www.sudzibas.lv Tele2 Darbinieku "muļķības" un nezināšanas dēļ esmu patērējis daudz laika un naudas

Tele2 - Darbinieku "muļķības" un nezināšanas dēļ esmu patērējis daudz laika un naudas

Esmu nenormāli nokaitināts, kam par iemeslu ir Tele2 kantora darbinieku nekompetence. Praktiski Tele2 darbinieku "muļķības" un nezināšanas dēļ esmu patērējis daudz laika un naudas.
Pieteicos Tele2 testa modēmam, kas prasīja man apm dažas minūtes. Pagāja attiecīgais laika sprīdis un man stājās spēkā patstāvīgs līgums uz 2 gadiem. Kādu laiciņu lietoju bet sliktās signāla kvalitātes un serisa (kārtējā signāla nobrukšanas reizē zvanīju uz info dienestu kur man "laipna" dāmīte sašutumā ka zvanu nakts vidū un ka nemāku krievu valodu puslauzītā Latviešu valodā paskaidroja ka viss esot kārtībā un ka drošvien datorā man vaina) dēļ nolēmu līgumu lauzt. Biju ar mieru arī samaksāt līgumsodu 80Ls. Kad sēdēju viņu klientu apkalpošanas centrā man kundzīte paskaidroja ka modems obligāti esot jāatdod. Pēc paskaidrojuma ka man tas modems atrodas talsos viņa piemetināja ka es varod droši to izdarīt talsu filiālē jo viņiem jau redz centralizēta tā sistēma utt. Kad atrados jau talsu filiālē - man paskaidroja ka laikam esmu kko pārpratis jo ar to modemu esot tā ka to var atdot tikai tur kur tas paņemts. Neko darīt - ar visu modemu braucu uz Rīgu kur mani atšuva dēļ tā ka man nebija sava līguma kopija līdz. Kad sašutumā vaicāju vai nepietiek tikai ar pasi !? Prekškam mana līguma kopija ( viņiem jau sistēmā sava ir) atbildēja man ka tā vajagot un viss. Atnākot nākamreiz man paskaidroja darbiniece ka laikam tie iepriekšējie ir kko sajaukuši jo modēmu es varu paturēt, bet šoreiz man līgumsodu aprēķināja 210 ls. Mēneša laikā kurā man bija jāiet uz banku samaksāt sodu man atnāca atkal rēķins - ierados atkal apkalpošanas centrā un lamājos kapēc man pieslēgums vēl ir aktīvs uz ko man paskaidroja ka nevarot noslēgt pieslēgumu kamēr neesmu atdevis modemu. Šoks vienkārši. Atkal ierodos ar visu modemu un sākas atkal viss no gala pa pusei krievu pa pusei latviešu valodā darbiniece man aprēķina (pēc sev vien zināmas formulas) līgumsodu 110 ls. Es jau sēžu un man liekās ka tuliņ uzsprākšu. Kundzīte tur vēl piezvana kkur un pēctam ar smaidīgu ģīmīti paziņo ka tomēr varu modemu paturēt un ka pieslēgumu noslēgšot. Bankā samaksāju tos 110 ls un dzīvoju mierīgi kamēr - hops ! Tele2 rēķins atnāk atkal man uz epastu. Es pilnīgā niknumā aizperos uz filiāli atkal un sāku skaidroties. Šie man paziņo ka lai noslēgtu pavisam līgumu man esot bijis jāpiezvana no mana pieslēguma nummura uz kkādu tur dienestu un jāsaka lai slēdz nost. Zināšanai - mobile connect pieslēguma variantā ir iespējams tikai lietot internetu un sūtīt/saņemt sms. Zvanu funkcija ir neaktīva. Pēc šī paskaidrojuma šie tādi samulsuši: "nuja nuja - redzēs ko varēs darīt..." Itkā atkal man noslēdza un teica ka atsūtīšot man nākammēnes pārrēķinu, bet vēl viens rēķins būšot jāsamaksā...
Tagad ar bažām gaidu kad saņemšu no viņiem ziņu. Tākā 80 ls vietā esmu jau samaksājis vairāk kā 200 ls esmu nolēmis vairs nemaksāt viņiem ne santīmu. Ja atsūtīs man vēl rēķinu - po - nemaksāšu. Tagad lietoju LMT iBiroju un esmu vairāk kā apmierināts.
Tā lūk - 3 min laikā pieslēdzu, bet lai pēctam atslēgtos - gandrīz 3 mēneši un pamatīgas naudiņas.
Īsti nezinu ko arī tagad iesākt. Moš uz patērētāju tiesību aizsardzības biroju doties !?
Pietam Tele2 klientu apkalpošanas centros un info dienestā ir lielas problēmas ar valsts valodas zināšanām darbinieku vidū. Piem. Kalniņa/Marijas filiālē cik esmu bijis man ir iespaids ka tur visi krievvalodīgie strādā tas vēl nebūtu nekas, bet bieži šie darbinieki uzspiež man lietot krievu valodu. Dažreiz arī pakļaujos jo tad vieglāk saprast viņus nekā kad puslauzītā latviskā stostīšanās manierē mēģina ko ieskaidrot...
Paldies par iespēju izteikties !

A

Komentāri (7)

K Kams 26.11.2008

Lai arī neesmu mēģinājis lauzt Tele2 Mobīlā interneta līgumu, tomēr norādīšu uz pāris faktiem: Līgumsoda summa ir atrunāta līguma otrā pusē. Cik saprotu, dažādos līgumos tā atšķirās, tomēr dominē divi varianti: Abonēšanas maksa līdz līguma termiņa beigām vai arī kaut kāda summa/procents no tās. Tieši tik arī bija jāsamaksā. Modema atdošanai jābūt atrunātai līgumā. Pēc mana līguma - nav jāatdod. Tele2 mobīlā interneta kartes var veikt un saņemt zvanus un sūtīt/saņemt SMS pēc Tele2 Starta tarifa - es esmu no tās gan zvanijis, gan sūtijis SMS. Es teiktu, ka šis ir viens no tiem gadījumiem, kad nekompotence un zināšanu trūkums darbojās no abām pusēm. Jāizlasa līgums, jāpieprasa izpildīt tā nosacījumus. Ja nesadarbojas - PTAC.

L lina 07.12.2008

Nu līgumsods 210 Ls nav reāls, lielākais var būt 92 Ls, ka nebija veikts pārrēķins, tad Jums vajadzētu pārzvanīt uz 29560600. Kas atteicas uz valsts valodu...Pietiek vārīties par nebūtiskām lietām!

I Ivars 10.12.2008

Ew! Nu gan Aleksa... Par nebuutiskaam? Tapeec, ka esi krieviete, taapeec tew ir nebuutiskas! Latvijaa jaazin latvieshu valoda! It iipashi apkalpojoshaa sfeeraa!

Par teemu - man ar ir mobile connect, viss gaaja normaali liidz saaka 4akareeties! Visaadus pazinjojumus met laukaa taa programma. Un 3G ik pa laikam nedarbojas lai gan piesleegts ir... Tas, ka apkalpe ir nekam nederiiga, kas par savu produkciju nekaa nezin pilniigi piekriitu (es suutiiju jautaajumus uz tele2 maajaslapaa pieejamo formu)...

A Alla 13.01.2009

Ew! Nu gan Aleksa... Par nebuutiskaam? Tapeec, ka esi krieviete, taapeec tew ir nebuutiskas! Latvijaa jaazin latvieshu valoda! It iipashi apkalpojoshaa sfeeraa!

Par teemu - man ar ir mobile connect, viss gaaja normaali liidz saaka 4akareeties! Visaadus pazinjojumus met laukaa taa programma. Un 3G ik pa laikam nedarbojas lai gan piesleegts ir... Tas, ka apkalpe ir nekam nederiiga, kas par savu produkciju nekaa nezin pilniigi piekriitu (es suutiiju jautaajumus uz tele2 maajaslapaa pieejamo formu)...

Kur Jus nemat informaciju par manu nacionalo piederibu?? Vienkarsi esmu cilveks bez mazas nacijas kompleksa:) Viss gaja normali, kamer nesaka cakareties, nu, nu, saksim ar to, ka info darbinieks nav atbildigs par to, ka kadu apstaklu del pazud signals 3G, var tikai informet, ja tada situacija pastav. Pie tam, sorry, bet parsvara klienti neko nezin par savu datoru, pat nevar pateikt, KADU pazinojumu dators izmet, KAUTKADU-ta nav atbilde, Kas attiecas uz3 G, tad pirms nemat vajadzeja tomer paintereseties kas isiti ir mobilais Internets un nemt vera, ka ja BS Latvenergo norubi elektribu vai ari ir slikti laika apstakli, signals var uz laicinu pazust. Un tie nav vienigie iemesli.

R Raitisstrautmanis 24.02.2009

Kapeec tele2 liek saviem darbiniekiem legali piespiest klientus nemt telefonus uz pieslegumu !!! Apnicis stradat tele2, bet ko lai dara ir tacu krize un nav darbs !!! R.Strautmanis

P Prezidents 23.11.2009

Neko darīt, jāiet ar ķieģeli logu dauzt.
Es no mele2 te nonācu un atcerējos tavu stāstu.

V Valdis B. 11.12.2009

"Īsti nezinu ko arī tagad iesākt. Moš uz patērētāju tiesību aizsardzības biroju doties !?"

Atstāj taču visu kā ir un nemaksā neko - tā būs visvienkārsāk, tici.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes