Swedbank - Briesmīga apkalpošanas kultūra
Rēzeknes filiālē klientu apkalpošana ir zem jebkuras kritikas. Klients tiek nostādīts neērtā situācijā, pazemots, izsmiets, vairākkārtīgi vārdiski aizskarts. Darbiniecei Jutai Gudrinikai ieteicams pārvērtēt, vai darbs ar klientiem tiešām ir viņas aicinājums, jo pēc pieredzētā, šķiet, ka tā gluži nav. Kompetences, empātijas trūkums, neadekvātu un nepamatotu padomu sniegšana tā vietā, lai veiktu savus tiešos darba pienākumus. Skumji, ka šādi cilvēki strādā ar bankas sfērā. Pakalpojumu pēc kura ieradāmies, tā arī nesaņēmām. Nožēlojami.
Komentāri (2)
Jā es arī vakardien biju iegājies vienā filiālē. Klientu konsultante (tā kura pie durvīm) uzvedas tā, it kā būtu pasaules naba un visa pasaule grieztos ap to, ko viņa grib vai negrib.
Un pēc tam bankas raud, ka klienti iet projām, atver kontus nebanku sektorā, ņem kredītus citus, citur formē līzingus. Bet neredz to, ka pašu izveidotā sistēma atgrūž klientus un liek meklēt risinājumus citur.
Pieteicos Patēriņa kredītam - izskatīšanas 3-4 darba dienas. Nopietni? Nebanku kreditētāji izskata 15-30 minūtēs. Es saprotu, ka bankas teiks, ka mums stingrākas pārbaudes bla bla bla. Nu sēdiet uz savām pārbaudēm, man nav laika gaidīt, dodos tur, kur piedāvā elastīgākus klientu servisu. Un viss.
Turpinājums... pēc divām dienām saņēmu ziņu, ka nevar pieņemt lēmumu, jo nav aktualizēti dati Anketā. Man rodas jautājums, tā aita, kur pieteica šo Patēriņa kredītu, tiešām nevarēja to pārbaudīt, jeb bija pārāk aizņemta ar sevis izrādīšanu?