenozīmē, ka to var darīt katru mēnesi! Jovairak, ir zināms tāds termins, ka kredītlimits, kas ir summa par tekošiem pakalpojumiem + neapmaksāts rēķins par iepriekšējo periodu. Šī summa sākas no 35 Ls un kāpj uz augšu. Tāpēc, tad klientu atslēdz tieši dēļ kredītlimita, tad viņš pats ir vainīgs. Jāseko līdzi savam sarunām! Kāpēc citi var ierobežot sevi, bet citi nē! Nevienam uzņēmumam nav jāčeko Jūsu sarunas un izrunātas summas, tas jādara pašam klientam! Ja zini, ka esi pārtērējis limitu un nevari samaksāt, tad pagaidi, nekas slikts nenotiks, ja pāris dienu jāpaliek bez sakariem. Ja samaksāji, vari informēt. Ja, darbinieki var būt dažādi, bet ja tu esi pildījis visus sava klienta pienākumus, tad pat jebkurš darbinieks varēs visu pārbaudīt un palīdzēt. Es netaisos nevienu aizstāvēt, vienkārši lasot dažas sūdzības var manīt, ka pats nemaksā, bet pēc tam sūdzas...
Labdien cienītie TELE 2 klienti un tāpat arī tie, kuri vēlas par tādiem kļūt!!! Lietas būtība ir sekojoša, gribējām ar sievu paņemt bērnam uz jauno gadu pašu lētāko portatīvo datoru uz nomaksu, jo pagaidām esam vēl TELE2 klienti vairāk jau kā divus gadus, un rēķinus vienmēr maksājam laikā un bez kavējumiem, katru mēnesi apmēram pa 70 eur. Ievadot savu personas kodu tele2 datu bāzē, lai pārbaudītu, vai iedos portatīvo datoru, vai atteiks. Atbilde bija pozitīva ar pirmo iemaksu 0.00 eur. Tomēr domājām pārliecināties un tomēr pazvanīt uz tele2 apkalpošanas centru un uzzināt vai tiešam tā ir kā tur rāda, ka pirmā iemaksa būs 0.00 eur, uz ko saņēmām pozitīvu atbildi, ka tiešam Jums portatīvais dators tiek dots bez pirmās iemaksas, jo Jūs taču esat patstāvīgi klienti un vienmēr rēķini tiek laikā maksāti!!! Tā kā paši pašlaik dzīvojam Gulbenes novadā, tad pajautājām, kurā tele2 filiālē mūsu izvēlētais dators ir pieejams, mums tika paskaidrots, ka tirdzniecības centrā tele2 filiālē, nu tā kā bērnam bija apsolīts un viņš viņu ļoti gaidīja, tad bija jāpilda degviela un jādodas pakaļ apstiprinātajam datoram. Atbraucot uz minēto tirdzniecības centru "ALFA" Brīvības gatvē uz tele 2 centru sagaidīja mūs šokējošs pārsteigums, pārdevējs, vai konsultants vārdā Jānis paskaidroja ļoti brutālā veidā, ka mums ir paņemti jau divi pieslēgumi un viņš mums pie sevis tele 2 centrā neko nekārtos!!! Es šim brutālajam jauneklim paskaidroju, ka varu pa viņu pieslēgumu samaksāt visu summu un līgumu par to pieslēgumu izbeidzam un tad mums paliek viens aktīvs līgums, uz ko sekoja atkal brutāla atbilde, ka viņš neko netaisās darīt, un lai mēs lasāmies prom pa labi, kamēr apsardzi nav izsaucis. Bērns protams asarās, , ka tā solīja un nav!!! Tālāk šī jaunekļa Jāņa izteicienus mana bērna priekšā negribētos to rakstīt dotajā rakstā!!! Tālāk aizbraucām uz citu veikalu.lai dēlam nebūtu histērija nopirkām citu portatīvo datoru! Man rodas vienkāršs jautājums, kā šādus jaunekļus kā saucamaijs Jānis pieņem vispār tada darbā, kur jākontaktējas ar cilvēkiem?????? Pa blatu!!!??? Tas tiešām nav viņa īstais darbs, varbūt derētu palīdzēt tele2 atrast viņam piemērotu darbu!!!??? Un par pašu kompāniju tele2 es varu pateikt tikai vienu, viņi ir visīstākie krāpnieki, tiešā vārda nozīmē, kā lai to izskaidro, ka cilvēks grib kļūt par jaunu tele 2 klientu, viņam sola telefonu bez pirmās iemaksa, bet ierodoties uz vietas tiek prasīta pirmā iemaksa gandrīz jauna telefona vērtībā!!! Cilvēki tērē savu laiku, kāds degvielu u.t.t, bet gala rezultāta cilvēks tiek apkrāpts! Gribētos uzzināt, vai tad mūsu neatkarīgajā Latvijā nav nevienas iestādes, kas ar to varētu tikt skaidrībā!? Man tiešām ir liels kauns, ka dzīvoju tādā valstī, kā mūsu Latvijā. Tāpēc jau nav brīnums, ka cilvēki dodas prom no Latvijas... Es esmu bezspēcīgs, jo atbildēt man telefoniski neviens nav pat pazvanījis un kaut vai atvainojies par šo incidentu!!! Kauns par tādu kompāniju kā tele2 Krāpnieki!!! Pirmdien centīšos meklēt palīdzibu pie "BEZ TABU" citu iespēju neredzu!
Ar patiesu: Viktorija