Swedbank - Kartes
Labais, gribēju iemaksāt kartē naudu. Palūdzu apkalpotāju lai palīdz, jo divas reizes jau biju pin kodu nekorekti ievadījusi.Pēc kartes maiņas paši man bij galvu sajaukuši.Apkalpotāja pienāk un redz manu problēmu saku kad divas reizes kodu ievadīju nekorekti.Saka liec iekšā karti, saku nelikšu jo karti norīs automāts. Uzstāj lai lieku iekšā, atkārtoju nelikšu. Protams nokaitināja līdz tam kad man paspruka viens vārds, sāka draudzēt ar apsardzi. Nu zin iet mani pensionāri strādājošu ārzemēs neviens nav vēl tā pazemojis! Latvijā zems klientu apkalpošanas līmenis.Aizgāju uz Nordea banku tur visu man apkalpotāja palīdzēja un ar visu es esmu apmierināta!
Komentāri (7)
Nu Tu, ārzemēs strādājošā pensionāre, jau gribēji burvju mākslinieka cienīgu triku no tās nabaga darbinieces - kā viņa var palīdzēt tev iemaksāt naudu kontā, neievietojot tur karti. Domāju, ka pat tavās ārzemēs diez vai kāds tiktu ar to galā, nu labi, varbūt Koperfīlds, bet viņš jau Anglijas diļļu laukos neiegriežas.
Sveiciens ALCHEIMERAM!
rūķis2 ! Super komentārs vārdus no mutes izņēmi.
Ja karti ieliktu iekšā tā ir treša reize tad karti norij! Vai tad man to karti izdotu tā darbiniece tūlīt? Nu neticu, a jābrauc jau prom rīt! Un nevbienam te nav alchēmers ! Nevajaga pēc sevis spriest par citiem!
Un ārzemēs darbinieki ir atsaucīgāki! Tur bankā nav problēmu!
Te nu ir klīnisks gadījums! Ne tikai Alcheimers sveicina, bet arī galvas dakteris. Vai tu no tās darbinieces gribēji, lai viņa uzmin tavu aizmirsto pin kodu?
Jūs spriediet pēc sevis! Karti protams norīs ja pin kods nekorekts dabīga lietā, otrām kārtām bankas darbiniece to ļoti labi zin, tāpēc varēja aiziet pie datora un apskatīties to visu un klientei piedāvāt risinājumus nevis neadekvāti rīkoties. Dotā brīdī paņēmu aizgāju uz citu banku kur man to visu izdarija bez problēmām! Tur bij darbinieks vietā un ar labu attieksmi!
Labrīt. Bankas darbinieks nezina tavu pin kodu. neviens nezina izņemot papīra strēmeli un tavu galvu, kuru pārņēmis vecums (ko darīt). Sūdzība tiešām nepamatota