Swedbank - Kretiini melli
Swedbank ir riktiigi cuukas. Man bij ego karte nieka 200ls apmeeraa, biju nokaveejis 2 nenessi iemaksu protams nosleedza pieeju ar karti. uz kartes veljoprojaam bija ap 60ls. OK lai nebuutu man jagaida 3 menessi regulaari maksaajumi liidz ko atkal aktivizeetu, gaaju uz banku runaaju un noskaidroju ka var aktivizeet karti kaut tepat tuuliit, tikai jaatjauno visa bilance uzreiz un OKI banka atkal aktivizee karti. Protams drossiibas peec pajautaaju vai taa tiessam buus ka UZREIZ aktivizees vai nesadomaasiet peekssnni atnnemt, liegt lietot ego karti. Protams vinna skataas manos datos datoraa un saka viss buus kaartiibaa. Nu es tuuliit ar tiiraako sirdsapzinnu atjaunoju visu bilanci. Eju atpakall uz klientu apkalpossanu pie taas passas Sievietes un JAU LIEKAS DIIVAINI vinna mani suuta pie apkalpotaajas kaut ari nr. bija pie taas passas. Ejot domaaju pie sevis kautkas nav riktiigi. OKI pieeju pie citas taa tuuliit iet datoraa apskataas manus datus un redz bilance atjaunota, saku lai aktivizee karti, taa kautkur pazvana lai dabuutu kautkadu atllauju. Gaidu Gaidu un sarunas laikaa dzirdu ka tur kautkaadas probleemas. Man jau veel lielaaks besis uznaaca, vai tiessaam eego karti liegs. Un JAAAAAAA taa beidz runaat un mieriigi pasaka jums ego karte netiks aktivizeeta, vispaar tiks atnnemta.PRASU KAADEELL, ATBILD JUMS PASSAM TO VAJADZEETU ZINAAT. Nu blin nodomaaju Nafig ssito suudu banku bordelis riktiigs. Ko man buutu dariit ja visu naudu buutu sanaacis ielikt lai tikai atjaunotu krediitu? Taa man sanaaca 2 nedellas vai bezmaz badaa dziivot. PROTAMS PEEC SSII GAJIENA MANA NAAKAMA RIICIIBA BIJA, UZREIZ TAI PASSAI APKALPOTAAJAI TEICU oki Sledzu ciet savu kontu, PENSIJU 2 LIMENI AR SLEGSSU AR CITU BANKU UN TT. Ne pat santiima no manis ssii banka vairs nesannems. ZZeel, galu galaa ssii bija mana banka jau 5 gadus. NEBIJ MAN NEKUR NEKAADU PARAADU UN
Komentāri (14)
gandriiz mana situaacija, tikai ar taadu atšķirību, ka pēc divu meenesju ciininja es pieraadiiju, ka starp mums abiem es neesmu taa stulbaa, kas nepilda savas saistiibas... sjobriid es arii jau gandriiz 100% esmu paargaajusi uz citu banku... luuk, pieriebaas sjii cjkareesjana
TA VAJAG KRAUT PA ZHAUNAAM VISAAM TAAM TUR STRAADAAJOSHAAM MAATIITEEM!!!
bankas jau dzīvo uz mūsu birkas !!!
Nu, nezinu! Div mēnešus kavēt! Pats vainīgs!!!
Kas tas ir divi menessi? ssplaaviens juraa. Un tostarp man taa ego nebij uz noteiktu terminnu. 4 gadu laikaa man nebij nekaadas pretenzijas no bankas puses par sso man izsniegto ego. visa mana alga gaaja caur swedbank un pensiju plaani. un te nnem uzsplauj vinna tagad. PAREX BANKA UN SWEDBANKA ir taas ar kuraam nevajadzeetu sapiities. Taas abas pliivo ar valsts karogu.
Jūs tiešām domājat ka cita banka nerīkotos tieši TĀ pat ja esi nokavējis 2 maksājumus??? tā rīkojas visas bankas, jo līgumā ir atrunāts ka bankai ir tiesības lauzt līgumu...
ko tad jūs gribējāt visas bankas ir liela viena mēslu čupa!!! viņas var visu un mēs neko un tas jau nekas ka likumīgu apzog mūs melnos strādnieceļus uz to jau viņa dzīvo!!!
man ar santīmi visu laiku pazūd no konta kaut vispār neko nēsu darijis bet to banka sev nāsīs rauj kad iepatīkās to darīt
divus mēnešus nav maksājuma... līgumā ir noteikts maksājums. Ko ārdies, ja lieto bankas naudu ? Nav jau tava. Ja tu neievēro līgum nsacījumus, loģiski, ka banka ir tiesīga savu naudu paņemt atpakaļ vai vismaz niepieļaut tās atkārtotu izsēšanu. Atradis par ko sūdzību rakstīt, galu galā - nav tava nauda, bet bankas :/ sviests .
Var taču gadīties, ka īslaicīgas problēmas un nokavē līgumā paredzēto ikmēneša atmaksu (2 mēneši nav nemaz tik ilgi un viņi taču uz procentiem tāpat vārās). Bet kādēļ bankas darbiniecei jāmaldina cilvēks ? Noteikti jau uzreiz zināja, ka neaktivizēs to ego karti vairs, gribēja tikai ātrāk izsist naudu atpakaļ. Swedbanka sevišķi izceļas ar šādu attieksmi pret klientiem :(
Arī bija problēmas, tieši pazaudēju darbu, pēc tam biju gatavs turpināt regulāri maksāt atpakaļ ikmēneša maksu, neizmantojot vairs savu ego karti, bet banka uzreiz lauza līgumu, nodeva lietu naudas izsitējiem un pienāca draudu vēstule, lai atgriežu visu summu uzreiz. Aizņēmos naudu, lai varētu atmaksāt visu summu un slēdzu savu kontu, tagad izmantoju citas bankas pakalpojumus.
Nu neko dariit, Kriize. Atnneema Atnneema, akmens nost no pleciem. Pirms bija hansa banka attieksme bija cita, tagad saliidzinaat nevar. Turklaat ko esmu ieveerojs kad bija hansabanka klientu apkalpotaajas bija nu skaistas modeles paarsvaraa. Tagad diivaini parastaas klientu apkalpotajas vieni RUKKSSI iistas laukkes.PUMPAINAS, IZPLUKUSSAS, IZBOLITAAM ACIIM, SSKKIIBI GREIZI GGIIMJI NEFORMIIGI, kautko pajautaa neko neprot skraida kaa apdirsussaS viena pie otras jautaa kas kaa jaadara .
Jā, klients ir kavējis divi mēneši un tas nav labi. Bet tādā veidā atgūt naudu ir ļoti negodīgi un nekorekti. Jo bankas darbiniece nepildīja sevis pašas doto solījumu, ka karte tiks atjaunota līdz ko klients pilnībā atjaunos bilanci, tas ir iemaksās visu kredīta summu kasē.
Tas ir ļoti zems servis līmenis un nav svarīgi vai klients ir kavējis vai ne. Tas grauj ticību bankas solījumiem.
Ieteikti klientam iesniegt bankā rakstisku sūdzību (sīki aprakstot radušos situāciju) un sagaidīt atbildi.
Es būtu gājies pie filiāles vadītājas un būtu sarīkojis skandālu ne pa jokam.
Ja zini angļu valodu var rakstīt sūdzību Swedbankas vadībai Zviedrijā, tās protams pārsūta atpakaļ uz Latviju, bet tas priekš bankas ir liels skandāls un notikums tiek rūpīgi izmeklēts un vainīgie sodīti.
Nu iečekojiet šo www.swedbank.tk
Jā Swedbanka ir kļuvusi par tādu pašu mēslu bedri, kā citas LV bankas, kurām klienti ir tikai naudas sūknis, nevis klienti!
Labi, ka aiztinos no šīs jēlās bankas!
Kaut viņi bankrotētu!