Tele2 - 8811 jaunais uzziņu dienests
Esmu Tele2 kliente.Saņēmu informāciju, ka viņi paceļ cenas uz uzziņu dienestiem un piedāvā vietā savējo - kas būšot lētāks. Sākumā nopriecājos, jo uzziņu paklpojumus izmantoju regulāri - tas ir ērti.
Diemžēl pēc pāris piezvanīšanas reizēm sapratu, ka Tele2 piedāvājums ir lēts, bet arī pretī neko nesaņemu.
Meklēju privātpersonas datus. 8811 operators man paskarbi atbildēja, ka tādu informāciju viņiem sniegt esot aizliegts. Vēl nobrīnījos - citi uzziņu dienesti sniedz, Jūs nē. Par ko tad man jāmaksā?
Opertaors pateica, ka es varot meklēt katalogā, ja gribot. Mīļie! Vai tad tādēļ es zvanu? Būtu man katalogs, sen būtu atradusi!
Visā šajā stāstā bēdīgākais ir tas, ka man, ja vēlēšos palikt Tele2 klients, laikam nebūs vairs izvēles.
Agrāk par vienādu cenu varēju izvēlēties, kur zvanīt. Nedabūju informāciju vienā vietā, zvanīju citur.
Tagad principā jāzvana tikai šiem. Lētāk un nekvalitatīvāk. Tas rosina arī šaubas par pārējiem pakalpojumiem, ko saņemu no Tele2. Izskatās, ka tas lētums ir tikai reklāmās, bet pakalpojums pretī netiek piedāvāts līdzvērtīgs.
Esmu vīlusies. Šis man nav vienīgais piliens, kas bijis saistībā ar Tele2, bet laikam pēdējais.
Arī iepriekš bija saskare ar gadījumu, kad dažu neprasmīgu darbinieku dēļ man nācās izmest kaudzi naudas, bet pretī par to saņēmu pāris latus no rēķina atskaitītus (lai gan tie nesedza ne pusi no izdevumiem, kas bija radušies Tele2 kleintu apkalpošanas darbinieku kļūdas dēļ)
Sāku apsvērt domu par opertaora maiņu.
Komentāri (9)
Hello, attopies, neviens izzinu dienests nesniedz zinas par privatpersonam, negvelz te mulkibas!!!
Dzintar, Sniedz gan! Par 1189 nezinu, bet 1188 - sniedz. Ja klients ir ļāvis izpaust savus datus, tad sniedz!!!
Runājot par Tele2 - viņu pakalpojumi mani arī neapmierina! Gaidu, kad beigsies līguma termiņš. Turpmāk ar viņiem nesaistīšos!
Dzintar, protams, ka 1188 sniedz privtpersonu datus, tai skaitā ne tikai Lattelecom abonentu informāciju, bet ar klientu mobilos tālruņus, kurus paši klienti ir ļāvuši 1188 izmantot uz atbilstošiem noteikumiem, sīkak par mobilo datu bāzi šeit: http://www.1188.lv/user/register/
Atradusi par ko cepties. Tev dzive daudz vajadzes noskaidrot privatpersonu numurus? varbut tad labak iepazities ar cilveku un pa tieso uzzinat numuru, nevis censties dabut roka caur uzzinju dienestiem.
Nopietni runajot, man liekas tikai normali, ka tiek sargati privatpersonu dati, nevis izplatiti. Diezin vai man patiktu, ka uzzvanot uz kaadu numuru, jebkuram kam interesee izsniedz manus datus. Turklat baigi interesetu taa procedura, pec kura tad nosaka, kura privatpersona lauj izsniegt savus datus 1188, kura nee.
Atradusi par ko cepties. Tev dzive daudz vajadzes noskaidrot privatpersonu numurus? varbut tad labak iepazities ar cilveku un pa tieso uzzinat numuru, nevis censties dabut roka caur uzzinju dienestiem.
Nopietni runajot, man liekas tikai normali, ka tiek sargati privatpersonu dati, nevis izplatiti. Diezin vai man patiktu, ka uzzvanot uz kaadu numuru, jebkuram kam interesee izsniedz manus datus. Turklat baigi interesetu taa procedura, pec kura tad nosaka, kura privatpersona lauj izsniegt savus datus 1188, kura nee.
Atradusi par ko cepties. Tev dzive daudz vajadzes noskaidrot privatpersonu numurus? varbut tad labak iepazities ar cilveku un pa tieso uzzinat numuru, nevis censties dabut roka caur uzzinju dienestiem.
Nopietni runajot, man liekas tikai normali, ka tiek sargati privatpersonu dati, nevis izplatiti. Diezin vai man patiktu, ka uzzvanot uz kaadu numuru, jebkuram kam interesee izsniedz manus datus. Turklat baigi interesetu taa procedura, pec kura tad nosaka, kura privatpersona lauj izsniegt savus datus 1188, kura nee.
To strādā 8811..? :D Pēc Tava komentāra man tā liekas... :D
Tā procedūra, pēc kura 1188 nosaka ļaut izpaust vai nē - to izvēlas PATS klients - tas jau ir pilnīgi LOĢISKI!!! :P
Ieskaties Ābrama uzrakstītajā saitē! un iepazīsties!!!
Un Tele2, es atvainojos Sū*ā ar visu savu uzziņu dienestu!!! [slēpt]@
Viņu kvalitāte ir kārtējais "meteorīts"! - Tātad : MELI!! :D
Cilvēki, padomājiet - Jūs gribat lētāk... Bet vai tas Jums garantē kvalitāti...? I don't think so!! LOL! :D
un kā jūs domājat, kā var sakasīt privātpersonu datu bāzi, ja dienests strādā no 1. septembra? būtībā ir neloģiski jautāt privātpersonas datus publiskā uzziņu dienestā. ja nepieciešams, tad parasti šādi dati jau ir, bet ja nav, tad var jautāt kopīgiem paziņām. kvalitāte ir - daudz ātrāk viss notiek, turklāt atbildes īsziņas un sarežģītiem jautājumiem tiek izsūtītas 2 nevis 24 stundu laikā. lūdzu, arī esiet iecietīgi, jo 1188 ir ļoti daudzu gadu pieredze, tāpēc nevar salīdzināt - pa 2 nedēļām jau nesakrāt privātpersonu bāzi, kas tik un tā nav normāla uzziņu dienesta sniedzama informācija.
Iesaku paskatīties Tele2 rēķinā vai tiešām zvanot uz viņu informācijas dienestu ( 8811) ir lētāk. Pēc mana izraksta gan sanāk izdevīgāk zvanīt uz 1188, cenu atšķirība ir gandrīz 2x