Studio Moderna - Ļoti slikts serviss un slikta attieksme
Nekad neveiciet tūlītēju apmaksu pasūtot internetveikalā preci! Divas nedēļas atpakaļ izdarīju šādu kļūdu. Pēc pasūtījuma saņēmu no studio moderna apstiprinājumu, ka preci saņemšu ar dpd kurjeru 2-5 dienu laikā. Dpd kurjerpasts atsūtīja ziņu, ka piegādās preci darba dienā 11: 18-12: 18, kad esmu darbā. Citu piegādes iespēju viņi nevarēja atrast, uz e-pastu [slēpt]@dormeo.lv man neviens neatbild un arī norādītais telefona nr 6 780 76 75 nostāsta, ka ierakstīs un atvienojas.. Kad beidzot izdevās studio moderna sazvanīt-menedžere atļāvās pacelt balsi un atvienot sarunu-kamēr tā nebija beigusies. Ļoti ceru, ka izdosies saņemt atpakaļ savu naudu, jo no šīs firmas nekad un neko vairs nesūtīšu!
Komentāri (3)
Labdien,
Veicot pasūtījumu ir jāizlasa un jāpiekrīt nosacījumiem, kuros ir norādīts, ka:
''Priekšapmaksas sūtījumiem ( maksājums veikts online), pēc apmaksas saņemšanas SIA Studio Moderna kontā, ja prece ir pieejama noliktavā un pasūtīta piegāde uz mājām, prece tiks piegādāta 2-5 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Ja prece nav noliktavā, kā arī svētku, aktīvās pārdošanas sezonas laikā un kravas aizkavēšanas iemeslu maksimālais piegādes laiks ir 30 dienu laikā kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža.''
Kurjerdienests neveiksmīgi centās ar Jums sazināties, līdz ar to piegādi neizdevās veikt. Jums tika piedāvāts izņēmuma kārtā veikt sestdienas piegādi, no kuras Jūs atteicāties. Līdz ar to sūtījums tiek atsaukts no kurjerdienesta un Jums tiks atgriezta nauda likumā noteiktajā kārtībā 14 dienu laikā.
Mūsu klientu apkalpošanas speciālists ir atbilstoši reaģējis uz Jūsu telefona zvanu un mutiski izteiktām pretenzijām, piedāvāja iespējamos risinājumus. Taču, ņemot vērā, to, ka Jūsu komunikācijas stils bija nekorekts, tika pieņemts lēmums sarunu neturpināt, jo atbildes Jums jau tika sniegtas un iespējamie risinājuma varianti jau tika piedāvāti.
Mums ļoti žēl, ka nesanāca ar Jums vienoties par iespējamo piegādi.
Ar cieņu,
SIA Studio Moderna
Ieteiktu Jums izsniegt savai klientu apkalpošanas speciālistei prēmiju, jo viņa ar savu "atbilstošo" komunikāciju-ir-ne tikai firmai nesusi zaudējumus 148.85Eur apjomā-bet zaudējusi potenciālus pircējus(mani, manus draugus un radus) uz visiem laikiem..Paldies par atbildi un gaidu atpakaļ naudu.
Кто-то еще покупает у этих лохотронщиков копеешные китайские поделки?