Supernetto
Esli vi hotite porabotatj v magazine Super Netto Saharova 23 a(na ljuboj dolznosti) vas zdet adskaja rabota, bez vremja na obed,na tualet!Boleznj spini,tak kak zens4ini tam toskajut jas4iki i kontejneri vesom priviwajus4im 15 kg!!!a takze tam nedavno viwla devuwka iz boljnici,kotoraja nadorvalasj toskaja eti jas4iki!Voobwem vawu rabotu tam nikto neocenit,a toljko budut pugatj wtrafami i uvoljneniem!
Komentāri (9)
Soglaasen,v etot Super Netto vposlednee vremja daze hoditj nehocetsa,pomoemu eto ne magazin,a fig znaet cto.Horoso cto rjadom mnogo raznih drugih Prestiznih magazinov,kuda ne stidno hoditj!
Piekritiu, ka Kesko Food, ka firma ir tikkai ieintereseta nostradinat darbiniekus lidz bezsamanai, bet parejais jau viniem neinterese, Latvija ir kluvusi par vergu zemi.
Atliek tikai mainīt valsti,lai pret mums izturētos, ka prec cilvēkiem nevis robotiem.
strādāt Super Netto tās ir šausmas .Es nezinu kā vispārīgi normāli cilvēki to var izturēt . Esmu nostrādājusi pusotru gadu un ar katru dienu ir trakāk un trakāt .Uz katru jautājumu veikala vadītājai ir atbide : ja tev nepatīk mans vadīšanas stils varī rakstīt atlūgumu . vai tas ir normāli ? tāpēc jau vienā nedēļā atlūgumus uzraksta puse darbinieku un neviena augstāk stāvoša amatpersona pat nepajautā iemeslu, tas visiem liekas normāli. Varbūt ir vaine veikala vadītājā ? jo liels kolektīvs ir jāprot vad'īt. Un vai ir likumīgi ka meitenēm ir jāpērk prece ar iztecējušu termiņu ja tā nav laicīgi izņemta no plaukta ? ir bijuši gadijumi ka summa sasniedz līdz 70ls. vai ta ir vērts vispār strādāt ? Visi uzņēmumi grib labus strādniekus, bet vai māk noturēt ar tādu attieksmi .
Ne nravitsja, ne rabotajte, ne ponimaju v 4em problema
Alex, u ļudej net vibora. Takaja u nas vlastj.
Ja nevar pavilkt, tad nestrādā ... es tur praktizējos - grūti, bet darbs ir darbs - nepatīk, ej ielu slauki vai brauc prom !!!
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
Super Netto = Super Ghetto