Tele2 - apkalposana ir vienkarsi sausmas
Labdien esmu soka par tele2 attieksmi.man bija tada situacija panemu skarienjutigo telefonu uz piesleguma uz 2 gadi.mans jaukajs telefons tika 4 reizes pec kartas nodots remonta,nebija mana vaina nododot 4 reizi uz remontu,uzrakstiju iesniegumu kuru man ieteica operators sazvanoties pa telefonu 600 lai es uzrakstu ka man pienakas jauns telefons jo vins tatad neatbilst savaj kvalitatej ko arii es izdariju,manu iesniegumu pienema un lika gaidit atbildi.atbildes uz manu iesniegumu nava bet remonteja tik ilgi kamer man beidzas garantija.pec sms ko sanemu lai ierodos pec sava telefona man atdeva manu veco telefonu un pateica ka jauns telefons man nepienakas jo man beidzas garantija.pec visas sitas situacijas kad beigsies manas saistibas ar tele2 es no vinu pakalpojumiem atteiksos jo uzskatu ka vini mani ir apmanijusi,esmu neapmierinata ar vinu attieksmi ka pret savu klientu kas ar viniem sadarbojas vairak neka 10gadi un saviem pazinam un radiem izsstastisu so situaciju lai vini apdoma vai ir verts ar viniem saistities.
Komentāri (2)
Par patērētāju tiesību aizsardzības centru esi dzirdējusi? Piedraudi ar to viņiem un jauns telefons būs momentā.
jaa esmu dzirdejusi.bet vini novilka tik ilgi ka kad rakstiju iesniegumu bij jau viena diena pec garantijas ko man apkalpojosa meitene nemas neteica