Swedbank - Lojalitātes punkti
Labdien!
Izsaku dziļu nožēlu par akciju "Vērtīgo pirkumu" programma lojāliem klientiem Swedbank.
Pēc attiecīgo punktu pārvēršanas (25.08.2009.) par balvām, viena no balvām tika izvēlēta arī 30% atlaide veikalā "G-Star-RAW".
Taču diemžēl izrādījās, ka saņemot savu "kuponu" (bija ziņojums par tā saņemšanas iespējām no 09.09.2009) un dodoties uz šo veikalu - izrādās, tāda veikala nemaz vairs nav. Veikals esot nomainījis īpašniekus un galerija centra informācijā solīja, ka tas būs atvēries pēc mēneša.
22.10.2009. veikala joprojām nav un sazinoties ar Swedbank telefonbankas nodaļu, atbildēja speciāliste Ksenija Sazonova. Risinājums ir šāds - nesiet atpakaļ kuponu un izvēlieties jaunu balvu. Pirms tam gan tika solīts, ka punkti automātiski tiks atgriezti atpakaļ internetbankā.
Lieki piebilst, ka akcija jau ir noslēgusies un iespējas izvēlēties jaunas balvas ir maksimāli ierobežotas. Pēc iebildēm, ka lieki jāstaigā uz banku nodot nederīgi kuponi un nav iespēju izvēlēties, bankas darbiniece piebilda: "Mēs jau nākam jums pretim, ka esam gatavi atgriezt punktus. Mēs neesam vainīgi, ka tas veikals ir aizvēries. Jums ir divas iespējas - vai nu izvēlēties saņemt punktus atpakaļ (atnesot kuponu) vai izvēlaties punktus nesaņemt ".
Šeit gribu paust sašutumu, ka banka neuzņemas atbildību par saviem sadarbības partneriem un vēlas viegli atbrīvoties no problēmas, visu noveļot uz klientu pleciem. Vēlos taisnību šajā lietā un kompensāciju par maldināšanu, tērēto laiku un "atņemtajām iespējām" izvēlēties. Ļoti bēdīgi, ja tā ir lojāla attieksme pret klientu un kādreizējais Hansabankas apkalpošanas spožums šai bankai - nav nekā kopīga ar kādreizējiem sasniegumiem!
Komentāri (6)
Swedbank vispār ir zaudējusi savu prestižu. Nevienu labu vārdu neesmu dzirdējusi jau sen, tikai sūdzības un nožēlu, ka vispār ir saistīti ar šo uzņēmumu.
Ha, a ko man teikt, ka es nekad vispār neko neesmu vinnejis?!Tev vismaz kaut kādi soda punkti vai kas tur...
Vai tad bankai ir jāuzņēmas atbildība par to veikalu?! Šajā situācijā piekritu bankai - viņi bija gatavi atgriezt punktus, lai Jūs varētu izvēlēties citu dāvanu.
Kopš man bankomāts apēda jauno karti, es iekšā vairs tajā bankā neeju!
Es arī piekritu, ka šinī gadījumā banka nenes atbildību par trešajām personām, tādēļ Jūsu sūdziba nav pamatota.
JOBANIJ VROD IZĒD DIRSU...DIEMŽĒL BANKAI NAV JAADOMAA PAR PARTNERIEM VNK NESANAACA NU I BLADJ NASING SPEŠAL DŽAST KRIZIS TAA KA NAV KO DIRST KA DAUDZAS FIRMAS TIEK SLEEGTAS. TAA IR BLE UN NEKO TUR PADARIIT ZAJEBISS VARI VNK IESPRAUST SEV SLOTU DIRSĀ UN NOKRIST NO 3 KILOMETRU AUGSTUMA UZ DAKŠĀM.