Swedbank - Apkalpošana
Šodien biju Swedbankas filiālē, kas atrodas uz Elizabetes un Strēlnieku ielas krustojuma un pirmo reizi saskāros ar tik sliktu apkalpojošā personāla darbu. Ieejot bankā paņēmu savu kārtas nummuriņu un nodevos gaidīšanai. Pēc stundas ilgas gaidīšanas devos prom, jo ne jau visi var dienām gaidīt, lai beidzot tiktu apkalpoti.Tā vien izskatījās, ka tikai divas bankas darbinieces strādāja par visu banku.Es peimēram pēc šādas atieksmes nopietni apsveru iespēju pāriet uz citu banku, jo piedāvajumi visur diezgan līdzīgi. Un liels resns kauns Swedbnkai patiešām esmu ļoti vīlies
Komentāri (6)
Nu pārej gan. Var padomāt, ka kāds paliks asarās mirkdams? Pat nepamanīs. Mūsdienās rindā sēd tikai auni, jo pārējie visu paveic ar Internetbankas un Telefonbankas palīdzību.
Tāda nu tai swedenei ir klientu apkalopošana. Es ko līdzīgu izbaudīju pirms gada Riga Plaza esošajā filiālē. Iespējams sliktākais iespējamais serviss un klientu apkalpošana. Nezinu kā ir ar citām bankām. Zinu, ka daudzi jo daudzi mazie biznesi savus klientus apkalpo dadzkārtīgi labāk, nekā Swedbanka.
Pirms kādām 3 nedēļām biju Dominā, 2. stāvā. Rindā sēdēju kādas 50min, strādāja viens cilvēks. Man, piemēram, vajadzēja atvērt vēl vienu kontu, nav tā, ka visu var izdarīt internetbankā. Katrā ziņā pirmo reizi saskāros ar ko tādu, jo visās citās filiālēs vienmēr max 10min bija jāgaida.
Pirms nepilnā divām nedēļām biju Swedbankas filiālē t/c "Mols". Bija jāparaksta izmainītais līgums. Gāju garām bankai un pamanīju, ka tikai kādi 2 cilvēki rindā, nolēmu ātri izdarīt šo lietu.
Mans ātri ievilkās uz 1h. Sākumā jau tas, ka strādā tikai 3 "lodziņi" no, ja nemaldos, 6 (ieskaitot "kabīnes"). Sēžot rindā kādi 4-5 cilvēki man pagāja garām, kuri beigās izrādījās "zelta klienti". Es saprotu, ka katram uzņēmumam ir savu "zelta klienti", bet kādēļ pārējiem klientiem, kuri ir izvēlējušies šo banku, būtu jākļūst par muļķiem un jāgaida vairākas stundas (ko es uzzināju no tiem 2 cilvēkiem, kuri jau pirms manis vairākas stundas gaidīja savu rindu, kamēr "zelta klienti" uzreiz ieejot tiek apkalpoti). Uzskatu, ka bankai vajadzētu noorganizēt atsevišķu apkalpošanu šiem klientiem, citādi ir situācija, ka pārējie tiek padarīti tikai par muļķiem.
Ar to vēl viss nebeidzās, aizgāju pie administratores un apvaicājos, kādēļ tāda situācija, viņā atbildēja, ka "zelta klienti" iet pa priekšu. Prasīju, kā var kļūt par "zelta klientu", uz ko man atbildēja - Jūs nevarat! un riebīgi pasmaidīja. Paudu sašutumu, ka cilvēkiem, kuri ir klienti, bet nav VIP ir tik ilgi jāgaida, "lodziņi" nestrādā un tie, kuri darbojās kā "uz kaušanu". Tad administratore pieminēja, ka ja es būtu stāvoklī, varētu iet ātrāk. Paprasīju - vai man vajadzētu atnest ārsta zīmi tad? Uz ko man atbildēja, ka viņi paši noteiks to. Tagad bankas administratori ir arī ārsti :) Nodomāju, ka daudzām sievietēm tik uz grūtniecības beigām tik var vēderu manīt, kā arī to, ka tā var kādu aizvainot (kurš nav stāvoklī).
Atklāti sakot, ļoti sabojāja visu dienu. Uzsvēršu, ka saprotu uzņēmumu attieksmi pret "vip" klientiem, saprotu, ka jāgaida, bet šajā gadījumā attieksme bija tik ļoti nievājoša, ka visi pārējie bankas klienti tika nolikti zemāk par zemi. Sēdiet un gaidiet!
Nopietni apsveru mainīt banku, jo tādu izturēšanos nebiju vēl piedzīvojusi.
po daļše no tādām "bankām"
esmu sen atpakaļ jau kad viņiem saakas tikai taa drausmigi nekompetentaa attieksmiite, aizgaajusi proojaam. un visa mana gimene atteicas principiaali no viniem. taa luuk :)