Sun Lounge - Apkalposanas
Labvakar! Šovakar atgriežoties no darba uz mājām gribējām pasauļoties jūsu solāriju studijā M. Keldiša ielā 16! Mēs atnācām plkst. 21,40! Pajautājām vai vēl drīkstam pasauļoties uz ko administratore ar slotu rokas mums teica ne, viņiem ir rīkojums nevienu nelaist sauļoties 21.45! Bet es teicu vel jau ir 21.40, uz ko vinja atbildēja vinjai rada savādāku laiku! Mes palikām neapmierināti, sākam lūgt, lai iedod numuru, kur mes varam uzzvanīt un pajautāt, vai tieshām ta ir kā vinja sakA! Administratoreiciemos bija ienākusi draudzene, kura arī iesaistījās sarunā ar tekstu, "kas jūs tàdi par cilvèkiem esat??!" Par tel. Numuru mums atbildeja ka mes to varam redzèt uz durvîm! Vīrs uznèma numuru un salonà ieskanejàs zvans uz Ko administratore ar smīnu sejà pateica "a, jūs uz šejieni uzzvanijàt???!" Administratore izturejas ljoti nelaipni, bija rupja! Necentas ne paskaidrot, ne Atvainoties! Tikai teica, ka vinja strādā pēc saviem noteikumiem!Vai tieśàm tadiem cilvèkiem ir jàstràdà apkalposhanas sfèra?! Un Ja 21.40 salons vairs nesniedz sauljośanàs pakalpojumus, kàpèc Tad Salonam nav nekur norādīts, ka sauļoties 21,40 vairs nedrīkst! Administratore centās sameklēt kaut kādu rīkojumu, kur būtu norādīts, ka vinja plkst.21.45 vairs nedriīkst laist nevienu sauļoties, bet tā arī neko nesameklēja! Un nedeva mums arī nevienu numuru, lai mes varam sazvanīties ar augstāk stāvošu personu un noskaidrot šo situāciju! Paldies.P.S. Jūsu mājas lapā ir šādi vārdi:15 minūtes Jums! Tieši tik daudz laika Jums vajadzīgs SUNLOUNGE, lai Jūs atkal justos možiun atpūtušies. To nosaka dažādi faktori. 15 minūtes saskaņā ar medicīnas atziņām ir labākais laika sprīdis, lai atpūstos no ikdienas stresa. Šajā laikā tiek gādāts par to, lai ar saules stariem ķermeni atbrīvotu no pārslodzes. Galu galā 15 minūtēs var iegūt perfektu sauļošanās rezultātu. Tātad – 15 optimālas minūtEs!
Komentāri (8)
Cilvēki tikai maximās un rimi strādā līdz noteiktajam darba laikam 22:00 jo šāda veida uzņēmumos priekšniecība ir neciešama un nekas nav apstrīdāms. Turpretīm sajā gadijumā, es pilnīgi saprotu administratori. Jo ja pulkst. bija 21:40 un nolikumā rakstīts, ka aizliegts sauloties 15min pirms darba dienas beigām, tātad Jums būtu palikušas 5 minūtes, lai aizietu līdz ģerbtuvēm, pārģērbtos, iesmērētos un tad saulotos, kas protams 5min laikā nav izdarāms. Es gan, kā puisis būdams neapmeklēju tādas iestādes, bet šoreiz Jums ar vīru nav taisnība un Jūs pat cūciski uzvedāties, ja vēl diskutējāt un centāties sagādāt darbiniecei kādas problēmas. Neko ļaunu nenovēlot, jauku turpmāko saulošanos :)
Vai darbiniekiem ir jāatvainojas klientiem, ka viņi ievēro darba rīkojumus ??? Padomājiet ko sakāt!
Kundze, šķiet, ka Jūs vienkārši mēģināt piekasīties un pēc tam vēl kādu nomelnot un gaidāt, lai kāds vēl Jūs pažēlo.
Cik man zināms, šajā salonā ir 15 minūtes laiks, pirms solārijs ieslēdzas patstāvīgi. Tātad, ja cilvēks pats neieslēdz solāriju ātrāk un sauļojas kaut vai 10 minūtes, tad kopumā tās jau ir 25 minūtes PLUS vēl saģērbšanās pēc sauļošanās. Turklāt administratorei pēc tam vēl ir jāiztīra solārijs un telpa. Tas nozīmē, ka administrators darbu nebeidz līdz ar darba laika beigām bet gan stipri pēc.
Esmu sun lounge pastāvīgā kliente un jāsaka, ka pati esmu, tā teikt, vēlais klients, sauļojos apmēram 30 minūtes pirms darba laika beigām. Sun lounge salonu meitenes mani vienmēr ir laipni laidušas sauļoties un 12 minūtēm un es vienmēr esmu žigli rosījusies, lai viņām nav uz mani jāgaida.
Iemācīsimies cienīt citus cilvēkus un tad arī pašiem nebūs šādu negatīvu emociju.
uzskatu, ka tā ir nekaunība ieiet salonā 20 min pirms darba laika beigām un prasīt sauļoties 15 minūtes! 5 minūšu laikā nav iespējams- noģērbties, iesmērēties ar krēmu, pēc seansa apģērbties, un administratorei vēl visu iztīrīt!
Pati esmu vēlais klients un parasti sauļojos uz darba laika beigām, bet tas ne reizi nav bijis vēlāk kā 30 min pirms darbalaika beigām. Turklāt vienmēr esmu iznākusi no sauļošanās telpas ārā ātri, lai darbiniecēm uz mani nebūtu jāgaida.
Novēlu jums iemācīties cienīt citus cilvēkus un viņu darba laiku.
Ziniet, kas ir nekaunība, apkalpot kā PSRS. Tad kāda vella pēc ir jāraksta, ka strādāt līdz 22iem???? Rietumos, jo sevišķi vāciski runājošajās zemēs ir pavisam vienkārši, visas gaļas letes un maizītes, sieri utt. viss ir pieejams līdz veikala slēgšanai, nevis, ka 15min vai kā Rimi sāk novākt jau 30min iepriekš. Tā lūk, PSRS postpilsoņi!!! Kundzei, kas rakstīja šo sūdzību ir absolūta taisnība! Viņa ieradās laicīgi. Ja administratore nebūtu tizla govs, tad klients būtu jau 2min laikā iekšā kabīnē un vēl pēc 2min sāktu sauļoties. Neesiet slinki un gausi tizleņi, apjēdziet, ka klients ir ķēniņš un viņš atbilstoši ir arī jāapkalpo, ir jānāk pretim un jābūt attapīgiem! Jeb pretējā gadījumā ir jāuztāda cits darba laiks. 21:40 un tad arī jāslēdz durvis, lai ienākt vairs neviens nevar, bet tikai iziet un visiem viss būs skaidrs. Uzņēmējam ir jābūt tik gudram, ka viņš nerada nekad un nekādā formā sarūgtinājumu klientam!!!
Bijām reiz Abu Dhabi, Rosewood hotel 2ned., līdz 22iem var iet baseinā peldēties, mēs ieradāmies 10min pirms, jo vnk gribējām ātri nopeldēties un viss, viņi bija sākuši gatavoties vēlajam vakara slēgtajam pasākumam un diemžēl vairs netikām. Atskrēja direktors, vācietis un viņš ticiet man, bija nelaimīgs. Kā kompensāciju piedāvāja speciālā brokastu party piedalīties bez maksas 3personām. Galdi lūza un izvēle bija grandioza ar 5 aktīvi strādājošiem pavāriem uz katra klienta spec pasūtījumu. Lūk tā uzņēmēji atbild par saviem klientiem un to labsajūtu.
Я сама там работала. Если это было летом, то днём там народу нет особо. Взяли и пришли днём, а не под конец, за 15 минут до закрытия. В это время администраторы начинают считать кассу. Если вы пришли в 21:45, то администратор имеет право впустить ТОЛЬКО на 9 минут, не больше, ибо нужно время для снятия одежды, нанесения крема, потом после загара вытереться, одеться и уйти. Чтобы администратор мог убрать за вами, чтобы оставить чистое рабочее место для другого администратора. Если вы пришли за 20 минут до закрытия, то 12 минут максимум. Люди, имейте совесть. Администраторы ОДНИ работают по 14 часов. Будьте добрее)
Где вообще у людей какое-то понимание? И уважение к другим людям? Человек работает и так длинные часы, это очень тяжело по 12-13 часов в день работать! Я сама работала с 9 до 22 в сфере обслуживания, и меня самой раздражали такие люди,которые пёрли в 21.45 , когда мне нужно было убраться, посчитать кассу! К сожалению начальньки этого не понимают,что часы нужно урезать, но народ! Имейте уважение к другим! К такому "человеку" который прется в 21:45 сразу же идет негатив. Так что ребят, давайте относиться с пониманием. Не помрете,если придете в другой день ,в нормальное время позагорать! Еще момент ,раз вы раньше не можете придти,значит по идее вы с работы мчитесь в такое время)) а чего же тогда гоните на администратора?)) Последнего человека вполне администратор имеет право пускать в 21:30, не позднее. Пока что еще оденеться,разденеться-вот и будет 20 мин точно.
Интересно, а как будет выглядеть жалоба, если клиента пустили в 21:45, но в 22:00 администратор:
а) Выключает солярий и просит клиента проследовать к выходу.
б) Клиенты неспешно позагорал, оделся, вышел и...оказался в закрытом салоне.
:)