Suncore - Supports un tā attieksme.
Cerams ka pēc šī suncore nepasliktinās attieksmi pret mani.Lieta ir sekojoša, rakstīju uz diviem e-pastiem par savu problēmu un jautājumu uz kuriem netika atbildēts un pagāja +/- nedēļa. Sēžot suncore profilā ieraudzīju ka SUPPORT ( Tā tur ir rakstīts ) čats ir pieslēdzies un uzrakstīju. Izskaidroju savu problēmu, par kavējošajām izmaksām un man atbildēja, ka viņi nav vainīgi ka viņas kavējas un nekur nepazudīs, labi pieņemsim, kaut cik apmierinoša atbilde. Tālāk es uzjautāju par to ka viens viņu klients nav saņēmis izmaksas jau 4 mēnešu garumā un viņš ir noņēmis jūsu pakalpojumu savā lapā. Atbilde ko saņēmu ir, tāda ka viņiem vienalga esot kādu pakalpojumu sniedzēju izvēlās šis cilvēks. Bet reālo atbildi uz jautājumu es nesaņēmu, jo es nevēlos, lai manas izmaksas arī kavējas pusgada garumā.Tas būtu viss par maniem jautājumiem. Tad es uzrakstīju skaidrāk prasot vai tā notiek un ka es nevēlos, lai ar mani tā notiek, atbildē es saņēmu to ka, manā rakstītajā jautājumu nesaskatot tāpēc beigs saraksti. Tad es uzrakstīju vai tad šis nav SUPPORT ( palīdzība )? Atbildē saņēmu ka šis čats ir domāts jautājumiem/atsauksmēm/problēmām. Tad es centos ieskaidrot šis cilvēkam otrpus ekrāna, ka čats ir nosaukts support un kāda ir šī vārda nozīme. Tad es aizgāju lasīt suncore līgumu, lai pats saņemtu normālu atbildi, ieeju paskatīties ko man atbildēja tā sauktais supports, un nezkapēc čats bija pazudis, nesaprotu, atjaunoju lapu, čata nav un nekā neizdevās to dabūt vispār atpakaļ.Ši sūdzība nav tā, lai jūs atturētu izmantot viņu pakalpojumus, bet gan lai pats SUNCORE to izlasītu un apdomātu savu attieksmi savā tā sauktajā support. Suncore izmantoju un ceru, ka ši attieksme mainīsies. Pakalpojumi ir labi, agrāk viss ar izmaksām bija normāli tika saņemtas laikā, bet pirms pusgada sākās vienā momentā, ka tās sāka kavēties pa +/- vairāk kā mēnesi un notiek tas joprojām tagad. Nezinu kas ir iemesls, varbūt parādi, varbūt tiešām trešās personas kavēšanās.Nobeigumā vēlos precizēt to, ka es nerakstīju uzbāzīgi un bērnišķīgi vai pat nekulturāli, kā citās sūdzībās viņi klassificē klientu attieksmi viņu rakstītajos jautājumus u.c.
Komentāri (1)
Sveiks Juri,
Prieks ka esi bijis pietiekami uzņēmīgs un vēlējies vērst mūsu uzmanību uz apkalpojošā personāla nespēju sniegt Tev pienācīgas atbildes, vienīgi ļoti žēl ka izvēlējies šo mājaslapu, nevis saziņu ar mums. Lūdzu ņem vērā ka mūsu online čatā parasti otrā pusē ir persona, kam nav piekļuves Taviem personu datiem vai citai informācijai un šī persona var sniegt tikai atbildes uz virspusējiem jautājumiem kā arī Tev tika paskaidrots.
Lai izdevusies nedēļas nogale.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lūgums, lai mēs varētu identificēt klientu, turpmāk lūdzu raksti mums, nevis anonīmi, apšaubāmos portālos. Sazinies izmantojot zemāk redzamo kontaktinformāciju, kurā atstātās atsauksmes(vai sūdzības) saņem tieši uzņēmuma vadība.
Mūsu kontakti:
E-pasts: [slēpt]@suncore.lv
Tel. nr: +371 27444771
Ar mums vari sazināties arī sociālajos tīklos:
http://www.draugiem.lv/suncore.lv/
https://twitter.com/sia_suncore
https://www.facebook.com/suncore.lv