Swedbank - klientu apkalpošanas kvalitāte
mani interesē kādā veidā visu cauru diennakti nevar sazvanīt swedenes klientu apkalpošanu? un vēl - tas speciāli tiek darīts vai kā? zvani nav par brīvu! blin! pa dienu visi operātori (uru droši vien nemaz nav) ir aizņemti, vakarā tas pats, pa nakti arī... es vienkārši esmu šokā no šitāda tizluma!
Komentāri (3)
Jau sen zināms, ka Swedbankai nerūp klienti - privātpersonas.
Jā tas gan, apkalpšana ir slika un lēna ne tikai mēģinot sakontktēties caur telefonu bet arī bankās, nezinu viņiem visiem tur mazas algas vai kā, kāpēc viss tik lēni vienmēr notiek!!! Nebūtu man slinkums noteikti jau sen uz citu banku būtu aizgājusi
Un izskatās, ka nekas ar gadiem nav mainījies. Esmu ilggadējs Citadeles klients un līdz ar darba vietas maiņu un konta maiņu tajā, nodomāju šodien pāriet uz Swedbank. Aigāju uz filiāli Valdemāra ielā un attieksme bija nekāda. Nosēdēju tur 40 minūtes un neviens pat nepienāca/ neko nepajautāja. No divām darbiniecēm klientu apkalpoja tikai viena, kamēr otra ar vienu pirkstu kaut ko lēnām mēģināja rakstīt uz klaviatūras.