Ādažu supernetto - Nepareiza preces nosvēršana.
Labdien,negribēju rakstīt,bet uzrakstīšu, jo esmu sarūgtinota. 20.10. biju iepirkties Ādazu supernetto veikalā un atbraucot mājās,konstatēju,ka nopirktie 8 mandarīniņi sver 1,860 kg. Divus gb jau iesāku mizot,bet ieliku maisiņa atpakaļ un devos (no Carnikavas) uz veikalu. Izstāstīju kassierītei Inārai,kura mani apkalpoja...,un sanāk tā, ka mandarīni tika apēsti un ar to,kas palika, es ierados celt pretenziju par svaru...Un vajadzēja uzreiz parbaudīt...Es sapratu, ka par starpības atmaksu varēja ne runāt. Ne bija tik daudz pirceju 1.5 st.laikā,lai kassiere ne ievērotu,vai kāds pirka tādu daudzumu, ap divi kg, mandarīnu. Atstāju savus mandarīnus un braucu prom. Pa ceļam mandarīnus nopirku Maximā, pa tādu pašu cenu, 8 gb.Samaksāju 0.76€, ne 2.51€....kuriem vēl plus degviela un patērētais laiks. Uz veikalu es braucu regulāri,iepirkos uz labām summam un esmu ari tirdzniecības darbinieks.Turpmāk,jā vēl braukšu uz šo veikalu, bus jāseko svēršanas procesam.
Lidija.
Komentāri (3)
God. Lidija! Vēlos piemetināt, ka ja esat tirdzniecības darbinieks, tad jums jau nu noteikti vajadzēja zināt, ka nauda un prece jāpārbauda neatejot no kases. Žēl, ka nācās vilties, taču lielveikalos ir noteikti pie kases vienmēr jāseko līdzi gan preces cenai, jo ne vienmēr pārdevēji ir paspējuši tā nomainīt, gan daudzumam, jo gadās, ka svītrkods noskenējas vairākkārt, gan naudai, ja maksājat skaidrā naudā, jo arī pārdevēji mēdz kļūdīties, un ne vienmēr sev par labu :), gan maksājot ar karti, ja pārdevēja paziņo, ka darījums atteikts, pieprasiet atteikuma čeku, pirms atkārtoti ievadāt PIN kodu. Kā tirdzniecības darbiniecei, atgādinu: pārdevējas pienākums ir apkalpot pircējus, taču viņu ir daudz un kasiere ne katram pircējam var pilnībā izsekot līdzi. Veikals ir divpusējas attiecības un ja jūs tajās nepiedalāties, tā ir tikai un vienīgi jūsu vaina. Piemērs no dzīves: šodien, retu reizi iepirkos Maxima veikalā, pirkumu bija daudz summa virs 38 EUR, piefiksēju, ka kasē uzrādās 3 pac. biezpiena, divu paciņu vietā, toties sviests vispār neparādās. Secinājums, kasiere bija sviestu ar līdzīgu iepakojumu iesitusi kā biezpienu, tādējādi, ja es nebūtu viņai par to pateicis, veikalam būtu 0,58 EUR zaudējums. Arī pārdevēji ir cilvēki, dažkārt pat ļoti jauki :), un kļūdīties ir tikai cilvēcīgi. Tāpēc, dodoties uz veikalu, sekojiet līdzi visam ko pērkat un būs mazāk vilšanos!
God.romaxsoft,cik jauķi,ka Jūs esat atradis īsto vietu,kur pamācīt dzīvot citus un "izkratīt" savas domas. Paldies par uzmanību un veltīto man laiku! ????????????
Kāpēc Jūs, kundze, tik agresīvi reaģējat? Jums pilnīgi normāli uzrakstīja, bez uzbraucieniem. Un nevienam komentāros nav aizliegts izteikt savas domas par dažādām situācijām. :)