Swedbank - Automātiskais maksājums
Man bija pieslēgts Latvenergo automātiskais maksājums, bet sākot no septembra tas pārstāja darboties. Zvanīju uz Swedbanku tie pateica, ka neviens nekādu rēķinu neatsūtīja tāpēc arī neizpildījās, tad piezvanīju uz Latvenergo tie pateica, ka viss ir aizsūtīts. Nezinu pat, kur griezties tādā gadījuma it ka neviens nav vainīgs. Swedbanka neko no savas puses negribēja pat noskaidrot, priekš kam tad tādu servisu piedāvāt. Atteicos, tagad maksāšu pats ar rokam.
Komentāri (7)
Kādi vēl "automātiskie" maksājumi? Tos veic kāds no bankas darbiniekiem un iekasē par to darbiņu attiecīgu samaksu.
Cien. Noname, vai Jums 5 min nebūs laika samaksāt netā par elektrību?! Swedbank protams, ka neliksies ne zinis, viņu serviss vispār ir zem plauktiņa!
Vai ta grūti reizi mēnesī apskatīties skaitītāja stāvokli, līdz kuram ir apmaksāts? https://www.e-latvenergo.lv/public/last_readings
Samaksāt nav grūti. Man patīk jaunās tehnoloģijas. Priekš kam man maksāt, un tērēt savu laiku tādiem sīkumiem, ja to var izdarīt kāds cits, par noteikto summu. Un ja tu saņem naudu par pakalpojumu esi tik laipns atbild par to, ko tu dari. Ja es nesamaksātu par kredītu, es domāju banka nebūtu priecīga.
Nu vel var būt tas, ka automātiskais maksājums bija noslēgts uz kaut kādu laiku: viens gads, divi gadi.
Auni ir tie, kas bankā noformē automātisko maksājumu, jo par šādu maksājumu banka ņem komisijas maksu! Vai tiešām mēs esam tik aizņemti, lai veltītu mēnesī pāris minūtes rēķinu apmaksai internetbankā!
Es nevienu rēķinu nemaksāju automātiski. Gadā sanāk ieekonomēt 18 latus tikai uz komisijas maksām vien!
Domā līdzi ko dari!
jā, pareizi priekš kam tad izmantot spuldzi var iztikt ar uguni, būs lētāk. Tikpat tev apēda inflācija par šo gadu.