Swedbank - Swedbank attieksme pret jauniem klientiem.
Swedbank attieksme pret jauniem klientiem.
Situācija sekojoša – šā gada oktobra otrajā pusē abi ar savu 70 gadus veco vecmammu ieradāmies Swedbank filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Iemesls tam bija tāds, ka vēlējamies atvērt vecmammai kontu šajā bankā, lai nebūtu problēmu izņemt skaidru naudu (tikai pensiju) no bankomāta, ņemot vērā to, ka pilsētā, kurā dzīvojam ir pieejams tikai šīs bankas bankomāts.
Tātad, sagaidījuši savu rindu, dodamies pie speciālista. Ieņemot savas vietas, kas pie katra galdiņa ir divas, uzreiz laipni paskaidroju bankas darbiniecei, ka esmu ieradies kopā ar vecmammu, lai viņai palīdzētu tikt galā ar jautājumiem, kurus, iespējams, 70 gadus vecs cilvēks nevarētu izprast. Tūlitēji sekoja bankas darbinieces norādījums man (mazdēlam), atstāt galdiņu, jo bankas darbiniece runāšot tikai ar jauno klientu.
Protams, saprotu arī to, ka bankām ir jārūpējas par klientu drošību un svešas personas nedrīkst piedalīties šajā procesā, bet minot to, ka arī es esmu bankas klients un personas tuvs radinieks, netika piedāvāta neviena alternatīva. Arī vecmammas iebildumi par to, ka bez manis viņa netiks galā, netika ņemti vērā.
Man vēl neatstājot galdiņu, sekoja jautājums par internetbankas pieslēgšanu uz ko vecmamma nevarēja atbildēt. Sajūta bija tāda, ka darbiniece nemaz nevēlētos mūs apkalpot. Šajā brīdī, laipni atvadoties no bankas dabinieces, atstājām telpas.
Vēl nekad savu 29 gadus ilgušajā mūžā, nebiju saskāries ar tik pretīgu attieksmi no jebkuras bankas darbinieka. Ja Swedbank būtu vienīgā banka Latvijā, tad vecmammai nemaz nebūtu iespējas bankā atvērt kontu uz ko saņemt savus vienīgos uzturlīdzekļus, jo lai atbildētu uz advancētajiem jautājumiem, ko uzdod bankas darbinieks nav ne zināšanu, ne iepriekšējas pieredes un palīdzība šajos jautājumos nav pieejama.
Ņemot vērā šo situāciju, Swedbank banka, kā 14 gadu uzticamu klientu, ir zaudējusi arī mani, kā privātu un juridisku personu. Tagad esam ļoti apmierināti Citadeles bankas klienti.
"Paldies" Swedbank.
Komentāri (19)
С моего счёта постоянно пропадают деньги..
Осторожнее с этим Г. Б. ! Буду закрывать !
Bla bla bla. Šādus stāstus varat citām Martas tantēm stāstīt. Mūsdienu sūra dzīves patiesība ir tāda, ka mazdēli un mazmeitas un dažreiz pat dēli un meitas nekautrējas izmantot savu vecāku vai vecvecāku un dažreiz par bērnu kontus visādu savu privāto lietu bīdīšanai. Un pēc tam, kad bankas sazinās ar konta īpašnieci, vecmāmiņu - viņai ir liekas acis par to, kur tad tāda nauda caur viņas kontu ir izgājusi. Viņa neko nezina , viss (karte, internetbanka) esot pie mazdēla, viņš tikai viņa pensiju atvedot skaidrā naudā un pensija protams nav tūkstošos vai par desmit tūkstošos mērāma. Un tagad jautājums! Kurš atbildēs par šī darbībām omas kontā? Domāja vecā oma? Nē! Domājat mīļais un laipnais mazdēls? Arī nē, jo viss (karte un internetbanka) ir izsniegti omai. Viņš jau ir tikai palīdzējis aizpildīt anketu savā "sirds labestībā". Gala rezultātā paliek vainīga banka, kura nav jau konta atvēršanas procesā sapratusi, ka ne oma rīkosies ar šo kontu, bet viņa "jaukais un gādīgais" radinieks.
Nu nav tie vecie cilvēki tik stulbi, lai nevarētu atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. Nu nav un nevajag savos "saldajos" stāstos viņus par tādiem pataisīt.
Internet banka omai, kura nemāk pat datoru ieslēgt, tas ir smieklīgi. Bet kad "laipno" radinieku piedāvā pieslēgt pie omas konta kā internetbankas lietotāju (ar visām no tā izrietošajām juridiskām sekām) tad sākas dīvainas atrunas, ka oma jau visu pasti, ka viņš tika palīdzēs utt. Ja jūs zinātu, cik no malas tas viss izskatās baltiem diegiem šūts.
Ticiet man - bankas darbinieki, kas ikdienā ar to visu strādā šādas situācijas jau no sliekšņa redz.
Bez tam jautājums, kur tad oma līdz šim savu pensiju saņēma? Iepriekšējā banka nepatika? Un tad, kas jautā omai, kas viņai nepatika iepriekšējā bankā, nav atbildes. Jo viņa nezina ko teikt. Negaidīts jautājums.
Tā lūk notiek šinī dzīvē. Veiksmi jums "citā bankā".
Pat ar neapbruņotu aci ir redzams, kā šie divi stāsti (sūdzība un jūsu situācijas apraksts) atšķiras un tieši tāpat ikdienā, atnākot uz banku, atšķiras cilvēku uzvedība, atbilstoši situācijas patiesīgumam, vai smalkam iestudējumam, kurā pa priekšu tiek bīdīta veca oma ar kūjiņu rokās, ar kabatlakatiņu slaucīdama asarojošas acis. Un stāsts jau nav par palīdzēšanu vai nepalīdzēšanu, jo ir jau iespēja noformēt arī kaimiņu, paziņu vai vienkārši draugu, kā internetbankas lietotāju, jo nodot savas paroles un identifikācijas līdzekļus (kodu kartes, kalkulatorus u.c.) nav pareizi. Bez tam tas ir arī riskanti gadījumā, ja kas slikts atgadās. Bieži to cilvēki apzinās tikai tad, kad rodas bēdas. Tiek apzagti. Vai uz to vārda tiek paņemti kredīti (cilvēks domā, konts taču ir tukšs, kas ļauns var notikt) vai vēl sliktāk, konts tiek izmantots dažādu nodokļu izkrāpšanas shēmās, vai vienkārši krāpniecībai.
Jautājums par to, kā apmaksāt rēķinu vienai sociālai grupai (veciem cilvēki, kas neko daudz nesaprot no mūsdienu tehnoloģijām, parādniekiem, kuriem konts ir bloķēts ar TI lēmumu u.c.) ir diezgan aktuāls, bet ….
Diemžēl tirgū nav attīstījies kāds cits rēķinu apmaksas operators, kurš būtu vienlīdzīgās pozīcijās ar banku. Bez tam strādāt ar skaidru naudu ir ļoti dārgi (pārvadāšana, glabāšana, apstrādes un pārbaudes tehnikas iegāde un serviss). Pie tam cilvēki meklē iespēju samaksāt skaidrā naudā rēķinus var velti, vai par minimālu komisijas maksu, kas nebūt nenosedz skaidras naudas apstrādes izmaksas un uzņēmuma izdevumus kā tādus šī servisa organizēšanā. Mazs tirgus un vēl piedevām ļoti mazs segments kā tāds.
Rēķinus var apmaksāt Maxima veikalos. Šad un tad tu esmu, tikai vienu reizi ir redzēts, kā kundze gados maksā dzīvokļa rēķinu. Ir piemēram citas valstis, kur ir izplatīti naudas termināli. Divi trūkumi, viņi neizsniedz atlikumu un viņiem ir jābūt pieejamiem visā pilsētā. Netālu no manas mājas viens tāds bija. Nekad redzēju, ka kāds viņu būtu izmantojis, kur nu vēl pie tā stāvētu rinda ar maksāt gribētajiem. Beigās to noņēma un aizveda.
Kāds vēl ir variants? Jo visi nebanku rēķinu maksātāji nekad neapvienosies, lai izmantotu vienu citu alternatīvu resursu, lai būtu tirgus niša, nevēlēsies maksāt komisijas, lai būtu iespējams ne tikai nosegt zaudējumus, bet arī gūt peļņu. Kāds ir risinājums šinī situācijā? Katrs atrod priekš sevis “mazāk sāpīgo” no esošajiem, bet jauni servisi nedzimst.
Paga paga, vai jautajums par interneta banku omai ir tik nesaprotams? Ja nesaprot kas tas ir, tad atbild nezinu, nevajag. Vai ari bankas darbinieks var visu paskaidrot, bet pargudra mazdela iejauksanas. Un ja oma zin kas ir bankomats un bankas karte, lai to naudu iznemt, tad nav vina ne tik veca ne stulba. Man ari vecaki saja vecumaa un zini, loti labi saprot kas ir kas. Un nav nekadi advanceti IT cilveki.
Te ir koks ar diviem galiem...
Var piekrist Pacco alam, ka bankas tādā veidā atsijā krāpniekus, bet tajā pašā laikā visi viņi noteikumi un instrumenti nav domāti vecākiem cilvēkiem.Un tādā veidā bankas tiešā vārda nozīmē izsūc naudu no tiem pensionāriem. Tiem jāiet uz banku, viss kas ir saistīts ar skaidru naudu, tur bankas paņem savu komisiju, pie tam vēl iesmērē kādu "izdevīgu" pakalpojumu utt. Pat ja katrai desmitai pensionārei , nedod Dievs, būs tāds radinieks, tas tiek veiksmīgi izmantots 9 no 10 pensionāru apjāšanai! Pie tam, skaidrs? ka tur būs labi ja viens no 1000 tādiem radiem-krāpniekiem..
Tāpēc reto reizi piekritīšu sūdzības autoram, protams tas attiecas uz visām bankām, bet Swedbank izmantojot savu dominējošo stāvokli, jau sen nedomā par saviem klientiem!
Lai iemaksātu ( iedomājieties iemaksātu!) Naudu uzkrājošās apdrošināšanas kontā izrādījās ir komisija 1.5% no iemaksājamās summas!
Citām bankām nau tādas komisijas. Vienkārši ķer muļķus kas nelasa sīku druku.
1) Закрытие счетов юридических лиц без объяснения причин.
2) Хамское отношение к клиентам при открытии счета.
Я думаю этого достаточно.
man ir aizblokets konts un es izveidoju jaunu bet man atnak sms ka man jau konts ir bet es nekadigi nevaru uzstaisit jaunu un ta man ari nejiet bankas karte
Swed Bank Elizabetes ielā darbiniekli noteikti nesteidzas ar klientu apkalpošanu. 1 stunda - 0,5 klients. Paldids par izniekoto laiku !
Bijām ar vīru swedbank jēkabpils filijālē,mums bij priekšā viens cilvēks,cita runāja ar draudzeni pa telefonu cita skatijās žurnālu.Nostāvējām 10min,panēmu 2numuriņus.Tāda necieņa,vairāk ar šo banku nekādas saistības man nebūs!
Добрый вечер! Хочу сказать большое спасибо компании SIA «SWEDBANK». Банк потрясающий, взяла потребительский кредит. Сейчас учусь, оплачиваю университет, очень много возможностей у Вас. Работники всегда улыбчивые и готовы помочь! Спасибо Вам!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
ой, а вы проверили наличие паспорта у вас после того, как вам выдали кредит? у моей знакомой, которая была клиентом этого банка был случай, что работники только через 26 минут увидали, что оказывается забыли отдать паспорт клиенту. и при этом она не пришла туда, как моль, а как властная женщина и все, все, все знали, что туда пришла клиентка! и если вы найдёте, что вам отдали паспорт напишите благодарственное письмо: "Спасибо банк, что отдали мне паспорт плюсы я нахожу в том, что мне ненадо делать мейкап, укладку, фотографироваться и стоять в очереди за новым паспортом."
Redzēsi, kā šī pateicība novītīs, kad nauda būs jāatgriež.
Здесь конешно жалобы пишут, но не могу не согласиться, банк отличный, лучших условий кредитов (проценты) нигде нет.К клиентам отношение отличное.Многие знакомые и родственники по моей рекомендации перешли и очень довольны.А насчет того, что надо отдавать, это понятно и ежу.Но другой вопрос сколько отдавать, в 3 раза больше чем взял или на незначительную сумму, разница есть.
Ļoti slikts un lēns serviss. Strādā 3 logi,Stundas laikā tikai viens cilvēks nomainījies. Tas ir normāli?
Loti slikta apkalposana, no Specialistes Sandras, Sausmas kaut kads!
Ļoti daudzās swedbank filiālēs ir lēna apkalpošana.
Здравствуйте. Сегодня со мной случилась очень неприятная ситуация. Через мой интернет банк были сделаны интернет покупки - не мной. Кто то из другой страны делал онлайн заказы за мой счёт. Звонила первый раз на ваш номер и мне сказали, что деньги вернуть нельзя, но карту заблокировать можно. Очень растроелась. Через пару часов позвонила ещё раз, вдруг всё таки можно вернуть деньги. Ответила очень приятная девушка. Представилась Кариной. Она меня успокоила и сказала, что сделает всё возможное, что бы помочь. Деньги пришли обратно, и хотелось бы поблагодарить карину за помощь. Девушка очень добрая и отзывчевая. Спасибо большое ей. Побольше бы таких работников!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Ļoti ilgi jāgaida rindā! Lai pieslēgtu smart id jāgaida 2 stundas! Ļoti lēni strādā! No 9 ņem konsultantiem strada tikai 3! Un ļoti lēni apkalpo!