Swedbank - Slikts serviss
3. Martā veicu csn negadījuma pieteikumu uzreiz pēc negadijuma, tā kā bija csn, un es biju/esmu cietusī puse. Zvanot pašai 17. Martā uz servisu, jautājot par procesiem, man tiek ziņots, ka apdrošinātājs nav sūtijis nekāda veida apstiprinājumu, ka auto drīkst labot. Dusmīga zvanu uz banku, šie kā aizmiguši, sāk man jautāt atkārtoti par visu notikušo, saprotu, ka pieteikums tiek veidots atkal. Nu jau 13. Aprīlī atkārtoti zvanot, atkal nelaipni tika atbildēts, ko es vispār iedomājos, ātrāk par 26. Aprīli es auto atpakaļ nedabūšu, jo viņiem esot jāapstiprina kaut kas, lai lasot octa likumu, esot daudz pieteikumu un esot noslogoti, bet tā nav mana problēma. Par laika posmu kurā es fiziski nevaru izmantot ne auto ne octu, par to man arī tiek paziņots, ka neesot viņu vaina. Nevēlos vairāk pēc šī visa būt ne bankas ne bankas auto apdrošināšanas klients. Pretīga attieksme. Kāpēc man kā cietušajai pusei ir jāgaida pusotrs mēnesis, lai atgūtu savu auto? Man netiek piedāvāts ne pagaidu auto ne kāda veida cita kompensācija. Pilnīgi trula attieksme. Mani, kā klientu jūs zaudēsiet, un arī citiem izstāstīšu par savu pieredzi.
Komentāri (1)
Atbilde ir ļoti vienkārša, swedbank piedāvā vislētākās octas, ja izvēlaties budžeta pakalpojumu saņemat arī budžeta servisu.