Swedbank - Konta atvēršana, nievājošs, necilvēcīgs serviss
Ļoti slikta un nievājoša apkalpošana Rīga plaza swednak filiālē!
Esmu latviete, swedbank kliente vairāk nekā 15 gadus, mans vīrs ir rezidents ar dubultpilsonību, kuram ir nepieciešams vietējais bankas konts uzkrājuma noguldījumam un ikdienas vajadzībām šajā valstī, jo tuvākajā laikā plānojam pārcelšanos uz latviju un nekustamā īpašuma iegādi, kas ir liels darījums, lai neteiktu vairāk.
Izvēlējāmies šo filiāli, jo tā bija vienīgā visā Rīgā ar piejamu pierakstu tuvākajās dienās.
Gados jauns vīrietis, kas mūs apkalpoja izturējās augstprātīgi, vēsi un tā it kā mūsu klātbūtne un iemesls kāpēc esam pieteikuši apmeklējumu ir liels apgrūtinājums.
Sākot jau ar manu klātbūtni, kuras dēļ bija jāizprintē viens ekstra dokuments, kuru parakstīt, bet tas viss ar tādu toni un pozu, ka bezmazvai esam viņam ko parādā par tik lielu piepūli.
Tad tika iekasēta 200 eiro maksa par nepieciešamo dokumentu "izmeklēšanu", kas apliecina mana vīra identitāti, ienākumus utt. , pieminot, ka šis maksājums negarantē bankas konta atvēršanu un ka šis izmeklēšanas process ilgs vismaz 2 nedēļas.
Darbinieks norerzervēja nākamo tikšanos pēc nepilnas nedēļas, radot iespaidu, ka līdz tam jau būs kāds progress visā iesāktajā procesā.
Nākamajās dienās mans vīrs saņēma e-pastu no bankas ar lūgumu iesūtīt elektroniski visus nepieciešamos dokumentus. Viņš to izdarīja. Nodomājam, ka viss būs kārtībā un vienkārši gaidīsim līdz nākamajai tikšanās reizei kurā sniegs vairak informāciju.
Nākamajā reizē cita darbiniece, atkal kaut kāds pasīvi agresīvs, uzstājīgs tonis un pirmais ko stingri noteica, ka es nevarot būt klāt. Saku, ka būšu klāt, biju klāt pirmajā tikšanās reizē, tas ir mans vīrs, viņš nerunā latviski, mums abiem tas ir svarīgi uz ko viņa atbild, ka man tad esot jāklusē un nedrīkstu atbildēt vīra vietā uz nevienu jautājumu un nedrīkstu uzdot arī citus jautajumus. Pirmo reizi oficiālā iestādē saskaros ar tādu servisu, kur klientu apkalpošana pasaka tiešos vārdos sejā, sēdi un klusē!
Tas viss varēja notikt vienkārši un cieņpilni, bet tikai pēc mana tālākā pieprasījuma un atgādinājuma darbiniece izprintēja dokumentu par manu klātbutnes apstiprinājumu.
Darbiniece protams neko nezināja teikt par iesākto procesu, nekādas piezīmes laikam viņi sistēmā neatstāj kāpēc cilvēkam tika norezervēta nākamā tikšanās un kāds bija problēmas saturs. Vienīgais ko pateica, ka gan jau līdz nedēļas beigam banka kontaktēsies ar manu vīru elektroniki. Šī vizīte burtiski bija norezervēta bez iemesla un un 5 no 7 minūtēm darbinieces laika tika veltītas negācijām par manu klātbūtni.
Līdz nedēļas beigām banka ar manu vīru nesazinājās, vīrs kontaktējas ar klientu servisu, uz ko saņēma atbildi, ka banka sazināsies tad kad sazināsies.
Pēc 3 nedēļām mans vīrs atkal sazinājās ar banku ar īsu lūgumu saņemt kādu informāciju par progresu, klusums, un pēc vēl pāris dienām beidzot atbilde ar noraidošu, pasīvi agresīvu, robotisku vēstuli, ka pieprasījums atvērt bankas kontu ir noraidīts un swedbank patur visas tiesības nepaskaidrot iemeslus.
Kas tā par ņirgāšanos? Kā var tik truli izturēties pret topošo klientu vēl jo vairak tādu, kas samaksāja 200 eur par dokumentu izmeklēšanas procesu un nesniegt pat normālu likumos pamatotu atbildi kāpēc lēmums par konta atvēršanu tika noraidīts?
Kāpēc imigrācijas dienastam šie paši dokumenti bija Gana labi, lai veiktu punktuālu un cieņpilnu izmeklēšanu kuras rezultātā arī padziļināti izskata identitāti, ienākumus, uzkrājumus, visu to pašu!
Jūs domājat, ka cilvēkam, kuram tiek piešķirta ilgtermiņa uzturēšanās atļauja var būt kādas nepilnības dokumentos? Cilvēkiem nav ne jausmas kādai birokrātijas jūrais iziet cauri jauktie pāri un tad viens no pēdējiem soļiem bankas konta atvēršana, kas izrādās visneloģiskākais un negaidītākais iznākums.
Ierāva nāsīs savus 200 eiro par dokumentu izmeklēšanu, kura rezultējās ar neko, tāpēc arī rodas iespaids, ka vadošais motīvs šajā lēmumā ir vienkārši swedbank diskriminācija pret ārzemnieku, neko nepaskaidroja, jo vienkārši nav ko paskaidrot!
Laika, nervu un naudas tērēšana. Uzreiz nevarējāt pateikt pirmajā tikšanās reizē, ka nevērsiet kontu?
Par nievājošo, necienīgo un pasīvi agresīvo klientu servisu gan bankā, gan rakstiski redzu, ka jau papilnam sarakstīts citās atsauksmēs, tāds tonis ir nepieņemams klientu apkalpošanā jebkādā nozarē.
Pievienot komentāru