AtrisinātaTele2 - Apdrošināšana
Sia "Tele2" Klientu Apkalpošanas Departamenta Direktorei
Iesniegums
Lūdzu izskatīt konkrētās situācijas apkalpošanas profesionālismu un atbilstību tele2 sniegtajiem pakalpojumiem un to kvalitātei.
09.04.2019 plkst. 15: 56, Liepājas t/c ostmalas tele 2 apkalpošanas filiālē, k. Zāles laukumā 8. , nopirku telefonu huawei p30 pro ds vog-l29. Čeka nr. 05981. Ņemot vērā, ka telefons bija pilnīgi jauns, pēc diskusijas un apkalpojošā personāla ieteikuma, iegādājos arī mobilo ierīču apdrošināšanas polisi ar balta. Polises nr. 668023568. Arī polisē, melns uz balta, tika apstiprināts fakts ar ko tele2 darbinieks mani vispār ieinteresēja šajā apdrošināšanā: “iestājoties apdrošināšanas gadījumam tiek nodrošināta iespēja izmantot maiņas ierīce”. Šis punkts man bija ļoti svarīgs, jo savu ikdienu darbā bez telefona spēju veikt ar ļoti lieliem apgrūtinājumiem vai daļu – vispār nevaru veikt.
2020. Gada 18. Maijā pieteicu Baltā elektroiekārtas bojājumu. Pieteikums nr. 947580. Kopš tā laika, teju kā patstāvīgais viesis biju Liepājas tele2 apkalpošanas centros, kuros katru reizi saruna viena un tā pati - maiņas telefonu nav iespējams nodrošināt. Lai meklētu kā šo situāciju risināt, pēc vairākiem telefona zvaniem uz tele2 informatīvo dienestu, 2020. Gada 13. Jūlijā vērsos pie tele2 klientu apkalpošanas speciālistiem caur e-pastu; [slēpt]@tele2.lv. Šī sarakste ir zelta vērta, tiešām vērts izlasīt;
1. Standarta atbildes uz nestandarta gadījumiem nestrādā. Atbilde: “atgādinām, ka tele2 nav pienākums nodrošināt maiņas telefonu uz remonta laiku” ir maldīga – pretēji polisē rakstītam.
2. Sūtīt klientu divas reizes uz apkalpošanas centru, kurš ir rekonstrukcijā jau pierāda cik ļoti manī personāls klausījās. Sūtīju bildes un informāciju no tele2 mājaslapas, kas liecināja, tas ir slēgts.
3. Kompensācijā piedāvāt nākamo mēneša apdrošināšanu par 7 eur mazāku? Tā ir smiešanās par cilvēku. Ja tele2 spētu turēt savu vienošanās pusi - 18. Maijā būtu iesniegusi telefonu bez problēmām un apdrošināšanu slēgusi. Kamēr tele2 vilka laiku garumā, es par to lieki maksāju katru mēnesi. Pārmaksājot vismaz trīs mēnešus.
Es esmu saprātīgs cilvēks un saprotu, ka dzīvē notiek visādi, bet šeit jau mērs ir pilns, laiks patērēts un nervi pazaudēti. Nemaz nerunājot, ka mttc manu telefonu vēl joprojām labo no 23. Jūlija. Kur tele2 centrā, to nododot man teica, ka tas aizņems nedēļu.
Tātad, man jautājums ir sekojošs; vai šādā līmenī tele2 nodrošina savu apkalpošanas kvalitāti?
Jau iepriekš paldies par atbildi.
Uz saprašanu cerot
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Šī informācija nebija paredzēta publiskai lietošanai. Tika ievietots kļūdas pēc
Komentāri (6)
может кто посоветует что делать? Как поступить? Сдал телефон на ремонт, они уже месяц прошел, Никто не звонит
Eu, bet ja apdrošināšanas līgums ir noslēgts ar Balta, vai tad pretenzijas par to, kas norādīts līgumā nav jāizsaka uz Balta pusi? :D
Polise ir ar Baltu. pakalpojuma sniedzējs ir Tele 2.
Tele2 pats nesniedz apdrošināšanas pakalpojumus. Viss kas saistās par un ap apdrošināšanu, noteikti ir pie Balta jārisina. ;)
Apburtais loks- trīs kompānijas un patērētājs - neviens nav vainīgs un atbildīgs! Tad jau jāprasa ir no tiem, kuriem tiek maksāta ikmēneša maksa! Tu jau arī neietu sūdzēties par ūdeņainu degvielu - piegādātājam. Tu ietu sūdzēties bendzīntankā, kur šo sliktu degvielu ielēji...
Jā, jo degvielu es ielēju tajā konkrētajā benzīntankā X, kas nozīmē, ka saņēmu pakalpojumu no šī benzīntanka X.
Bet, ja man būtu noslēgts līgums ar degvielas piegādātāju, bet degvielu es lietu benzīntankā, es noteikti ietu sūdzēties par ūdeņainu degvielu pie piegādātāja, ar kuru man ir noslēgts līgums, nevis uz to benzīntanku.