Swedbank - Serviss

Vecmammai nederīgs internetbankas lietotāja nr. Zvanot uz filiāli 1x mums tika atbildēts ka zvanot no vecmammas NR mums sniegs nepieciešamo info, 2x zvanot pēc 25 min gaidīšanas, sarunā vairākas x tika pārjautāts tas pats, nesaņemot skaidras atbildes, beigās pēc 51min sarunas paziņoja, ka jānāk uz filiāli. Apkalpošanas serviss bija drausmīgs.

09.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Komentāri (2)

Good Intentions 10.09.2024

Sniedza informāciju, bet acīmredzot netādu kādu jūs velējāties un tādu ko nevarēja sniegt nezināmam nummuram. Tā ir banka nevis veikals un zvana trešā persona.

Pacco_al 21.10.2024

Diemžēl ļoti bieži ir gadījumi, kad vecus civlēkus apkrāpj. Vienā vai otrā veidā, un jā, apkrāpj arī bērni un mazbērni, tāpēc bankas ir uzmanīgas ar šādiem gadījumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes