Swedbank filiāle Matīss - klientu apkalpošana
01.novembris 2018.g.plkst 14.00 Swedbanka filiāle Matīss, Brīvības ielā darbiniece ,kura srādā informācijā bija ļoti neapmierināta , kad lūgums pēc palīdzības ir viņas ēšanas laikā.
Lūgumu nokonsultēt bankas klientu viņa uztvēra kā lielu mocību. Kolēģe kura atrodas blakus kabinetā, neiedziļinoties jautājumā no viena teikuma, liek maksāt 5 eur un iet sēdēt rindā.
Problēma - filiālē nav elementāra datora, uz kura varētu atspoguļot bankas programmas problēmu. Nav uz vietas iespēja aprunāties ar IT speciālistu, kādēļ bankas programma neļauj izdrukāt dokumentu. Saņēmu sliktu attieksmi, personīgi aizskarošu, ļoti žēl , kad tik jauka filiālē pagātnē ir pārvērtusies par klientu necienošu vietu. Lūdzu māciet saviem darbiniekiem smaidīt, sasveicināties un maksimāli atbalstīt Swedbankas klientus.
Komentāri (2)
Domāju gan, ka neapmierināta. Kādēļ gan kādam būtu jūs jākonsultē sava pusdienas laikā...
Pusdienas ēd ēdnīcās, nevis filiālē rūc uz klientu.