Studio Moderna - Slikta apkalpošana
Šoreiz arī es savu sašutumu nevaru noslēpt.
Top-shop.lv konsultante zvanīja 3. un 4.01.2019. piedāvāja iegādāties preci. Tā kā janvārī naudas man nebija, sarunājām, ka viņa preci izsūtīs 21.01./22.01, lai es saņemtu janvāra beigās. Tad pastā glabātu 2 nedēļas un vēl varētu pagarināt par nedēļu un tad es varētu izņemt ap 14.02., kad būtu nauda.
Biju pārsteigta, kad sūtījums uz pastu atnāca jau 16.01. Zvanīju klientu servisam, bet tur dāma diezgan nelaipni atbildēja, ka neredz problēmu - kāda starpība, kur glabājas - pastā vai viņu noliktavā. Bet es viņai stāstu, ko man solīja konsultante. Dāma tāpat uzstāj, ka neredz problēmu, jo pastā sūtījums glabājas 21 dienu, bet no 16.janvšra 21 diena ir apmēram 6.02., kas man neder. Uz ko viņa piedāvāja neizņemt preci un sūtīt vēlāk vēlreiz, vai arī zvanīt viņiem ap 8.02., lai pagarinātu uzglabāšanu pastā.
Jā, iespējams problēma nav uzglabāšanā., bet gan servisā. Tad sanāk, ka konsultants var sastāstīt jebko un pēc tam viss tak ir kārtībā - problēmu nav. Runa bija par solījumiem un uzticību. Es jutos piekrāpta. Un arī klientu servisa dāma nebija saprotoša manā situācijā.
Arī iepriekšējā sūtījumā konsultante stāstīja, ka klienta karte būs dāvanā, bet pavadzīmē gan rakstīts, ka es maksāju par to, bet tā kā gala summa bija norunātā, pretenzijas neizrādīju.
Tātad jau 2 reizes konsultanta teiktais izrādījusies nepatiesība.
Diezin vai vēl uzticēšos šīm konsultantēm.
Komentāri (6)
Kapeec vispar kko butu japasuta,ja nav naudas un vel no tada parcenotaa kantora,kur kraamus tirgo?
Runa bija, ka sūtīs vēlāk, kad būs nauda.
Es arī nebūtu saprotošs Jūsu situācijā, pagrozītu pirkstu pie deniņiem, jo esat nevisai aptēsta, pat ļoti neaptēsta, Jūs pasūtat kaut kādu lietu, naudas Jums nav, un kad būs tikai vellnam zināms, un vai vispār būs arī nav zināms...bet nē, piekrāpta viņa esot.
Paņem SMS kredītu!
Pats esat neaptēsts. Un izskatās, ka pārzinat manas finanses, ka izsakāt tādu viedokli.
Es jau neteicu, ka esmu finansiāli apkrāpta.
"Dāma tāpat uzstāj, ka neredz problēmu, jo pastā sūtījums glabājas 21 dienu, bet no 16.janvšra 21 diena ir apmēram 6.02., kas man neder. Uz ko viņa piedāvāja neizņemt preci un sūtīt vēlāk vēlreiz, vai arī zvanīt viņiem ap 8.02., lai pagarinātu uzglabāšanu pastā.""
Reku, ja jau dikti to krāmu vajag, tad šie tak solās glabāt pastā cik vajag, kauč līdz apokalipsei...:D
Diez kas tā par tādu lietu bez kuras nevar iztikt ? :D
Vispār jau runa ir par tukšiem solījumiem no konsultanta un klientu apkalpošanas attieksmi, nevis par naudu vai kaut kādu glabāšanu.