Swedbank - Slikts serviss
15. Augustā kopā ar bērnu ierados filiālē atvērt bankas kontu skolēnam, darbiniece bija ļoti laipna, paskaidroja, ka 2 nedēļu laikā karti saņems pa pastu, pagāja noteiktais laiks, karte nav, vakar piezvanīju bankai, atbildēja, ka karte sen gatava, un esot nosūtīta sms, nekādu sms ar info nebija saņemts! Šodien kopā ar bērnu ierados bankā, tur izskaidroju situāciju un izteicu pārmetumu par bankas nekorekto attieksmi, pat ja bija radusies kāda kļūda, bankas pienākums ir informēt, darbiniece izturējās izsmejoši, pat ciniski, sakot, ko viņai tagad darīt, raudāt vai, un man acīmredzot vajadzēja sarunāties čukstot un uz ceļiem ar šo darbinieci, jo man jāpazeminot tonis! Ar šādu attieksmi, par bankas neizdarību, iesakot man risināt situāciju savādāk, piemēram, mainīt banku, vai arī, lai stipendiju skaita uz manu kontu, bankas darbiniece uzskatāmi pasvītroja bankas attieksmi pret klientiem, paldies par iztērēto laiku un sabojāto dienu šai izcilajai klientu pieņemšanas specialistei! Tikai izejot no bankas tika saņemta sms ar info, ka karte ir gatava, bet lai lai šo karti saņemtu, jāierodas pēc nedēļas, tātad, karti saņems nevis 2 nedēļu laikā bankas rīcības pēc, bet 4 nedēļu laikā, jo pieraksts uz 8 septembri!
Komentāri (5)
Savācies sieviete.
Kur teikts, ka sieviete? Man izklausās pēc jažeotec.
Uzvedas kā sieviete
Nav nosaukts Swedbank darbinieces vārds.
Uķi puķi! Tagad visi pārādā.