www.sudzibas.lv Swedbank Negodīga rīcība

Swedbank - Negodīga rīcība

Kā jūs domājat, no Swedbank puses tas ir normāli. Pirmkārt bankas kartes ikmēneša maksa ir 1,41 eiro. Kur netiek nodrošināta iespēja kodu kartes vietā saņemt Sms kodu, maksājumu apstiprināšanai, tiem kuriem nav viedtālrunis, tiem nav iespēja lietot smart Id. Maksājumiem internetbankā uz citām bankām arī tiek piemērota komisija. Tur pretī citadelei ir zib maksājumi un pa 1.20 eur ir iekļauta gan kartes ikmēneša maksa, gan pārskaitījumi uz citiem kontiem. A/s PrivatBank vispār pirmos 2 gadus nav par karti jāmaksā, tikai pēc 2 gadiem 5 eiro par gadu. Pēc šī visa secinu, kad Latvijā izdevīgākās bankas ir citadele un as PrivatBank.
PrivatBank pat karti izgatavo uz vietas 15 min. Laikā un tās saņemšana ir bezmaksas. Ar karti var izņemt naudu visos bankomātos 4 reizes bezmaksas.

12.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (2)

C Cilvēks16 12.11.2018

Jā, diemžēl es arī atteicos no šīs bankas pakalpojumiem. Dzirdu no Swedbank klientiem, kad daudzi nav zinājuši,kad ir kartes ikmēneša maksa. Vienīgi šai bankai ir izdevīgas isic kartes. Tālāk tā domā par savu peļņu un variantiem, kuri bankai ir izdevīgi.

Life_is_life 12.11.2018

Var uztaisit Revolut vai N26.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes