Sun Lounge - Cenas!!!

Man besī ārā sun lounge solāriju studija.. Kur war būt tik nenormālas cenas gan solārijiem, gan krēmiem.. Psc, ir tāda solāriju studija "pludmale", kir identiski tie paši solāriji, tikai daudz lētāki.. Un turklāt krēmi noteikti tādi paši ir arī kaktu salonos, tikai pa normālām cenām.. Bļin, ja par 12min+ krēms ir jāmaksā ls13, nu tas naw pilnīgi normāli... Galwenais jau, ka nekas izcili labāx naw..

U

Komentāri (21)

K kristine 15.09.2008

Pludmale nav gluži tas pats, kas SUN LOUNGE. Solāriji arī nav tādi paši, un krēmi arī nav VISI tie paši. Vismaz SUN lOUNGE vienmēr ir labas lampas un labs serviss. Un, ja nevari atļauties iet uz sun lounge, tad kāpēc neej uz Pludmali? Kāpēc jāaprunā? Sun lounge ir klasi augstāka solāriju studija, domāta tādai publikai, kas var to atļauties. Cita mērķa auditorija. "Ne visi var atļauties Lexus...", ne visi var iepirkties Palazzo Itali, ne visi var atļauties pusdienot "Monterosso"... nevajag aprunāt aprunāšanas pēc.

O Objektīvs 19.04.2016

sunlounge ir slikts serviss, tikai retā administratorīte ir laipna. ja runājam par zināšanām par solārijiem, tad viņas visas ir nulle. uz Tērbata ielas bija salons, kuru aizklapēja ciet, tur tāda blonda ebrejiete stradāja , jo bija uz zobiem plāksnītes salikusi, iedomības kalngals, ja godīgi

A ally 16.09.2008

Baac, kas teica, ka es newaru atljauties?es konkreeti agraak wisulaiku gaaju uz SUN LOUNGE staawosho solaariju un pirku kreemus, katru reizi wideeji atstaaju Ls12...liidz pie maajaam atklaaju, ka ir "Pludmale", aizgaaju uz to un kostateeju, ka tur ir identiski tas pats solaarijs un identiski tas past African Gold kkreems, kuru es parasti peerku, tikai tur man kopaa par to prieku jaamaxaa ap Ls6...
es neko nenolieku, tikai konstateeju faktu!!!
stulbaa!!!klasi augstaakiem!!!:D:D:D:D:D nu tad pasaki KLASI AUGSTAAKAA, kaada jeega par identisku pakalpojumu maxaat 2 reizes wairaak??taa izpauzjaas augstaakaa klase??!!!

A ally 16.09.2008

uuuiiijj... paarraxtiijos- Australian Gold!

A Anna 16.10.2008

Atradi par ko sūdzēties, par to, ka pati nevari nopelnīt tik cik gribi tērēt, vari iet uz Pludmali, laimīgu taciņu!

I Inga 23.11.2008

Piekriitu Ancei, ja nespej atljauties nepiksti, tu runaa un kul tukshus salmus, esmu Sun Lounge kliente jau gadus 3, kolosala apkalposhana, , tiirs, maajiigs, komforts, , prieks ieiet salonaa, zinot, ka tevi sagaida, , un solaariiji ir iztiiriiti, nav bail gulties iekssa, ka kautko nesakjer..man galvenais ir komforts, , un eertiibas ko rada Sun Lounge solariijstudiija..

K kvm 23.11.2008

pelni naudu minot krustvārdu mīklas!
par katru mīklu no 100 Ls.
piesakies krustvārdu mīklu saņemšanai nosūtot sms ar kodu "FOR SAKT x" (kur x - Tavs epasts, uz kuru saņemsi krustvārdu mīklas) uz numuru 1897. Maksa par sms 0, 35 Ls.

E Evija 03.03.2009

Gudrs cilvēks samaksās vairāk, bet saņems pretim labu apkalpošanu un kvalitatīvu pakalpojumu. Esmu Sunlounge kliente jau 4 gadus un turpinu apmeklēt šo solāriju salonu. Pludmali vajaga apmeklēt divas reizes biežāk, lai saņemtu to pašu efektu, ko var iegūt Sunlounge salonā no dažām reizēm.

H Haha:) 03.03.2009

Naudīgs cilvēks nenozīmē, ka cilvēks ir gudrs, tas tā starp citu. :) Sāksim ar to, ka gudrs cilvēks tomēr nepārmaksās.
Ally, Katrina, bet ja jau atradāt kaut ko pēc jūsu ieskatiem labāku vai vienlīdzīgu pakalpojumu, bet par mazākām izmaksām, tad droši to arī izmantojiet.

Neesmu liela solāriju cienītāja un Pludmalē vispār neesmu bijusi, bet Sun lounge šad tad esmu bijusi - neesmu manījusi, ka serviss būtu labāks, tīrība lielāka vai iedegums kāds īpašs, atšķirīgs no citiem vismaz vidēja līmeņa solārijiem. Secinājums? Cilvēki tomer apmeklējot Sun lounge maksā par ko citu. :)

Ja cilvēki ir gatavi pārmaksāt par iestādes vārdu, ja, atverot durvis uz šo iestādi, cilvēki jūtas īpaši, pie kādas augstākas sugas piederīgi, ja ir svarīgi justies pārākam, naudīgākam, izredzētakam un atverot šīs iestādes durvis tie cilvēciņi ta arī jūtas un par to tie papildus ir gatavi pārmaksāt pat puscenu - lai tak to dara. Kur aitiņas, tur cirpēji - pasmaidam par viņiem un ejam tālāk.

: :):) 07.04.2009

Nu es laikam piepulcēšos to cilvēku pulciņā - kuri tomēr par vienu un to pašu preci, pakalpojumu nepārmaksās. Esmu gājusi gan uz Sun lounge gan uz Pludmali...Nu teikšu godīgi - Baigi lielo atšķirību es nejutu - iedegu kā vienā tā otrā..apkalpošana - nu ir vietas, kur Pludmalei tas klibo - bet ne katrā salonā..Nu par Sun lounge - atceros, ka mans pirmā solāriju studija bija Sun lounge - es nezināju, kā, kur, kāpēc..Un salona darbiniece tieši tā arī izturējās pret mani - un teikšu atklāti - sajutos tizla..jo es NEzināju kā regulē lampas, es NEzināju kā ieslēgt solāriju..Man pietrūka šī te apmācība un attieksme..
Esmu ļoti apmierināta ar Pludmali - tur arī vienmēr tīrs, sakopts..Un samaksāju uz pusi lētāk ka sun lounge..
Un runa neiet par to ko cik var kāds atļauties...Manā fitness klubā arī ir solārijs - bet dārgāks..bet es labāk izvēlos to pašu servisu - tikai maksāt mazāk.

B Biga 07.04.2009

Man gan labāk patīk Pludmale - lētāka, tīrāka, laipnāka apkalpošana..

M meitene 07.04.2009

Tas gan!Man šķiet, ka autore neminēja, ka viņai nav naudas!tas ir katastrofāls stulbums par identisku pakalpojumu maksāt daudz vairāk tikai tapēc, ka tas ir kruta!Pati esmu bijusi Sun Lounge- samaksāju ar krēmu Ls 12 un tolka nekāda!Un arī serviss, piemēram, Alfā ir pilnīgi nekāds!Kroplā latviešu valodā švepstošas administratores!

I IvetA 15.06.2009

Esmu Sun lounge kliente, kopš pašiem pirmsākumiem, jau kādus 7 gadus, ja nemaldos. Šī arī ir mana pirmā solāriju studija.. Kad pirmo reizi tur ienācu (tērbatas ielā) mani sagaidīja laipna, smaidīga administrātore, kura man ieteica vajadzīgo solāriju, laiku un krēmu un iznākot ārā vēl apjautājās kā jutos, vai viss bija kārtībā. protams pa šo laiku esmu iegājusi citās studijās un tādu apkalpošanu nekur neesmu vēlreiz redzējusi kā tika Sun Lounge... Lai arī krēmi citur ir lētāki, tad perciet citur...

K konfektiiite 25.10.2009

Esmu bijusi Sun Lounge studijā-par apkalpošanu varu teikt tā: par naudu, ko maksāju, administratores varētu būt laipnākas (adresi nepateiksu, bet pretim "Go planet" ). Itkā jau nav rupjas, bet teikšu, ka nelaipnas un neieinteresētas klientu piesaistīšanā..
Patīk solāriju kvalitāte-labas lampas un patiešām tīrība, bet par krēmiem tur no tiesas jāpārmaksā.Man nepatik, ka uz kremiem nav noradītas cenas-to uzzin tikai tad, kad čeks jau ir izsists un administratorem nav zināšanas pietiekošā līmenī par šiem kremiem..ja par pāris mililitriem ir jamaksā 6 un vairāk latu, tad vismaz gribētos zināt, vai šis krems ir ari paštonējošs..
Bet nu-kremi patiesam jāpērk citur..

B bitīte 15.12.2009

Atieksme pret klientu- nekāda( ja administratorei atnācis ciemos kāds!) Keldiša ielā

E es 25.01.2010

Jau kādu laiciņu staigāju uz Sun Lounge ķengaragā, respektīvi, Dolē. Man nav nekādu pretenziju - laipna apkalpošana - meitenes ir ļoti zinošas un laipnas, solāriji ir vienmēr tīri, un ir labs rezultāts - iedegums.
Ietaupīt, var nopērkot abonamentu vai iegādājoties klienta karti solāriju studijā, kas samazinās izdevumus. Protams, ka labam servisam būs arī attiecīga cena, tāpēc varbūt vajadzētu izvēlēties savam maciņa biezumam atbilstošu solārija studiju, un tikai tad izteikt jebkāda veida nepamatotu kritiku.

J Jānis 27.01.2010

Sun Lounge administrācijai!

Visu šo laiku, es biju domājis, ka Jūsu filiāles, neskatoties uz augstajām cenām – ir VIP saloni ( visaugstākās klases).
Bet pēdējā laikā, ienākot Jūsu salonā, mani sagaida administratores ar cimdiem un slotu rokās, kas vienlaikus tīra kabīnes, atbild uz telefona zvaniem un apkalpo klientus, kas galīgi neliecina par VIP salonu esamību.
Līdz ar to, ja salonā ierodas vairāk par 2-3 cilvēkiem vienlaikus, - man kā klientam, ir jāgaida 5-7min.,
kamēr administratore uzkopj kabīnes. Līdz šim – cik biju novērojis, uzkopšanas darbus veica cits, šim nolūkam paredzēts cilvēks. Tātad Jūsu salons pielīdzinās jebkuram parastam Rīgas salonam, kur administratores dara visus darbus.
Es vēlētos, lai turpmāk mani sagaida smaidīgas administratores, kuras veltītu visu savu uzmanību man – kā klientam, nevis telpu uzkopšanai.

Ar cieņu, Jūsu salona klients

L Lulle 27.01.2010

Labdien god./cien. Sun Lounge vadība

Esmu Jūsu salona klients jau 4 gadus. Man vienmēr ir bijis patiess prieks, iegriežoties Jūsu salonā Keldiša ielā, kā arī nesen sāku apmeklēt salonu Astras ielā, kur mani vienmēr, šo gadu laikā ir sagaidījušas smaidīgas, laipnas, korektas un zinošas administratores.
Bet pēdējā laika posmā, iegriežoties Jūsu salonos, esmu novērojusi ne visai tīkamu ainu.
Sarunājoties ar administrator par sauļošanās krēmiem un solāriju pakalpojumiem, - mūsu starpā iejaucās sieviete gados, kā vēlāk izrādījās – tā bija salona direktore (Tatjana Krotikova), kura manas sarunas laikā ar administrator, ik pa laikam iestarpināja frāzes krievu valodā un jaucās ar saviem komentāriem un man radās iespaids, ka diretore varētu ieņemt administratores vietu Jūsu salonā.
Man kā klientam – tas bija nogurdinoši, jo pēc maniem novērojumiem – katrs administrators vienmēr ir bijis uzdevuma augstumos, zinājis savu darbu un pienākumus.

S smaidiigaa 26.05.2010

Ja nepatīk, tad neej!!!Ši man liekas pat nav sūdzība, jo vienīgā vaina ka cenas augstas. Pati esmu Sun Lounge kliente un man ļoti patīk tā atmosfēra un attieksme pret mani kā pret klientu.

O Objektīvs 19.04.2016

smaidīgā, tu esi pati??? paskaties, kas notiek tavos Sunlounge salonos stūros, ja tu uzskati, ka augstas cenas ir vienīgā vaina .... ;))))))))))))))))

O Objektīvs 19.04.2016

Sunlounge varbūt arī šķiet labs salons ;)))))))))))))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes