TELE-2 - Apsurds
Gribu griezties ar sūdzību tiesā, interesējos vai man nav domubiedru ar analogām problēmām.Mums ir četri tel. nummuri, no kuriem vienu neizman tojam, sim karte izņemta, tai pašā laikā pienāk rēķins pēc kura izdrukas jāsaprot ka vienas dienas laikā t.i. 14 novembrī esam izmantojuši visnejēdzīgākos maksas pakalpojumus no 10-14un saņemam rēķinu uz 82 Ls.Kad mēģinam noskaidrot problēmas būtību, Tele2 laipni piedāvā sazināties ar visiem pakalpojumu sniedzējiem un nokārtot problēmu, bet tā kā viens no telefoniem, pareizi ar tsevišķu līgumu un apmaksātu rēķinu ir noformēts uz personu kurai pieder šis nelaimīgais nummurs, tad arī to atslēdz par limita pārsniegšanu.Pareizi, pēc apciemojuma Merķeļa ielā mums sola šo nummuru pieslēgt, ko itkā mūsu klātbūtnē arī darot, bet faktiski nekas tā arī nemainījās.Tagad gatavoju vēstuli patērētāju tiesību aizsardzības birojam ar kopiju tele2 un meklēju līdzīgi piekrāptos, tieši piekrāptos, jo tele2 problēmu nerisina.Lūdzu sūtiet info uz e-pastu: [slēpt]@inbox.lv
Komentāri (3)
Aizsūti savu problēmu uz Tele2 elektroniski, uz vairākiem e-pastiem, ja tādi ir, jo reizēm tās operatores grib ātrāk no tevis tikt vaļā, jo negrib vai vnk nezin kā atrisināt šādas problēmas. Pamēģini kādu citu Tele 2 iestādījumu, nevis uz Merķeļa ielas. Iespējams tiesa nemaz nebūs vajadzīga, tik vien kā kārtīgs Tele2 operators.
Es nopirku vasara tele2 telefonu, maksaju 5-cīti mēnesī, jo man tas tarifs, ka 5-cītis jāmaksa tikai.Un nevienam nezvanu, telefonu līdzi neņemu.Un man tikai 5-cītis jāmaksā.Kaut gan vareju vispār telefonu nepirkt.
TELE2 nav brīnums, ka tā gadās! Man ar pirms kāda laika bija tarifs brīvais 7 plus! Viss jau bija OK pirmo pus gadu, līdz brīdim, ka par tādu pašu sarunu un minūšu skaitu rēķini palikuši par 30 % lielāki. Maksāju nevis 10 LVL, kā iepriekš, bet jau nu 15 LVL. Tad ar TELE2 bija vēl tā, ka tika paņemts mazcenas telefons, SE W580i. Telefonam bija problēmas regulāri ar sakariem un zonu. Praktiski pus gadu nodzīvoju pa Tele2 merķeļa ielas veikalu, kamēr radās aizdomas, ka vainīga sim karte. Pieprasīju Tele2 jaunu sim karti, bet šie par to prasa 5 LVL, protams, ka atteicos, beigās izdevās to telefonu samainīt uz NOKIA, bet nu īstā problēma slēpas tajā simkartē, jo cik biju dzirdējis pēc tam no speciālistiem, ka tās esot viņiem vēl vecās paaudzes sim kartes, kurām esot problēma ar atsevišķiem jauno telefonu modeļiem. Nu nekas, vismaz tiku pie jauna telefona. Nu tad kad gāju prom no Tele2, nācās samaksāt mistiski aprēķinātas soda naudas par mazcenas telefonu, kā rezūltātā par to pašu naudu būtu nopircis 2 tādus pašus!!! :) Bet laimīgs, tagad esmu LMT, ar rēķiniem un sakaru kvalitāti nav problēmu. Atceries, pirms ej uz TELE2, padomā, divreiz padomā, un obligāti izlasi līgumu, visu to, kas uz maziem burtiem rakstīts, jo tur slēpjās īstais vells. Smiekli nāk par tiem losīšiem un tp "Meteorīts", tas tik tiešām būs meteorīts, kas pēc pus gada saņemsiet rēķinus, vai mēģināsiet iet uz citiem tīkliem. :D