www.sudzibas.lv Swedbank Apkalpošana swedbanka mols

Swedbank - Apkalpošana swedbanka mols

Sveiki! Nesaprotu šīs bankas drausmīgo sistēmu. Es paņemot bankas. Numuri nu piemēram 160 gaidu savu rindu. Bet paralēli darbojas 200 numuri, kā tas var būt... Jastav rindā vairāk par 2 stundām? Un šīs bankas darbinieks man atbild, ka nezinu cik ilgi bus jāgaida... Jo kāds esot saspaidījis 200 numuriņus kuri nemaz nav? Tad paskaidrojat kur ir godīga apkalpošana...

28.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

(

Komentāri (1)

Pacco_al 02.01.2019

1. Nav ko celt paniku par sīkumiem. 200 rodas tad, kas bērni, kuriem mammas pakaļ neskatās un iedomājas, ka sīkajam viss ir atļauts, saspaida rindu mašīnai visas pogas. Tas kopējo gaidīšanas laiku nekādi neietekmē. Protams, ka darbiniece nevar prognozēt cik ilgi tiks apkalpoti klienti, kuri stāv rindā pirms jums. Viņa nav gaišreģe.
Ko nozīmē "godīga apkalpošana" jūsu izpratnē? Jūs kā lielmāti vai lielkungu vajadzēja bez rindas paņemt tikai tāpēc, ka spējat atvērt muti, lai kurnētu un pamācītu citus, kā strādāt?
2h - nu katram cilvēkam tiek veltīts tik laika cik nepieciešams, kad jūs aizejat pie ģimenes ārsta, tur jums arī ir tikai 15.min laika paredzēts, bet ārste taču nesaka - jūsu laiks ir iztecējies, ejiet ārā, jo man jau jāņem nākamais. Pārējā rinda gaida un arī neviens nezina cik ilgi būs jāgaida.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes