www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Swedbank Latvia 20 minūtes gaidīt savienojumu ar konsultantu kurš man draud speciāli nobloķēt i-banku, jo redz viņai kaut kas nepatīkot... Cirka meistari, jūs iedevāt baltu A4 lapu kur AR melniem burtiem rakstīta PAROLE un ar pildspalvu jūsu darbiniece uzrakstīja lietotāja numuru, logojoties iekšā vadam "lietotāja numurs" un "parole" - NEPAREIZS KODS? Es vadīju kādu kodu? no lapas divi ciparu kopumi, un kādā kombinācija to nevadi, man NELAIŽ dēļ KODA!?!?!

Prieks ka ar SEB Latvia nav tādu problēmu!

A

Komentāri (11)

smejiesvesels 12.03.2018

Mūsu tauta degradējas prāta ziņā ar katru dienu...šis ir spilgts piemērs...

A Artūrs 12.03.2018

Paldies, ka esi piemērs

C critical thinker 12.03.2018

lietotāja numurs > parole > kods (karte (uz tās ir lietotāja numurs, ja kas)/aparāts)
ko Tu gribi izdarīt, nav īsti saprotams

C critical thinker 12.03.2018

kā tie konsultanti iztur neuzsprāgstot, es vispār nesaprotu :D

Bomboklak 13.03.2018

Artūr, ko tu esi mēģinājis darīt? Nevar saprast!
Un kods no kodu kartes! To nevadīji?

Tad var saprast, nabaga konsultantu, kuram ar tādu jāmokās.

A Artūrs 13.03.2018

Es skatos valsts pilna ar banāniem, paši esat gājuši swedbank ibanka pirmo reizi? Ja nē, tad izskaidrošu idiotiem. Bankā iedod lapiņu ar paroli, un lietotaja nr. , ka jau ibankās, jāvada lietotaja nr. Un parole, ja pareizi ievadits tad javada kods no kodu kartes.
Kad tu vadi "lietotajā nr" un "parole" un tev rāda nepareizs "kods" kuri pat neesi vadijis. Lietotaja nr ir 5-6 cipari uz lapas rakstīti, un ja jūs komentētāji sēžot laukos nezinat ka izskatās ibanka, na komentēt?

T Tong Po 13.03.2018

Tikko atvēru swedbank lapu, internetbankai, sadaļā, kur jāpieslēdzas izmantojot kodu karti, ievadīju random lietotāja Nr un paroli. Tas ko sistēma izdeva: Nepareiza parole / kods / lietotāja numurs!

Pieļauju, ka šādu kļūdas kodu sistmeā izdod jebkurā gadījumā, kad kaut viens no ievadītajiem parametriem ir nepareizs.
Artūr. Es pieņemu, ka ļoti liela daļa Latvijas cilvēku izmanto Swedbank. Pačeko kāda ir reakcija šajā saitā uz Tavu sūdzību - neviens nesaprot, kur Tev problēma. OK, sauc visus par "banāniem". Bet Tev tiešām neliekas dīvaini, ka Tu viens saproti to ko sūdzies/raksti?

Z zita2 13.03.2018

Izmantojiet smart id!

A Andrito 13.03.2018

Artūr, ko tu tur samurgoji?
Kāda vēl kodu karte?
Kāda parole?
Vai tad tev nav tas SmartID?

A Artūrs 13.03.2018

Nu tu mūdzis esi, smart id var pieslegt kad tiec iekša ibanka

C critical thinker 13.03.2018

nu, lietotāja numuru bankas darbiniece varēja kļūdīties rakstot. Tev taču ir papīrs, kur tas numurs ir drukāts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes