Tele2 - drausmīga apkalpošana
Tele2 deklarē, ka nevajag pāriet pie citiem operatoriem, bet gan jānāk/jāzvana viņiem un jārisina radušies jautājumi. Pirms pāris mēnešiem noticēju un paliku Tele2(gribēju pāriet uz Biti) un dabūju individuālu tarifu plānu kā Bite tīklā 8,5. Tagad, kad gribēju nomainīt uz tarifu plānu 3,5, operatori nespēja man piedāvāt nekādus normālus risinājumus. Viens nekompetents operators(nespēja atbildēt uz manu jautājumu) savienoja mani ar otru tieši tādu pašu "speciālistu". Sarunu viņi pārtrauca solot drīz atzvanīt. Ta arī neatzvanīja. Pēc 4 dienām zvanīju viņiem es. Speciālists solīja dot atpildi tajā pašā dienā. Tā pagāja vēl 2 darba dienas - nekādas atbildes. Aizrakstīju viņiem uz MansTele2. Tikai tad saņēmu rakstisku atbildi, kurā skaidri tika norādīts, ka viņiem par klientiem nospļauties. Pārfrāzēšu viņu atbildi "mēs esam dārgāki nekā Bite, jūs nevarat atrast tādu tarifu plānu, kurā mēs jūs neapčakarējam un principā mums vienalga - ejiet pie cita operatora, jo mums muļķu pietiek, kas maksā par mūsu tā sauktajiem pakalpojumiem".
Komentāri (1)
Pilnīgi piekritu, arī es tagad izmantoju Bites pakalpojumus, ļoti apmierināta, un tīkla pārklājums ir labāks, jo kad bijam ar draugiem braukuši uz Ventspili ar automašīnu, pa ceļam dažas reizes tiem kuriem ir tele2 nebija zonas mobilajā, bet man un draudzenei kurai ari ir bite nekādu problemu nebija :)