Studio Moderna - Ļoti slikti komunicē ar klientiem pa telefonu
Šausmīga komunicēšana ar klientiem caur telefonu. Pensionāra apmānīšana, apkrāpšana.
Preces dod izmēģināt vai skatīties uz viņām? Tādas lietas ir svarīgi teikt un atzīmēt līgumos!
Zvanīju mammas vietā, jo pensionāram vairs nervi netur.
Gribēju uzzināt kāpēc piešuva kaut kādu rēķinu un atsūtīja viņu atpakaļ (i robots)
prasīja pavadzīmi kaut gan visi dokumenti tikka nosūtīti viņiem. (no galvas tādas lietas neatceramies) vārdā nestādās! Pensionāram telefonu nometa. Informāciju no klienta nenoklausās un telefonu vnk nomet!
Komentāri (2)
Kas ir, seksu nedeva?
Citējot: "prasīja pavadzīmi kaut gan visi dokumenti tikka nosūtīti viņiem. (no galvas tādas lietas neatceramies)"
A viņiem ķipa jāzin no galvas katrs kliedzošs histēriķis, kurš zvana kāda vārdā? Kad zvanāt, jānosauc klienta Nr vai nu kas viņiem tur ir, rēkina Nr., ar to jāsāk saruna.
Īpašās tiesības patērētājiem - atteikuma tiesības:
tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā
tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā.
Ja nokavētas 14 dienas un prece ir lietota, tad naudu Jums neviens neatgriezīs, ir tikai garantijas remonts, ja tāds nepieciešams.