www.sudzibas.lv Tele2 Distancēšanās noteikumu pārkāpumu veicināšana ārkārtas situācijā

Tele2 - Distancēšanās noteikumu pārkāpumu veicināšana ārkārtas situācijā

Iesākumā liels un milzīgs "fui" par telefonisku komunikāciju ar tele 2. Jo pirmkārt savienojums jāgaida 7. Minūtes, un tajā laikā jānospiež poga pieci, jāpiesit pie staba, jāapgriežas divas reizes ap sevi, ar kreiso kāju jāpiesit pie Zemes. Pēc tam jānoklausās kaut kādas pamācības, un galvenais lai nedomāju zvanīt ja rēķins nav samaksāts. Ok! To Krupi kaut kā var norīt, un tad beidzot tieku pie savienojuma ar dzīvu cilvēku un izstāstu savu vajadzību, bet re... Man esot jāzvana biznesa nodaļai, un Saka ka savienošot, nu arī labi... Un tas viss dancis sākas no gala-sitam pie bluķa un dejojam! Pie kam, kad esmu savienots ar otru dzīvu cilvēku, tas garlaikoti paziņo ka neredz manu nr. Jo esmu savienots iekšienē... Labi. Un tagad par problēmu.
Nepieciešams mēneša beigās manu tel. Nr. Pārnest no uzņēmuma uz privātpersonu. Nekas sarežģīts, un no uzņēmuma puses ir izdarīts viss kas nepieciešams. Ir arī kaut kāds kods, kuru nosūtot vai uzrādot var reģistrēt uz privātpersonas vārda.
Tagad ir ārkārtas situācija, un nav nekāda prieka stāvēt pie šauru tele 2 klientu apkalpošanas centru durvīm lielajos iepirkšanās centros, rēķinājos ka šo vienkāršo operāciju var izdarīt attālināti, pie kam šis tak ir tehnoloģiju uzņēmums, tomēr nē! Uz jautājumu vai var pierakstīties uz konkrētu laiku lai nav jāstāv Rindā un es ne izplatu ne saņemu infekcijas risku-nē tāda pakalpojuma mums nav! Laikam jau vairāk nav ko teikt, tik vien ka viens no lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem klientiem nevar un negrib piedāvāt kaut ko mūsdienīgu, ārkārtas situācijai atbilstošu risinājumu. Bet patiesībā tas viss ir tik vienkārši.

22.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 23.12.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

V

Komentāri (5)

M Mošpietiek??? 22.12.2020

Gan jau, ka daudzi negrib näkt uz vietas kaut ko noskaidrot, zvana un täpėc ilgi jāgaida savienojums. Cik man zināms, neviens no mobilajiem operatoriem (LMT, Tele2, Bite) nepiedāvā apkalpošanu klātienē pēc pieraksta. Tad jau varam pieprasīt iepirkties pārtikas veikalos pēc pieraksta, tur noteikti būs grūtāk ievērot 2 metru distanci . :) Un kā lielajos tirdzniecības centros var būt šauras durvis, tādas neesmu redzējis. 🤔 Neesmu šī uzņēmuma darbinieks.

V viss_slikti 22.12.2020

Stāsts jau nav par to. Var auto CSDD pārrakstīt attālināti, var Elektrum līgumu noslēgt attālināti, var novēlēt pensiju E-Latvija attālināti-bet štrunta līgumu ar TELE 2 nevar! Riktīgs un kārtīgs mūsdienu uzņemums!

M Mošpietiek??? 22.12.2020

Jums vismaz paskaidroja, kāpēc to nevar izdarīt attālināti?

V viss_slikti 22.12.2020

Lieliski. Tu vai pardon "jūs" neesat TELE 2 darbinieks, bet tomēr ir pienākums droši vien sekot sūdzībām-tātad indupseris!
Jau pirmajā tavā komentā par rindu lielveikalā, vēlos paziņot tev un tavam sponsoram, ka man ir izvēle! Nestāvēt lielveikalā rindā, bet visu pasūtīt uz mājām. Veikalus neminēšu lai nav reklāmas darījums, bet tomēr tie paši reklamējas...
Un par jautājumu par paskaidrojumu, tas bija šāds; Nevar tāpēc ka nevar!

M Mošpietiek??? 23.12.2020

Dīvaini, ka mans komentārs ir izsaucis Jūsos tādu agresiju. Ar komentāriem bija jārēķinās. Es neapvainojos, bet pasmaidiju gan.
Kā Jūsu uzņēmums risina problēmas, ja nelielu neērtību dēļ sākas nepamatota apvainošana un rēgojas slepenie aģenti? :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes