Swedbank - Bankas neizdarība un patvaļa
10 gadus esmu Hansabankas klients, ar Zelta apkalpošanas programmu. 2011.gada 19.maijā mani iepriekš nebrīdinot un neinformējot, tika izbeigts kredītlīnijas līgums, pie tam bez manas ziņas, nebrīdinot, tika izņemti visi līdzekļi no mana algas konta. Atskaitot vēl 14 Ls kā sodu, no otra konta. Klientu menedžere telefonu neceļ. Ierodoties „Andris” filiālē man tika paziņots, ka beidzies kredītlīnijas līguma termiņš, lai gan līgums ir noslēgts 2007.gada 20.jūlijā ar 15% likmi, bez gala termiņa, un katru gadu tika turpināts. Lai saņemtu atpakaļ savu naudu biju spiests, ko arī norādīju uz līguma maksājumu grafika, parakstīt līgumu par patēriņa kredītu ar GPL 24.05% likmi. Kredītlīnijas līguma laušana un patēriņa kredīta likme tika pamatota ar tiem pašiem apstākļiem kuri bija zināmi gan slēdzot kredītlīnijas līgumu, gan katru gadu to turpinot, gan 2007.gadā palielinot hipotekārā kredīta lielumu. Pie tam ir vēl patēriņa kredīts ar likmi 14%, kuru atlicis maksāt 2 mēnešus. Visi kredīti un līzingi līdz šim tika nomaksāti ar visiem procentiem. Pieļauti tika tikai sīki kavējumi pārdesmit latu apmērā uz dažām dienām, kad Swedbanka aizkavēja algas ieskaitīšanu manā kontā. Pie tam maksāju procentus un pamatsummas bez kavējumiem arī par 2 bērnu studiju kredītiem . Lai gan klientu menedžere I.Leimane atzina, ka tā ir viņas kļūda, mani nebrīdinot, tomēr tika piedāvāti tikai maksimālie kredīta procenti, it kā es būtu ļaunprātīgs nemaksātājs. Menedžere atteicās izsniegt man pamatojumu kādēļ tiek izbeigts kredītlīnijas līgums. Atsaucās tikai uz kādu personu, kuru atteicās nosaukt, kura esot izlēmusi līgumu izbeigt jau februārī. Pie tam martā tiekoties ar menedžeri tika runāts par iespēju apvienot patēriņa kredītu un kredītlīniju. Martā menedžere pateica, ka man izdevīgāki procenti ir atstājot abus kredītus bez apvienošanas, apliecinot, ka kredītlīnija turpinās. Faktiski Swedbnka ir izbeigusi līgumu pārkāpjot kredītlīnijas līguma 5.5., 6.1., 6.3. punktu prasības. Ņemot vērā to, ka Nordea banka ir izteikusi interesantu piedāvājumu, piedāvājot Zelta programmu, pāriešu uz Nordea banku, obligāti informējot cilvēkus par Swedbank nepamatoto un nelikumīgo rīcību.
Komentāri (19)
Jā Swedban, ir baigi maninijusies, un nav kaa agraak, skumji
Swedbanka visu laiku man uzmācas ar saviem piedāvājumiem. "Smird" šī banka! Man tur ir konts tikai dēļ tā, ka algu skaita uz turieni - sanāk ka saņemu bez kavēšanās, jo darbavietai arī konts šajā kantorkā!
Attieksme, manuprāt, pret klientiem ir pretīga! Es nezinu vai kādas citas bankas ir labākas, bet zinu, ka man šī banka liekas esam "smirdīga"!!!
Pieprasi oficiālu paskaidrojumu! Varbūt parunā PTAC, lai būtu noformēts pareizi!!! No tā atkratīties nevarēs un līdz ar to ja būs kādas neatbiltības varēsi sniegt sūdzību kur tālāk!
Jā ar Swed ir pavisam slikti un tā viņu pašslavināšanās un viltotie aptauju rezultāti ka vini ir foršie ... brrrrrrr...
No šīs bankas aizgāju ar mirkli, kad viņi pašrocīgi izdomāja pagarināt man karti (10 gadus atpakaļ šāda prakse nebija), noskaitīt naudu par kartes izgatavošanu un skaitīt vēl soda procentus par negatīvo atlikumu.
biju agrāk Swedbank darbiniece, cēlos un kritu par savu banku!
Taču tagad kad esmu tikai Swedbank kliente saskaros ar to, ka tiešām "mana" banka ir mainījusies un diemžēl ne uz to labāko pusi.
Pati arī saskāros ar līdzīgu gadījumu, kad kādā rītā saņēmu sms, ka no konta atvilkta visa nauda un stāv pamatīgs mīnuss, jo bez brīdināšanas pēkšņi slēgts līgums par kredītkarti! Es šokā! Jo iepriekšējā nedēļā bankā esot nokārtoju, ka kredīta termiņš tiks pagarināts.
Pēc ilgas skaidrošanās, kredīta termiņš tika atjaunots, tikai diemžēl noņemto naudu neatguvu, man tika samazināta summa par noņemto naudu. Tas jau nekas, ka paliku bez iztikas līdzekļiem!
Doma ir banku mainīt, taču šobrīd ir tādi laiki, ka visi tikai kaut ko sola, bet beigās sanāk iebraukt vēl lielākās auzās.
Swedbanka ir kļuvusi par ļoti riebīgu banku! isi mani draugi un radi ir prom no šīs bankas, es arī taisos prom. Man vēl jāpaciešās 3 mēneši, izmaksāšu kredītu un lai viņi iet dirst!
Man arī ir bijusi nepatīkama situācija ar šo banku, bija patēriņa kredīts un kad bija palikuši pēdējie 3 maksājumi nolēmu samaksāt visu uzreiz, lai nevelkās, tās astes līdzi, tā arī izdarīju, pirms tam sazvanījos precīzi noskaidroju, cik man jāmaksā, samaksāju pēc tam piezvanīju, pateicā, jā nauda ir ienākusi viss kārtībā, līgums ir slēgts, bet nākamajā mēnesī atkal man novelk no konta naudu un tā bija 2 reizes pēc kārtas, kā izrādījās darbinieks slēdzot līgumu nebija noņēmis šo automātisko naudas noņemšanu no konta operāciju. Protams pēcāk man visu atmaksāja, bet vienalga nepatīkami, ja zini, ka kontā jābūt vienai summai un tad izrādās, ka tā ir mīklainā kārtā palikusi mazāka, satraukumi, stress, a banka vienkārši nokļūdījusies.
vienam paziņam vispar nobloķeja kontu, kamer viņš nodokli nesamaksas
kada starpiba Starp SWEDBANKU un MODOKLIEM
diemžel tas nav šweicares banka un mes neesam šweicares bagatnieki
un paterinu kreditinu vispar nedod pat 100 Latiem.bet es jau 8 gadigs klients a viniem
tada dzive, taada priekš museijem attieksme
Mēģināju atvērt kontu uzņēmumam, neatvēra. Sastapos ar tik augstprātīgu darbinieci, ka vairs nevēlos pat redzēt swedbank.. Zinu, nav jau visas tādas, bet tomēr tas met ēnu uz visu, un zinu, ka uz turieni nekad neiešu.
Pārāk jau viņi sāk bāzties virsū ar saviem piedāvājumiem. Tas kļūst apgrūtinoši. Tāda sajūta, ka viņi visu laiku skaita tavu naudu un domā, kur tik noplēst.
Lohi Jūs visi te esat, tapēc arī tā notiek. Tik šaura un aprobežota domāšanā, kā piecgadīgiem bērniem. Fui.
SWEDBANKA vispār cūciski izturas pret saviem ilggadējiem klientiem, kredītu procentu likmes ir augstākās visā Latvijā, ja neskaita kaktu kantorus. Citās bankās pat jaunpienācējam tādus % neuzkačā :(
Un sen zināms, ka SWEDBANKA nopludina informāciju par kontiem valstij, uzskatu, ka tas ir jebkādu līgumattiecību pārkāpums. Cilvēks uztic savu naudu bankai, pat ja viņš nenomaksā nodokļus godīgi, bankai nav nekādu tiesību sadarboties ar valsti un stučīt! jo īpaši tik bezkaunīgā veidā iedzīvojoties uz saviem klientiem.
ja klients runā, vienoties var, bet ja liek ignore, tad vaino sevi
Es pilnīgi piekrītu, ka ir jāpāriet uz Nordea banku, viņiem tur ir daudz cilvēcīgāka attieksme. Viss šis murgs ar Swedbanku, ko apraksta raksta autore, man ir ļoti labi saprotams, kam līdzīgam šobrīd eju cauri, pilnīgi slikti metas, cik pretīga ir Swedbankas attieksme...
Swedbanka nenāk pretī saviem ilggadējiem klientiem, patvaļīgi rīkojas ar klienta naudas līdzekļiem kontā, nesaskaņojot to ar pašu klientu. Cūcīgi!
Es arī pāriešu uz Nordea banku, jo SWEDBANK ir nelietīga iestāde!
Sarunāju bankā ar personīgo konsultanti, ka pa trīs dienām vēlāk iemaksāšu % maksājumus par kredītlīniju. Eszmu Zelta klients un maksājumus veicu regulāri, tikai Diemžēl esmu pieļāvusi rupju kļūdu, jo todien mana konsultante nebija un biju spiesta griezties pie citas, kura lika man parakstīt līgumu, kurā gan bija pārcelts % maksājuma datums, bet toties gada % norādīti katastrofāli satriecoši 29, 53 % !!!
Sapratu, ka te kaut kas nav kārtībā un jautāju konsultantei, ko tas nozīmē, uz ko viņa atbildēja, ka neko, viss esot tieši tāpat, kā bija...:))) un strikti piemetināja, vai es parakstīšot līgumu vai nē?!
Jauna sieviete - bet viņas sejā redzēju tādu nihilismu - sajūta tāda, ka viņai vispār riebjas šitie klienti, jo ne uz vienu no maniem jautājumiem viņa nevēlējās atbildēt! Tādu attieksmi nekad negaidīju! Pazemojums un vairāk nekas!
Bankas filiāle atrodas Valdemāra ielā 106/108 - konsultante Kristīne.
Ko raudiet joptvaju, es ar aizgāju prom, esu DnB Nord bankā, un esu apmierināts, a Zviedru SWEDbanka lai Ulmanim atsūkā! :D :D :D Jaunajam protams!
Točno, Krājbanka ir labākā!Pārējās ir mēsli ne bankas!