www.sudzibas.lv Studio Moderna Klientu apkalpošana

Studio Moderna - Klientu apkalpošana

Vēlos pievienot arī savu komentāru par Studio Moderna neprofesionalitāti, bezkaunību un absolūtu intereses trūkumu par klientiem un viņu pasūtījumiem. Es savu pasūtījumu gaidu jau 3 menešus!! Un tas pie viņu oficiālās norādes, ka piedāgājot 2 nedēļu laikā. Ko te vēl vairāk teikt.. Pa šo laiku esmu kādas 5 reizes zvanījusi. Nekad viņi nezina, kas noticis un kāpēc pasūtījums vēl joprojām nav līdz manīm nonācis, kā arī apsola, ka šonedēļ noteikti būšot. Citreiz viņi man iesaka zvanīt pašai uz pasta nodaļu, vai arī sola noskaidrot, kas noticis, un man atzvanīt, bet tas nekad nav izdarīts. Atliek tikai apbrīnīties, ka mūsdienās, kad citas kompānijas raujas pušu, lai dabūtu katru klientu, Studio Moderna viņu klienti ir pie vienas vietas.

A

Komentāri (27)

S suds ta firma!! 31.07.2011

biju uz parrunam un ljoti uzmanigi klausiju ko vinji tur piedava, vinji tev neko ne piedava!!! tikai savus sodus par to ja tu ne pardosi kaut vienu super puper mega klas matrasi dormeo kurs maksa 28742764876 latus un visi vinju grib. neiet tur nekada gadijuma, ljoti nozelojiesiet, jo nervu sistemu gruti dabut atpakal

K kristīne 31.10.2011

es esmu preces iegādājusies pa tiešo veikalā, un nekas nav jāgaida.

D dusmigais kurmis 18.12.2012

Es arī pievienošos tiem, kas negatīvi atsaucas par šo iestādi! Pasūtīju matraci, kundze, kas pieņēma šo pasūtījumu uzstājīgi piedāvāja klienta karti pa padsmit latiem, pa kuru es nepiekritu. Pasūtījums atnāca laicīgi, un protams klienta karte arī līdzi. Kad es sazvanījos ar iestādi, man atbildēja, ka noskaidros un atzvanīs. Atzvanīja, teica jā, operatore kļūdījusies, lai sūtot karti atpakaļ, būšot jauns līgums, matraci ņēmu līzingā. Karti aizsūtīju. Pēc mēneša zvana cik var saprast kāda no galvenajām un lepni paziņo, ka neko nevar darīt, būs vien par karti ar jāmaksā, jo citādi man tur kāda atlaide un bezmaksas piegāde nepienākas. Es saku labi, lai taisa rēķiņu par piegādes maksu. Šī lepni paziņo, ka man jau tā ir izdarīts pakalpojums un operatore man baigi izdevīgi visu sarēķinājusi, ka mainīt šī neko nevar un būs vien jāmaksā pēc pilnas programmas. Jo protams visi matrača atpakļ sūtīšanas termiņi jau beigušies. Es uzskatu, ka tā ir tīrākā bezkaunība un nekādas cieņas pret saviem klientiem.

Arī es esmu šokā par viņu darbību, kad paši zvana un piedāvā preci, tad laipnība plūst pāri malām, bet kad jāizlabo savas kļūdas- pazūd kā peles alā. 2013.g. 26. februārī saņēmu pasūtītās preces. Pavadzīme 2013008219 par summu 101, 17 Ls. Tvaika pīpes vietā bija ieliktas divas sāls paciņas. Pazvaniju, ļoti laipni atvainojās un lūdza atsūtīt atpakaļ vienu paciņu, un viņi 14 dienu laikā atsūtīs pīpi. Es aizsūtīju atpakaļ 01.03.2013.g. Un ar galiem, sazvanīt nav iespējams. jau pagājis vairāk kā mēnesis bet pīpes nav.
Laikam tur strādā reti bezatbildīgas personas, kuras ir iemācījušā kā saldmēlītes tikai izspiest naudu. Laikam es ar visiem dokumentiem braukšu uz Patērētāju aizsardzības kantori. 05.04.2013. Valentīna Pukste-Liepiņa.

J Jānis100 13.10.2015

Vēlos brīdināt visus potenciālos Studio Moderna klientus! Neuzķerieties uz šī bezkaunīgā krāpnieku kantora!
Viņi paši uzplijās ar savu preci - matraci. Kad biju piekritis to izmēģināt, atsūtīja preci un vēl pāris bonusa produktus, par kuriem mani nebrīdināja. Kad vēlējos preci tomēr atgriezt, jo tā neatbilst solītai kvalitātei, viņi atteicās braukt tai pakaļ, kaut gan sākumā solīja preci gan piegādāt, gan savākt, ja tomēr tā neapmierinās. Nepietiek ar to, ka nācās pašam vest matraci uz noliktavu, viņi mani sāka šantažēt ar naudas sodu par pievienotajām " dāvaniņām". Kad atteicos par tām maksāt un vēlējos tās atgriezt (nelietotas!!!), teica, ka beidzies atgriešanas termiņš un viņus interesē tikai nauda! Kolosāls veids, kā šantažēt cilvēkus un izspiest naudu!
Mans ieteikums - neiesaistīties ar šo firmu NEKĀDOS darījumos, jo viņi ir slīpēti un atradīs veidu, kā jūs piemānīt! Solīs vienu, bet, rīcība būs pretēja ar vienu mērķi - izkrāpt no jums naudu!

3 33198924 18.09.2017

Slikts, lēns serviss un viena interneta veikala klientu apkalpotāja bija ļoti nelaipna - atbildot uz zvanu nesasveicinājās, nenosauca vārdu, nerisināja problēmu, pārtrauca runājot, pacēla balsi un nometa klausuli!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes