Swedbank - Attieksme
Nākošreiz mīļie bankas darbinieki pirms zvanat, lai atteiktu kredītu esiet vismaz laipni, jo jūs nezinat kamdēļ kredītu vajag. Nevis klausulē ar vīsdegunību un paviršību noteikt : kredīts jums nav piešķirts, un mazāka summa ar nav iespējama. Ok es saprotu, bet kāpēc jābūt tik nesaudzīgam pret otru cilvēku, jo bļāviens ne jau ballītém pieteicās kredītam, bet gan operācijai. Tākā bankas darbinieki apdomājat kārtīgi, kādā intonācijā Jūs sarunājaties ar klientiem un kā!!!!! Un savu slikto garastāvokli iespiežat tur kur saule nespīd, lai darba laikā neizpaustos visā tā krāšņumā pret cilvēku, kuram tiešām nav no veiksmīgākajām gada dienām. Man negribas ka tas cilvēks raudādams bezspēcībā vēl saka kā telefona otra galā vīsdegunīga sievišķe ar savu attieksmi un intonāciju paziņo lēmumu, lai kāds viņš ar nebūtu bijis.
Pievienot komentāru