Swedbank - Slikts serviss un apkalpošana
Labdien, šodien notika ļoti nepatīkama situācija ar swedbank pakalpojumiem. Ievietojot lielu naudas summu bankomātā, aparāts paņēma naudas summu, bet neieskaitīja kontā. Uzreiz tika zvanīts swedbank darbiniekiem un pat aizgāju uz banku, bet darbiniece pat atļāvās uzkliegt, ka sedzieties nauda tā kā man nepieciešama nekavējoties es viņu nedabūšu un liek gaidīt 2 nedēļas kamēr tiks izskatīta lieta. Pēc kuras var nemaz neatgriezt. Manuprāt tā ir krāpšana un cilvēku čakarēšana. Un, pēc manām domām, bankas darbiniekiem būtu jārīkojas nekavējoties, lai glābtu situāciju un saglabātu klientus.
Komentāri (3)
Man, no personīgā saskarsmes ar Swedbanku, ir radies iespaids, ka kamēr Tu neesi viņiem VIP klients ar n-simtu tūkstošiem kontos un vērstpapīru portfeli viņu pārvaldījumā, viņiem pie kreisās kājas, Tavas problēmas vai neērtības viņu pakalpojumu izmantošanā.
Tajā pat laikā, 'domāju, ka gan viņi gan es apzināmies, ka nekas labāks tirgū nav pieejams. Tāpēc, kaut kā mēģini sadzīvot un saudzē savu nervu sistēmu. Ja degošs jautājums, ņem rokā visu nekaunību un pieprasi filiāles vadītāju un uzstājīgi pieprasi sava jautājuma risināšanu. Zvani uzreiz uz Bez Tabu, lai, ja ir brīvi - atbrauc un uzfilmē sižetu. Īsāk sakot - dari jebko, kas tiem bankas klerkiem uzdzen stresu. Varbūt tad kāds nolaidīsies pie mirstīgajiem uz zemes un sāks strādāt.
Mans piedāvājums ej raksti uz policiju iesniegumu par krāpšanu un bezatbildību. Uzreiz atdos. Tāda paša situācija bija ar viņiem pirms 3 gadiem. Algu saņēmu SEB bankā, bet visus maksājumus, Hipotekāro, par dzīvokli veicu no SWEDBANKAs, iemaksāju kontā 500 Ls. Nauda neparādījās kontā. Aizgāju rakstīt iesniegumu, bija teikuši ka jāgaida 2 nedēļas + iespējams naudu nedabūšu. Mēģināju paskaidrot ka man nauda vajadzīga tagad ne pēc 2 nedēļām, kas maksās soda naudu? Banka vai? Pateica gaidiet. Aizgāju uz policiju uzrakstīju iesniegumu par naudas piesavināšanu un bezatbildību, pēc 2 dienām zvans no bankas un paziņojums, ka nauda atgriezta kontā. Aizgāju paņēmu iesniegumu atpakaļ. Atkal zvans no bankas un saka ka man jāmaksā bankai 60 Ls par naudas meklēšanu. Es pateicu skaidri ka iešu rakstīt iesniegumu par izspiešanu. Jo viņi meklēja manu naudu, kuru aprija viņu bankomāts. Atvainojās un viss. Bet ar to mans mērs bija pilns un aizgāju uzrakstīju atteikumu no viņu pakalpojumiem un konta slēgšanu.
Diemžēl ir bijusi līdzīga situācija ar SEB banku, bet tur kaut kā tā situācija atrisinājās dažu dienu laikā..