Swedbank - bankas karte
Sveiciens Swedbankas klientiem! Vēlos brīdināt tos, kam gaidāms kartes derīguma termiņa beigas. Man beidzās Open karte, bankai būtu jāizgatavo nākamā karte uz 3 gadiem. Viss jau it kā bija labi. Bet
1. bankas darbinieki nezvanīja un man nenoprasīja vai un kādu karti sagatavot man (noskaidroju, ka viņiem ir jāzvana)
2. vēsā mierā manā klātbūtnē darbinieks stāsta pasakas pie kartes saņemšanas.
Aizgāju uz Matīsa fil. pakaļ kartei, tika atsūtīts info sms, biju piemirsusi, ka kartei beidzas termiņš. Filiālē uzzināju, kāda man karte jau izgatavota...prasīju darbiniecei kādēļ tieši šī karte man izgatavota...esot lidzvērtīga bijušajai. Pēc mana jautājuma vai, tad darbiniekam nebija man jāzvana un jāprecizē, kādu karti vēlos? Darbiniece atbildēja, ka sistēma automātiski izgatavojot un bla bla bla. Vēlāk caur citiem šīs pašas bankas darbiniekiem noskaidroju, ka darbiniekiem ir jāzvana...nevar pats uz dullo likt izgatavot karti. Un attiecīgi darbiniecei jautāju vai varu atteikties no kartes, ...viņa nu karte jau esot izgatavot, īsāk sakot lika saprast, ka nevaru atteikties. Protams vēlāk arī noskaidroju, ka varēju atteikties, un izvēlēties piemērotāko karti sev. Darbiniecei arī prasīju, lai salīdzina divas kartes to kas man jau uztaisīta un starp citu...protams viņa izcēla tikai visu pozitīvo par uztaisīto jau karti, bet daļēji noklusēja par otras kartes plusiem. Žēl, ka man tai dienā nebija īpaši daudz laika, lai kasītos.
Jāaaa...banka "nagļakā" uzspiež savus pakalpojumus, klients vairs nav prioritāte. Saprotu, ka man kontā apgrozās nauda, utt ... bet nevar jau šitik cūciski rīkoties. VAi arī vienkārši darbiniekam nebija noskaņojuma zvanīt. Un kas tas pa stilu...klientu jau ķert uzgaidāmā telpā, kad mans numurs vēl nav izsaukts...nezinu no kurienes atgriezās darbiniece ar bulciņām, bet tas pievilcīgi neizskatījās...un vēl mani uzrunāt un savākt kā klientu..viņa nebija vienīgā darbiniece 2.stāvā, citi bija brīvi.
Nu vienkāršs PIZDEC ar šo banku!!!
Komentāri (3)
Swedbankas lielākā bēda šobrīd ir tā, ne vienmēr paši darbinieki zina, kas un kā notiek sistēmā, jo ir daudz izmaiņu, kurām viņi nespēj seko līdzi.
Par kartes atjaunošanu:
Saskaņā ar līguma noteikumiem par kartes izmantošanu bankai ir tiesības automātiski atjaunot karti
( 2.10. Beidzoties Kartes derīguma termiņam, Banka ir tiesīga izgatavot jaunu Karti, ja vien Klients vai Kartes lietotājs nav 30(trīsdesmit) dienu laikā pirms šī termiņa iestāšanās devis rīkojumu par pretējo.)
Taču ir gadījumi, kad banka neatjauno kartes. Automātiski netiek atjaunotas ISIC kartes. Tāpat netiek atjaunotas Debitkartes ar kurām nav bijis ne viens darījums 180.dienu laikā (Kreditkartēm 360.dienu). Netiek atjaunotas kartes, ja klienta kontā ir mīnuss. Karte ir bloķēta. Karti neatjauno arī tādos gadījumos, ja klients ir vērsies bankas filiālē, telefonbankā vai iesniedzis rakstisku ziņojumu Internetbankā, ar iesniegumu par kartes neatjaunošanu u.c.
Kad atjaunotā karte nonāk filiālē, banka nosūta info sms, par to ka karte ir atjaunota un atrodas sekojošā filiālē.
BANKAI NAV JĀZVANA UN JĀINFORMĒ, KA KARTE IR ATJAUNOJUSIES! Tas nav atrunāts ne vienā līgumā. Ja uzskatāt citādi atrodiet to līgumu kurā tas ir ierakstīts!
Ir bankas filiāle, kuras pēc mēneša līdz trijiem zvana un informē, ka karte ir izgatavots, jo ja klients triju mēnešu laikā neizņem katri, tā tiek iznīcināta. Tas nav filiāles pienākums un tās filiāles, kuras to nedara, neko nepārkāpj.
Viss ir pietiekami vienkārši.
Es jau nesaku, ka bankai bija man jāzvana, ka atjaunota karte...tikka atsūtīts sms ar informāciju par kartes izgatavošanu. Izlasiet VĒLREIZ manu sūdzību. Man beidzās Open karte un kartes ierobežojumi attiecībā uz vecumu neļāva šo karti pagarināt, bet gan tika izgatavota cita. Tad kad noformēju Open karti man bija sava nepieciešamība, ka izvēlējos šo karti, bet varbūt tagad jau manas vajadzības ir mainījušās.
Kādēļ, tad citi bankas dabinieki man apstiprināja manas atbildes, bet šī Matīsa fil. darbiniece nezināja atbildes?! Cik man ir informācija viņa nestrādā tur pirmos mēnešus. Vai arī katrma darbiniekam ir sava darba taktika...un klientam nav taisnība...ja jau Swedbank nodzīvojusi līdz tam līmenim, ka pa katru soli jāmaksā. Cerams, ka no manis samaksātajām komisijām par savā kontā naudas iemaksām valūtā... peļņa bankai zels un plauks!
Mulkibas, ka automatiski neatjauno ISIC karti!!! Man izgatavoja, kaut gan vairs nestudeju un automatiski ari naudinu noskaitija!!!