Swedbank - Slikts serviss, attieksme
Tātad vēlos ar savu pieredzi Swedbank. Vēlējos iegūt kredītkarti lai segtu esošu kredītu nepārmaksājot. Vērsos ar iesniegumu, man nebija iespējams viņus vispār sazvanīt, 10 minūšu laikā gaidot no kartes kredīta tikai novilkti 5 eur. Tālāk saņēmu atteikumu. Kāpēc? Jo redz man ir ātrais kredīts. Nekad neesmu tādu izmantojis. Sliktākais serviss. Neiesaku nevienam izmantot Swedbank pakalpojumus. Nekompetenti darbinieki(es vēl saprastu, ja tas būtu noticis vienreiz, bet tas notika 3 reizes pēc kārtas). 3 reizē pirmo reizi sazvanoties trāpījās sakarīga būtne. Bet pēc pāris stundām pazvanīja galīgi neapmierināta jaunkundze, pateica: Mēs Jūsu pieteikumu noraidām. Atbildot uz manu: "Kāpēc?", es saņēmu atbildi: "Jo tāda ir bankas politika un noteikumi." Pēc šī es apjautu, ka noteikti mainīšu banku. Pat noteikumos nav nekas tāda minēts. Kā jau minēju, tad esmu izmantojis tikai patēriņa kredītu un līzingu, neko citu. Jau iesniedzu pieteikumu citā bankā, kur mani laipni apkalpoja un deva pozitīvu lēmumu. Amizanta situācija. Novēlu Swedbank pieaugt, jo vienīgā labā lieta ir internetbanka un daudz bankomātu apkārtnē. Viss pārējais ir galīgi garām.
Komentāri (7)
kura banka piešķīra kredītu beigās?
"Jo redz man ir ātrais kredīts. Nekad neesmu tādu izmantojis."
Par šo gan, iespējams, tev vajadzētu painteresēties sīkāk. Bankas darbinieki to vis jau ka nepaķer no zila gaisa.
Piešķīra Nordea.
Mr. vai Mis Tong Po. Ātro neesmu izmantojis, ir bijis tikai patēriņa kredīts bez kavējumiem vai citām kredītreģistra atzīmēm. Vai arī minētais līzings. Es vēl saprastu, ja tiešām būtu nekorekti norādījis informāciju vai melojis par esošajām saistībām, bet pat šādā gadījumā tas liekas dīvaini, jo Nordea deva savu akceptu. Draugiem ir bijusi līdzīga situācija, ka Swedbank nevēlas dot bez pamatojuma. Vadoties pēc šī visa secinu, ka man un Swedbank "nav pa ceļam".
Par to ātro kredītu es tev pieminēju ziņā, ka iespējams tu pats neesi lietas kursā, kas uz taviem datiem ir reģistrēts. Bankai ir piekļuve šādiem reģistriem - labi, ja bankas klerks vienkārši nokļūdījās jeb arī izdomāja mistisku atrunu. Es gan, sirdsmiera labad, šādu informāciju pārbaudītu.
Citādi, par Swedbankas servisu un attieksmi, protams pat nav vērts ko pieminēt.
Dokumentus neesi savus nekādus zaudējis nekad? Vai internetā aizdomīgā vietā pircies? Silti iesaku pārbaudīt, vai kāds izmantojot Tavus personas datus nav ņēmis ātro kredītu.
Par Noredea. pareiza izvēle. es pargāju no swdbankas uz nordea, ( jo tajā laika kad aizverās krajbanka, kads bija palaidis ''pīli'' par to ka swed arī vēršoties ciet), jo man swedbankā kad vēlejos izņemt visu naudu no konta , paprasija ''priekš kam jums tada summa'' ta it kā es no viņim aizņemties gribētu. kas man viņi tai ir lai es viniem atskaitītos prieks kam man vajag manu naudu. swedbanaka vnk kvalitate ir kritusi jo ļoti daudz klientu un nespej visu apstradāt. tapec zūd kvalitate.
Nu PROTAMS neko nepiešķirs, ja n-tie ātrie kredīti. Bankas ar viņiem negrib nodarbities. Zinu pēc savas pieredzes.