Tele2 - Apkalpošana un kredītlimits
Vakar man pazuda Tele2 pieslēguma karte. Attapos tikai atnākot mājās no darba, ka telefona vairs nav. Loģiski, ka automātiski zvanīju uz TELE2 informatīvo tālruni, lai varētu bloķēt savu pieslēguma karti, bet tur bija jāgaida STUNDU savienojums! Atmetu ar roku un pārzvanīju vēl pēc 15 minūtēm- atkal nogaidīju gandrīz stundu līdz tiku savienota ar operatoru. Pirms kartes bloķēšanas vēlējos noskaidrot kāds ir mans rēķins, jo tomēr telefons ir pazudis un ieslēgts. Liels bija mans šoks, kad operators atbildēja, ka tekošā rēķina summa ir 63 Ls!!! Radās jautājums- tad kam pie velna ir domāts mans kredītlimits 50 Ls???? Operators atbildi tā arī nesniedza. Karti bloķēju.
Esmu stipri vīlusies gan Tele2 kā uzņēmumā, jo sakari it nemaz nav tie spožākie, gan apkalpošanas ātrumā. Nu kā var gandrīz 2 stundas neatbrīvoties NEVIENS operators?!?! Un tiešām man vēl joprojām ir neatbildēts jautājums- kam tad ir domāts kredītlimits, ja to var pārtērēt?!?!?
Komentāri (1)
man ari liguma kreditlimits ir 35ls bet rekins atnaca uz 47ls, kropli zagli un krapnieki