Tele2 reķinā papild maksa par: Go3 TV+Filmas - Krāpšana ar Go3 servisa pieslēgšanu
Pēkšni konstatēju ka manā tele2 reķinā ir paipldpakalpojums: Go3 TV+Filmas.
TV visspār neskatos nekadu un ļoti sen.
Tā ka par telefonu maksāju avansā - pamanīju parāk vēlu.
Palika divaini ka avansa nauda parāk ātri beizas - sāku petīt.
Joprojām šajā processā.
Uz doto momentu varu konstatēt ka krāpšana ir saitīta ar:
1) Klientu neinformēšana par izmēģinājuma perioda beigam (manā gadījuma neinformēja ne tele2, ne go3). Godīgi sakot neatceros ka vispār biju pieteicis šo pakalpojumu.
2) Ir izmēģinājuma bezmaksas periods Go3 pakalpojumam 3 menešī! Vienalga kas ir rakstīts izmeģinājumā perioda līgumā. Jābūt obligātam apstiprinājumam no klienta ka viņš piekrīt talāk saņemt pakalpojumu par maksu, ja viņš bija bezmaksas! Un tām jābūt ierakstītam LR likumā! Ja maksa izmainījusies - jābūt informatīvam brīdīnājumam par izmaiņam (ir likumā šadā norma: https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums ). Neka nebija (pārbaudiju visus SMS no tele2 savā tālruņā). Vienkarši klusi neinformejot pievinoja papildu maksu.
3) Netīša (slēpta) GO3 rēķina pievienošana telefona rēķinam. Jābūt bridinājumam un/vai piekrišanai no klienta pievienot papild-pakalpojumu apmaksu telefona reķinām. No abiem tirgotajiem gan no GO3, gan no tele2 vai cita tirgotāja! Nekāda paziņojuma par papild pakalpojumu vai līguma grozījumiem nebija!
Joprojām nesaprātu kā tas ir noticis!?
Pielikumā piemērs - kā parasti izskatās mani Tele2 rēķini - atbilde kāpēc nepamanīju uzreiz.
Komentāri (2)
Bezmaksas siers mēdz būt tikai peļu slazdā. Ja pats neseko, tad nav ko brīnīties.
Nav nekādā brīnuma ka ir netīri uz roku tirgotāji kuri likumiski izmanto "caurumus likumdošanā". Tādi bija, ir un būs. Bet kāpšana paliek par krāpšanu. Analogiska situācija var gādīties ar jebkuru. Ir jāmaina likumdošana, lai aizsargātu, it īpaši seniorus, no paslēptiem maksas pakalpojumiem.
Problēmā ir tur, ka, pat ja petērētājs pamanīja cenas izmaiņu pirmajā rēķinā, viņš apmaksās to rēķinu, pat neizmantojot šo pakalpojumu, un atteiksies no šī lieka pakalpojuma. Bet viņam rodas zaudējumi vienā menēša maksas apmērā. Iedomajieties par cipariem valsts merogā! Un elektroniskā komercijā ir daudz caurumu ar analogiskām situācijām.
Tāpēc pašlaik ir tik plāši izplatīta elektroniska krāpšana.
Tāpati krāpšana pa telefonu saistītā ar kredītiem.
Kad no cilvēka krāpj naudu, kuras viņam pat nav! "Bitcoina tirgotāji".
Atvainojiet, bet tā kā šāda (vai līdzīga) krāpniecība kļūst par masvieidīgu un tūkstošiem cilvēku rodas zaudējumi,
nedrīkst teikt: "a a a pats vainīgs ka nepaskatījies līgumā vai nepamanīji 257 pinktu ar 5pt šriftu līgumā".
Tad jūs paliekat krāpnieku pusē un atbalstat krāpniecību.
Problēma ir daudzkārt plašāka. Ir jāmaina likumdošanu!
Jebkurā gādījumā, saskaņā ar līkumu:
---------------------------------------------------
1) ja mainas pakalpojuma cena (bija nulle kļuva 7 eiro), pārdēvējam ir obligāti jābrīdina par to patērētāju atklātā un skaidrā veidā, pat ja tas viss ir ierakstīts līgumā!
2) ja pārdēvējs maina līguma satūru (pievienoja papildpakalpojumu) ir jānosūta patērētājām jaunu līgumu un jābrīdina par izmaiņam līgumā!
Patērētājs ir tiesīgs uz rokam turēt pēdējo aktuālo līgumu. Un viņam jābūt tiesībam ar to nepiekrist.
Pārlasiet punktus 1,2) mierīgi un uzmanīgi.