Swedbank - klientu apkalposana
Swedbank ir visnelaipnaka apkalposana kadu nacies saskarties! gadiem esosiem klientiem netiek piedavats atrisinat problemu. esot arzemes nevareju norekinaties ar karti, kautgan naudas uz konta bija vairaki simti. piezvanot uz apkalposanas dienestu, man tika pazinots, ka pati esmu vainiga, ka iternetbankas kodu karte ir majas, un palidzet vini nevarot, kautgan es neludzu naudu ne parskaitit uz citu kontu, ne izmaksat kadai citai personai, ludzu lai paskatas kapec neiet karte! Fui Swedbankai.pie pirmas iespejas izbeigsu jebkadas attiecibas ar sho banku! Latvija cilveciska faktora nav:(
Komentāri (12)
un kāds sakars norēķināsanai ar karti un internetbankas kodu karte ???
No 2014. gada swedbank jaunu karšu apkalpošanas cena sadārdzinājusies gandrīz par 100%, agrāko 5ls gadā nu ir 0.85sant mēnesī, pārgāju uz dnb, kur gada maksa kartei sastāda 4ls gadā, un par 5eur man un sievai atvēra kontu, pieslēdza internetbanku, izgatavoja kartes u.t.t., resume- manā skatījumā swedbank palicis ļoti nelojāls pret klientiem, šī sūdzība tikai to apstiprina, arī es esmu saskāries ar ļoti nepatīkamu attieksmi no darbinieku puses, viņus biedē tikai teikums, slēdziet kontu un beigsim šo murgu, tad sāk smaidīt un kļūst laipni, ja neticiet- izmēģiniet :)
atbildot uz Pipsa komentaru sakars ir tads, ka zvanot pa telefonu uz apkalposanas centru ir janosauc internetbankas klienta numurs un viens kods no kodu kartes, lai itka varetu atpazit kientu.
Parādiet, kurai bankai pasaulē ir cilvēciskais faktors? Bankām ir tikai viens uzdevums- pēc iespējas vairāk dabūt parādniekus un tad slaukt viņus līdz izsīkumam!!!
Lai izmantojot apkalpošu pa telefonu viennozīmīgi ir jāidentificējas, tas ir jānosauc savs Internetbankas lietotāja numuru un kods no kodu kartes. Tikai tā banka var būt droša par to, ka zvana klients par kuru banka sniedz informāciju.
Bet kā savādāk !!! ??? Interesanti ko jūs teiktu, ka banka sniegtu ziņas par jums katram, kurš piezvanītu un nosauktu vārdu uzvārdu un personas kodu? Tad jūs pirmie būtu kas brēktu, kā tā var stāstīt par manu kontu vai karti kuram katram, kurš piezvana uz banku un nosauc datus, kurus var zināt jeb kurš.
Nezinu vai cilvēki to kādreiz sapratīs. Tāpat kā sieva zvana par vīru, viens brālis par otru, māte par meitu.
Tev atteica izsniegt aizdevumu un tagad cepies šeit.
Uzskatu, ka Swedbank ir kārtīgi pārdomāta klientu attālinātās identificēšanās sistēma, ar kuras noteikumiem katram klientam ir jāiepazīstas pie līguma slēgšanas (līgumi ir jālasa, arguments- kurš tad to vispār dara, tur vienmēr viss ar tik maziem burtiņiem uzrakstīts tiri-piri- ir infantils; katrs rūpējas pats par sevi- neiepazinies ar līguma nosacījumiem, tātad pats vainīgs, basta). Es negribētu, lai Swedbank viss būtu tik easy kā Citadelē, piem., ja nobloķējas i-banka- vienkārši piezvani un Citadele nosauc jaunu paroli! Bet zvanītājs var būt jebkurš, kuru vien tas varētu interesēt! Zinot, cik cilvēki nevērīgi izturas pret savu identitāti un īpašumu, fui vendeta03, ka nav padomājis/usi par iespējamām problēmām, kas varētu rasties ceļojuma laikā.
Uzskatu, ka Swedbank ir kārtīgi pārdomāta klientu attālinātās identificēšanās sistēma, ar kuras noteikumiem katram klientam ir jāiepazīstas pie līguma slēgšanas (līgumi ir jālasa, arguments- kurš tad to vispār dara, tur vienmēr viss ar tik maziem burtiņiem uzrakstīts tiri-piri- ir infantils; katrs rūpējas pats par sevi- neiepazinies ar līguma nosacījumiem, tātad pats vainīgs, basta). Es negribētu, lai Swedbank viss būtu tik easy kā Citadelē, piem., ja nobloķējas i-banka- vienkārši piezvani un Citadele nosauc jaunu paroli! Bet zvanītājs var būt jebkurš, kuru vien tas varētu interesēt! Zinot, cik cilvēki nevērīgi izturas pret savu identitāti un īpašumu, fui vendeta03, ka nav padomājis/usi par iespējamām problēmām, kas varētu rasties ceļojuma laikā.
Fui! Arī meitenei, kas strādā ALFAs filiālē-Zanai Žildei-rupja attieksme pret klientu!
Cunkuli dzive nav iespejams paredzet jebkuru situaciju! Tu acimredzot esi tik dzivesgudrs cilveks, ka spej paredzet visu! ka jau rakstiju vienigais ko damai pa telefonu ludzu bija, lai pasaka kapec nevar nonemt naudu! pat ja zvanitjas butu svess cilveks, nekas tacu reali notikt nevaretu! es saprastu, ja teiktu, ka man naudu vajag parskaitit uz citu kontu, tad protams bez autorizacijas nu nekadi to nedrikstetu darit, bet cilveciski pateikt ziniet jums parterins vai kas tamlidzigs, nu nekas slikts nenotiktu...
No tā, ka jums pateiktu, kāpēc viņu nevar noņemt - noņemšanas iespēja neuzrastos. Kāda tādā gadījumā vairs starpība. Nevar un viss.
mana situacija mainitos, tas bija svarigi, nedomaju izplust sikumos, bet ja bankas darbiniecei uzdevu konkretu jautajumu velejos ari atbildi!!!