Sweden shop SIA - Krāpšana
Rakstu sakarā par veiktu krāpšanu interneta veikala Sweden Shop, tika pasūtīta prece, samaksāts, uz e-pastu atnāca e-rēķins, viss it kā ticams! (Prece tika pasūtīta 13.06.2023 ar domu, ka prece līdz 17.07. atnāks)Bet pagāja laiks un informācijas pilnīgi nekādas.
Uzņēmumam ir izveidotas divas mājas lapas, katrā no tām piegādes informācija atšķiras, vienā no mājas lapām e-pasta adrese vispār neeksistē.
13.07.2023. Sāku interesēties uzņēmumam (kad beidzot atradu eksistējošo e-pastu) uzdod jautājumus par preces piegādi, sākās 101 viens jautājums par pasūtījuma nr. , par maksājuma rekvizītiem, kas jau rakstot e-pastu tika norādīts, bet tā arī konkrētu atbildi nesagaidīju, sāku pieprasīt naudas atgriešanu, pēc kā pilnībās komunikācija pazuda. : (
Komentāri (2)
Labdien ar mani notika tāda pati situācija. Vai Jūs kautkur vērsieties lai mēginātu atrisināt šo situāciju? Es rakstīšu iesniegumu gan policijā, gan patērētāju tiesību aizsardzībai.
Sveiki, man tāda pati situācija.Neesmu vēl neko ziņojusi, bet plānoju to darīt.