Swedbank - Lēna apkalpošana
Apkalpošana ļoti lēna. Garas rindas, strādā 2-3 cilvēki, no iespējamajiem 7 vai vairāk.
Rindā jāsēž stunda un vairāk. Jaunam cilvēkam nav laika gaidīt tik ilgi!
Tas attiecas uz filiāli Origo un Swedbank galveno ēku balasta dambī!
Vajag operatīvāku klientu apkalpošanu!
Vajag, lai bankas kartes var saņemt bez rindas jeb tikai “Karšu saņemšanas rindā”
Komentāri (6)
Ja Tev vajag, tad varbut piesakies uz bankas HR, lai Tevi nem par izmaksu optimizacijas speci? Bankas karti jau sen var pieteikt un sanemt uz majas pastkasti, un filiales pamazam visas sledz ciet, jo tas uzturet nav izdevigi!
Vajag, vajag , vajag!
Kā vienmēr, visi riņķī ir stulbi un neaptēsti, tikai pats balts un pūkains!
Gudriniek, varbūt atdzīsi savu stulbumu un pateiksi, ka esi DAUNS!
Tāda ir paaudzes "Man vajag, man pienākas" domāšana! Nu tur neko vairs labot nav iespējams!
Jaunam cilvēkam nav laika gaidīt tik ilgi! (dēļ urīna nesaturēśanas problēmām)
Katram sava lieta, ar kuru viņš ir atnācis uz filiāli liekas mega svarīga un noteikti tās saņemšanai rindu mašīnā ir izdala speciāla prioritāra poga, pēc kuras nospiešanas 1 minūtes laikā numuriņš tiek izsaukts. Un tā domā katrs.
Tik tiešām karti jau sen var pasūtīt ar saņemšanu pa pastu. Izņem no pastkastes jeb kurā sev ērtā laikā.
Jā rinda iet lēni, jo darbiniekiem atnākušajam ir jāpiedāvā arī citi bankas produkti un kamēr to visu nepārrunā, projām netiksi.