Swedbank - Slikts serviss
Swedbank imantas filiālē arkārtīgi lēna apkalpošana, jau trešo reizi šeit atgriežos, lai atjaunotu karti (2min process) . Katru reizi paņemu kārtas numuriņu ieraugu, ka rinda ir uz 40 vai vairāk cilvēkiem, neatkarīgi no tā vai ir rīts, pusdienlaiks vai darba beigas, un aizeju prom. Tomēr tā kā tas ir jau trešo reizi, nolēmu rindu izstāvēt un pavadīju sežot pie bankas vairākas stundas, vērojot lēno apkalpošanu. Nevienam neiesaku iespēju robežās apmeklēt šo swedbankas filiāli.
Komentāri (3)
Tas nav tikai Imantas filialee. Tagad visur ir arprats, jo ipasi maina/apmaca cilvekus, ka lietot ID kalkulatoros. Rindaa var nogaidit 3 stundas. Bet tad kas ir tads, ko nevar majaas izdarit (iznemot pasutit kodu kalkulatoru, tas jadara filialee). Karti jau vairakus gadus var pasutit internet-bankaa un sanemt majaas pa pastu. Ko tad Jus darat filialee?
citreiz ejiet iekšā, nevis sēdiet pie bankas. auksts tak.; p
Nu jā ir tā. Es arī uz turieni nestaigāju un kad aizeju tad nevar tikt vaļā no tām pārdošanas sarunām, par katru cenu grib kaut ko ieskapēt.
Visiem savi biznesa plāni.