Swedbank - Klientu apkalpošana telefoniski
Esmu Swedbankas klients jau vairāk kā 10 gadus. Biju ļoti apmierināts, cēlos un gūlos par šo banku, ieteicu arī daudziem paziņām pāriet uz šo banku, jo te ir ērti pakalpojumi arī internetbankas pārvaldījumi. Diemžēl saskāros ar problēmu starp banku un citu biznesa pārstāvi par naudas pārvedumiem, bankā rezervēts, bet pārdevējs naudu nevar saņemt. Vairākas dienas sazinājos ar vienu un otru pusi, bet risinājumu neguvu. Viens sūta pie otra. Es pa vidu kā muļķis. Banka atbildes ziņojumā atbildēja par pavisam citu darījumu, par kuru es pat nejautāju, un ar to nebija nekādu problēmu. Lai precizētu informāciju, dzīvesbiedrene piezvanīja, jo es darba dēļ nevarēju to darba laikā izdarīt, kur ar viņu pat nevēlējās runāt, atrunājoties, ka telefoniski var sazināties visu diennakti un beigu beigās pat bloķēja internetbanku, kuru pat telefoniski nevar atjaunot, jābrauc uz banku personīgi. Tikai nezin kāpēc tādā gadījumā nenodrošina iekļuvi bankā ne pēc plkst 17, ne sestdienās svētdienās tas nav iespējams. Visas brīvdienas priekšā un esmu atstāts bez risinājuma. It kā sīkums, lai tikai noskaidrotu radušos problēmu, bet banka sataisa no oda ziloni. Tā kā nezin kāds noziegums tika pastrādāts. KLIENTA ĒRTĪBAS IR SVEŠA LIETA. Sieva uztraukusies, ka visu vakaru nevar nomierināties radušās veselības problēmas. Tā jau laikam ir - jo godīgāks cilvēks, jo grūtāk dzīvot. Lai sekotu, vai visas lietas tiek laicīgi nokārtotas un pārliecinātos, vai visi darījumi kārtībā dabū ''pļauku'' pa seju.
Komentāri (5)
Man ar nācies saskarties ar Swedbankas darbiniekiem Origo. Ja kādreiz uzskatīju, ka šī banka ir viena no labākajām apkalpošanas ziņā, tad tagad manas domas par šo banku ir kardināli mainījušās.
Es pat slēdzu visus rēķinus šajā bankā un nevēlos ar šo banku absolūti nekādu sadarbību! Apkalpošana zem katras kritikas un attieksme pret klientu tāda, ka negribas pat iet uz viņu apkalpošanas centriem!
Darbinieki runā ar klientiem ļoti augstprātīgos toņos. Rodas sajūta, ka esi vainīgs jau tāpēc, ka iegāji šajā centrā! Pretīgi!
pilnigi piekriitu autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris gadini. Vnk, visi normaalie kl. Aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat ar kautkadu debilu siiku kuci, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija nahuj gan tas visas stulbaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka prootams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neksiataams reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK- IR MURGS !!!
http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.
SWEDBANKAAS KATASTROFAALAIS APKALPOSANAS LIMENIS.
NEKAD PALDIES DIEVAM NEESMU BIJUSI SAI BANKAA KLIENTE, BET REDZOT UN SANEMOT CAUR VIIRU SIIS DRAUSMIGAS BANKAS ATTIEKMI, KRIMINAALO UN BEZKAUNIGO APKALPOSANU, NELOJALITAATI VISAAS MALAAS, LIMENJOS, LOGISKI, KA VIRS VAIRS NAV UN NEKAD NEBUS TUR KLIENTS. KA ARI VSIIEM SAVIEM PAZINJAAM, DRAUGIEM UN KLIENTIEM, STASTISU SO NEGATIVO PIEREDZI, LIDZ KAMER SII BANKA LV BEIGS SAVU PASTAVESANU.
Kādam verbālā caureja piemetusies...