Tele 2 - Parāds
Vēlos padalīties pieredzē ar Tele2. Esmu apzinīgs rēķinu, parādu (kredītu) maksājumu vecējs. Labāk es no kaut kā atteikšos, bet kārtējos maksājumus veikšu. Nedēļas laikā man no Kredītreformas divi zvani par nenomaksātiem Tele 2 rēķiniem. Viens pat 3 gadu vecs. Katrs par apm. 4 Eur plus 7 Eur Kredītreformas izdevumi par katru. Kā tie radās? Viens, pārtraucot lietot kādu no pakalpojumiem, otrs, mainot klienta numuru. Joks tāds, ka šādos gadījumos pēdējais rēķins nenāk kā parasti uz e pastu, bet gan uz adresi, kas minēts līgumā ar Latvijas pastu. Saprotiet, cik droši ir pasta pakalpojumi, nemaz nerunājot par pasta kastītēm dadzdzīvokļu mājās. Pats to nemaz nezinot esmu kļuvis par ļaunprātīgu nemaksātāju, jo arī pa pastu neesmu neko saņēmis. Lai arī šajā laikā esmu slēdzis ar Tele 2 jaunus līgumus un pat ņēmis telefonu uz nomaksu, neviens man neko par nesamaksātiem rēķiniem neko nesaka. Tele 2 atrunājas, ka rīkojušies atbilstoši saviem noteikumiem, un , ka parāds nav tik liels, lai nedotu telefonu uz nomaksu.
Ko lai saka? Ja esat mainījuši operatorus utt, paprasiet pretīmnākošajiem operatoriem, vai nekarājas gaisā kāds parāds... vēlams oficiālas vēstules formātā uz e pastu, kuru pēc tam gadiem glabāt.
Komentāri (3)
Neaizstāvēšu TELE2, bet pēc savas pieredzes, zinu tikai to, ka TELE2 neslēdz jaunus līgumus, ja nav nomaksāti iepriekšējie parādi ar TELE2. Kā arī telefonu uz nomaksu nedos.
Parādu var nomaksāt turpat centrā, bet jaunu līgumu varēs noslēgt, tikai tad, kad maksājums tiks reģistrēts TELE2 sistēmā.
Šāds gadījums man bija pagājušo nedēļu.
Bet mana pieredze šāda... neviens neko neteica, kad slēdzu līgumus un ņēmu telefonu.
Ja godīgi - es vispār nesaprotu, ko tās lielās kompānijas aptrakušas? Man, piem., nāk un vēl nāks no tā paša Lattelecom rēķins par pakalpojumu, kas jau sen ir beidzies un netiek lietos jeb saņemts, bet redz soda naudu viņiem patīk iekasēt. Kas ir principā godīgi par pakalpojuma laušanu, bet ne jau 10 eiro menēsi, kā tas bija pēdējorez un vēl nav maksāts.