Tele2 - briivais 14 piesleegums
Dusma pamatiiga!
Izraadaas, ka tarifs briivais14 dalaas "jaunajaa" un "vecajaa"...
Ja esi klients ar doto tarifu plaanu ilgaaku laiku, tad par nummura noteiceeju katru meenesi jaamaksaa 1, 69Ls, ja esi "svaigaaks" klients, tad shis pakalpojums ir bez maksas...
Ieveeroju savaa reekjinaa, ka katru meenesi ibio esmu maksaajusi par nummura noteiceeju, kuram buustu jaabuut par briivu.
Zvanu uz tele2 info dienestu- tur man laipni paskaidro, ka jaa, jaunajiem klientiem shis paklapojums ir bez maksas, vecie, kameer nav paarsleegushies uz "jauno briivo14" maksaa 1, 69Ls par nummura noteiceeju..
Fantastika!! Operaatore veel man uzjautaa- vai es veeleeshoties paarsleegties?! Nee, bljin, neveeleeshos!! Da nospljauties par tiem nepilnajiem 2Ls, tomeer dusma pamatiiga principa deelj.. kaapeec netiek automaatiski "apdeitoti" vecie klienti?! Da kaut vai iiszinju vareeja atsuutiit.
Ieprieksh paaris reizes, kad esmu zvaniijusi uz Tele2 info telefonu, beigaas tachu vienmeer piesienaas ar liidzsavienojuma piesleegshanu, kuru man simts gadus nevajag.. bet pajautaat- ziniet- es skatos, ka juus veel joprojaam maksaajat par nummura noteiceeju.. es juus varu paarsleegt uz jauno briivo14, kuram nummura noteiceejs ir bez maksas.. tur nee- meele laikam nokalstu kaut ko taadu pajautaajot!!
Varbuut katru meenesi ir jaazvana un jaaintereseejaas vai nav kaadi jauni jauninaajumi esoshajam tarifu plaanam? Varbuut vajag apdeitoties?!
Sviests!!
Komentāri (9)
Jā, nu jūtu līdzi :(
Varbūt piesledzies pie LMT, tad būs vēl "jautrak".Es pat tagad nezinu, par ko nāk klāt visādi cipari rēķinam.
Tad jāskatās cita tēma.
Aija.. Labi ka ieliki šādu rakstu. Arī man ir pieslēgums Brīvais 14, un arī es nezināju ka var pārslēgties uz JAUNO BRĪVAIS 14... Liels paldies Tev - nu vismaz varēšu ietaupīt... :D
Man katru menesi rēķinam ir klat kautkadi 2ls par datu apjoma izmantošanu. ES nesaprotu kapec man tas ir jamaksa, ja internetu no telefonu nelietoju... - sviests kautkads...
Pika... ja Tuneizmanto datu pieslēgumu - tad atslēdz to. Man par datu pieslēgumu jāmaksā ir 0.99 vai kaut kā tā jo es GPRS izmantoju
Citreiz ielukojos sudzibas racionalu iemeslu del, bet nu jau aiziet sviesta. Katrs otrais ieraksts ir balstits uz to, ka klients nav pilniba iepazinies ar ligumu, ko ir parakstijis. Situacija, ka tiek piedavatas akcijas jauniem klientiem notiek nepartraukti, bet vel arvien atrodas tadi, kuri pec laicina nav apmierinati ar to, kas liguma rakstits.
Ārprāts!!!
Paldies raksta autoram par šo info, jo esmu arī Tele2 klients un tieši arī Brīvais 14...
Riktīgs fuij Tele2 par šo cūcību!
Paldies dievam drīz beigsies līgums un varēšu droši pāriet uz citu operātoru!
Nu jā, es vnk domāju, ka viņiem nav atļauts neko piedāvāt ..., bet tā jau cūcība pamatīgākā, ka automātiski nepārslēdz.
Un man liekas, līgumā tak nav norādīts, jaunais vai vecais ???? Man vnk nav brīvā 14
LMT vislabākais, TELE sūkā !!!
Kad parādījās jaunie Brīvie tarifi bija info gan rēķinos, gan reklāmā.
Aicinu visus Tele2 klientus, kuriem ir Brivais 7, 10, 14 vai 18 un maksā par numura noteicēju piezvanīt uz 600 un palūgt lai nomaina tarifu plānu. Tas ir bezmaksas.
Un vispār izskatīt rēķinus, parēķināt norunāto minūšu daudzumu un ar operātoru pakonsultēties par izdevīgāku tarifu plānu.
Palielam nav nekādas atšķirības starp operātoru cenām, ir tikai nemākulīga (bieži vien klienti paši neko negrib domāt) savu pakalpojumu izvēle un izmantošana.
Ar cieņu,
Bites klients.