Ļoti nekorekts aizrādījums no gsvriga puses. Kvalitātei nav nekāda sakara ar ātrumu, jo tad varētu teikt, ka gliemezis ir nekvalitatīvāks radījums, kā ķirzaka, jo viņš ir lēnāks ;)
Lūk video par apvidus skrituļslidām, par kurām runā komentētājs: https://vimeo.com/21299290 Spriediet paši!
gsvriga, komentārs bez pamatojuma un zināšanām, manuprāt ir visai slikts un nekvalitatīvs..
Ar kurām slēpēm būtu ātrāk? Apvidus skrituļslidas pēc būtības ir "lēnākas" nekā skrituļslidas ar poliuretāna ritentiņiem. Tām ir lielāka slodze, toties priekšrocība ir komforts un iespēja braukt pa bezceļiem. Ja grib ātrumu, tad ir jābrauc ar poliuretāna ritentiņiem, kas ir pieejami arī pavidus skrituļslidām.
Janis74, mūsu veikalā tevi sagaidīs vienmēr laipni un izskaidros visu, ko vēlēsies zināt. Klienti ir mūsu prioritāte, kā jau jebkurā apkalpošanas sfērā. Bieži vien klients ar savu uzvedību provocē un neapzinās robežu starp iegādāto preci/pakalpojumu un "es nopirku pie jums preci, tagad jūs darīsiet visu, ko un kā es gribu, jo es taču esmu jūsu klients".
iet uz šo veikalu... ko vairs neiesaku, jāņem līdzi savs konsultants. Kā arī klienti šajā veikalā nav prioritāte, bet viņu naudas maks. Ja tu esi iesācējs, nekautrējas pateikt, ka pats vainīgs, ka šīs skrituļslidas nopirki. Šī veikala direktors ir augstprātīgs un iedomīgs, šī veikala politika ir nedraudzīga pret klientu. Neņemas nedz ar preces apmaiņu, nedz ar naudas atgriešanu. Šādiem veikaliem jāiet garām.
Nav nekādu šaubu par to, kurš konkrēti ir klients Janis74.
Pirmkārt, veikala direktors nav augstprātīgs un iedomīgs. Kā gan Janis74 tu to varētu zināt, ja viņš ar tevi nav runājis un, visdrīzāk, arī vaigā neesi redzējis viņu? :)
"Klients", kurš veikalā ņirgājas par pārdevējiem ar izaicinošiem jautājumiem un nesaprot to, ko nevēlas dzirdēt tiešām nav prioritāte. Elementāra pieklājība no pircēja puses prasa cienīt arī tam veltīto laiku.
Mēs esam arī pretīmnākoši klientiem, kuri grib samainīt nelietotās preces pret citām. Atsevišķos gadījumos pat lietotas. Laikam jau Janis74 dusmojas par to, ka nav viens no atsevišķajiem gadījumiem, kad klients ir pieklājīgs arī pret pārdevēju.
Konkretais gadijums ir par to cik pretimnakoss personals bija kad mana sieva velejas samainit nepiemerotas un nelietotas slidas.
Jautajums kapec vinai tas tika atteikts?Tagad te kaut ko stasti par pretimnaksanu? Kadas smiltis bija gultnos, ja vina minuti izbrauca skeitparkaa?100% meli ari tas ka vina nekorekti izaicinosi uzvedas veikala ari meli.Kuriem klientiem mainat lietotas slidas, vai tiem kuri ir uzstajigaaki?Vnk. neesmu Latvijaa, savadak pats ari butu uznemies mainu.
Nemaz necelu nekadu neslavu. To dariet pasi, jo vienmer atrodat vainu pircejos.To sapratu kad piezvaniju, katrs izteikums tiek pierakstits un velak izmantots pardeveja attaisnosanai. Pilnigi vienalga jums ir vai pircejs apmierinats ar pirkumu vai nav.
Tas nekas, ka vins aiznes jums savu naudu un samaksa par preci parspileti augstu cenu.
JUS NOPIRKAT TO, KO GRIBEJAT!
Sis viens izteikums jau ko ir verts! Labak tad ieperkos i-neta veikalos, zinu vairakus kur ir pretinakosa attieksme pret klientu.
Seit iesakas mums sarakste, bet ista tema bija pie citas sudzibas. taktika, lietotajs Pasaule 2012.13.oct
Kaada man butu vajadziba rakstit ar 5 dazadiem vardiem? Ja turpinasiet tada pat garaa uzrakstis citi lietotaaji.:)
Bet `neapmierinatibas`, kaa jus izsakaties ir 2 nevis 1, tas ka nav velesanas rast kompromisus ar klientiem,
otrs - jaunam skritulslidam busu spiests pats nopirkt jaunus skritulus un nomainit.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (11)
Ļoti nekorekts aizrādījums no gsvriga puses. Kvalitātei nav nekāda sakara ar ātrumu, jo tad varētu teikt, ka gliemezis ir nekvalitatīvāks radījums, kā ķirzaka, jo viņš ir lēnāks ;)
Lūk video par apvidus skrituļslidām, par kurām runā komentētājs: https://vimeo.com/21299290 Spriediet paši!
gsvriga, komentārs bez pamatojuma un zināšanām, manuprāt ir visai slikts un nekvalitatīvs..
Ar kurām slēpēm būtu ātrāk? Apvidus skrituļslidas pēc būtības ir "lēnākas" nekā skrituļslidas ar poliuretāna ritentiņiem. Tām ir lielāka slodze, toties priekšrocība ir komforts un iespēja braukt pa bezceļiem. Ja grib ātrumu, tad ir jābrauc ar poliuretāna ritentiņiem, kas ir pieejami arī pavidus skrituļslidām.
http://vimeo.com/21299290
http://vimeo.com/37619562
Naudu par saņemtu pakalpojumu atpakaļ dot būtu absurds vai tev pašam/ai tā nešķiet?
taktika.lv, tev neskiet ka apsmiet klientus ir mazliet absurdi?
Janis74, mūsu veikalā tevi sagaidīs vienmēr laipni un izskaidros visu, ko vēlēsies zināt. Klienti ir mūsu prioritāte, kā jau jebkurā apkalpošanas sfērā. Bieži vien klients ar savu uzvedību provocē un neapzinās robežu starp iegādāto preci/pakalpojumu un "es nopirku pie jums preci, tagad jūs darīsiet visu, ko un kā es gribu, jo es taču esmu jūsu klients".
iet uz šo veikalu... ko vairs neiesaku, jāņem līdzi savs konsultants. Kā arī klienti šajā veikalā nav prioritāte, bet viņu naudas maks. Ja tu esi iesācējs, nekautrējas pateikt, ka pats vainīgs, ka šīs skrituļslidas nopirki. Šī veikala direktors ir augstprātīgs un iedomīgs, šī veikala politika ir nedraudzīga pret klientu. Neņemas nedz ar preces apmaiņu, nedz ar naudas atgriešanu. Šādiem veikaliem jāiet garām.
Nav nekādu šaubu par to, kurš konkrēti ir klients Janis74.
Pirmkārt, veikala direktors nav augstprātīgs un iedomīgs. Kā gan Janis74 tu to varētu zināt, ja viņš ar tevi nav runājis un, visdrīzāk, arī vaigā neesi redzējis viņu? :)
"Klients", kurš veikalā ņirgājas par pārdevējiem ar izaicinošiem jautājumiem un nesaprot to, ko nevēlas dzirdēt tiešām nav prioritāte. Elementāra pieklājība no pircēja puses prasa cienīt arī tam veltīto laiku.
Mēs esam arī pretīmnākoši klientiem, kuri grib samainīt nelietotās preces pret citām. Atsevišķos gadījumos pat lietotas. Laikam jau Janis74 dusmojas par to, ka nav viens no atsevišķajiem gadījumiem, kad klients ir pieklājīgs arī pret pārdevēju.
Konkretais gadijums ir par to cik pretimnakoss personals bija kad mana sieva velejas samainit nepiemerotas un nelietotas slidas.
Jautajums kapec vinai tas tika atteikts?Tagad te kaut ko stasti par pretimnaksanu? Kadas smiltis bija gultnos, ja vina minuti izbrauca skeitparkaa?100% meli ari tas ka vina nekorekti izaicinosi uzvedas veikala ari meli.Kuriem klientiem mainat lietotas slidas, vai tiem kuri ir uzstajigaaki?Vnk. neesmu Latvijaa, savadak pats ari butu uznemies mainu.
Izcils piemērs teicienam "viena tante teica", lai celtu kādam neslavu..
Lai Jums veicas!
Ja ļoti vēlaties izzināt visus sīkumus par gadījumu, kur pats neesat bijis klāt, tad mūsu mājaslapā ir pieejams telefona numurs.
Nemaz necelu nekadu neslavu. To dariet pasi, jo vienmer atrodat vainu pircejos.To sapratu kad piezvaniju, katrs izteikums tiek pierakstits un velak izmantots pardeveja attaisnosanai. Pilnigi vienalga jums ir vai pircejs apmierinats ar pirkumu vai nav.
Tas nekas, ka vins aiznes jums savu naudu un samaksa par preci parspileti augstu cenu.
JUS NOPIRKAT TO, KO GRIBEJAT!
Sis viens izteikums jau ko ir verts! Labak tad ieperkos i-neta veikalos, zinu vairakus kur ir pretinakosa attieksme pret klientu.
Seit iesakas mums sarakste, bet ista tema bija pie citas sudzibas. taktika, lietotajs Pasaule 2012.13.oct
Uzrakstiet vēl 5 sūdzības ar dažādiem lietotāja vārdiem par vienu un to pašu neapmierinātību, tad cilvēki jums ticēs vēl 5x vairāk
Kaada man butu vajadziba rakstit ar 5 dazadiem vardiem? Ja turpinasiet tada pat garaa uzrakstis citi lietotaaji.:)
Bet `neapmierinatibas`, kaa jus izsakaties ir 2 nevis 1, tas ka nav velesanas rast kompromisus ar klientiem,
otrs - jaunam skritulslidam busu spiests pats nopirkt jaunus skritulus un nomainit.