Strādnieki Latvijā - Slinki, neizglītoti, melo, dzer
Labdien,
šis portāls ir pilns ar sūdzībām par sliktu apkalpošanu uzņēmumos vai arī par to cik kādam darbiniekam ir bijis slikti kādā darba vietā un ka darba devējs ir viņu apkrāpis..
Vai jūs gadījumā neredziet kādu sakarību starp šiem diviem sūdzību tipiem?
Es gan redzu.
Darba devējiem patiešām ir ļoti lielas problēmas ar kvalitatīvu savu klientu apkalpošanu un tas ir saistīts ar to ka darbinieki ir slinki, dzērāji, neizglītoti un muļķi. Darbiniekiem ir nošpļauties uz paveiktā darba kvalitāti, jo viņi joprojām domā ka dzīvo komunismā.
Pēc Latvijas likumiem, darba devējs neko nevar izdarīt darbiniekam kurš ir slikti veicis savus pienākumus. Teiksim ka veikalā pie kases pārdevējs pasūta di==st klientu un klients nenopērk preci no kuras varēja nopelnīt 200 eur, tad darba devējam nav nekādu iespēju atgūt šos 200 eur un darbinieka. Vai arī ja autokrāsotavā krāsotājs sajauca krāsas kodu un nokrāsoja detaļu citā krāsā un klients atteicas maksāt par tādu remontu, tad darba devējam atkal nav nekādu tiesību nesamaksāt darbiniekam.
Protams darba devējam ir iespēja vienkārši nesamaksāt, kā teikt ne likumiski, bet pēc cilvēciskās loģikas un tad darbinieks apvainojas un raksta vēstules darba inspekcijai, vid, liek postus šajā lapā.
Secinājums ir tāds, ka mūsu valstī lielākā daļa cilvēku ir neprašas, kas nespēj veikt godprātīgi savus pienākumus. Mana dzīves filozofija vienmēr ir bijusi izdarīt darbu labi, par summu kura ir norunāta pirms darbu uzsākšanas, ja procesā konstatēju ka vajag vel naudu, tad tā jau ir mana problēma, nākamreiz jāprot izrēķināt labāk. Ja visi darītu savu darbu godprātīgi, vienalga kādā pozīcijā viņš atrodas (celtnieks, pārdevējs, konsultants, jurists) , tad visu mūsu dzīve būtu daudz labāka. Nav svarīgi cik tev maksā par darbu, kaut 5 eur / dienā, bet ja tu esi parakstījies, tad tev tas ir jādara, savādāk tu esi ********!
Komentāri (5)
Ja pie tevis vēršās tikai tādi tevis nosauktie ''slinki, dzērāji, neizglītoti un muļķi'', tad es ieteiktu tev pašam aizdomāties kāpēc tā ir. Tev arī nāktos aizdomāties pašam, ko tu pieņem vai nepieņem darbā. Te arī ieslēdzās tā jūsu aprobežotā loģika - paņemt to, kurš prasa mazāk, no kā izriet, ka bieži tās mazās prasības ir tāpēc ,ka nevienam citam viņš tāds nav vajadzīgs.
Arī pēc tavas rakstības vairāk var spriest ,ka esi viens no tiem ''biznesa ekspertiem'', kas tālāk par savu maku nav tiešām ticis.
Tu runā par kaut kādu ''nesamaksāt'', bet būtu tu kompetents vadītājs , tad zinātu ,ka par jebkuru zaudējumu radīšanu arī darbinieks ir atbildīgs, ja protams... tev viss tur ar viņu oficiāli.
Es šeit nerunāju par kaut kādām astronomiskām algām, bet par attieksmi, kas bieži vien ir iemesls, kāpēc tevi visu laiku kāds uzmet vai atsaka darbam. Tu uzskati ,ka darbs pat jāizdara ,ja tev maksā kaut vai 5 eiro dienā, bet tad neattiecies pret to darbinieku kā pret pēdējo bomzi.
Izklausies pēc kārtējā kapeiku p*sēja, kurš maksāt negrib, lai kādam labākam strādniekam, bet labāk metīs centus aploksnē kaut kādam dzērājam ,kas reizi nedēļā uzpeldēs darbā.
Pilnībā atbalstu Otis viedokli.jebkurā darba līgumā (protams ja tāds ir )tiek atrunāti darbinieka pienakumi ,izpilde un atbildība.
Es jums pilnīgi piekrītu par darbiniekiem, bet te noteikti ir jūsu izvēle, kādu cilvēku piesaistāt saviem darba uzdevumiem. šeit sūdzībās netrūkst diedelnieku sūdzības, kad nezini smieties vai raudāt vai noriet.
Šeit nesūdzēsies ne darbinieks ne uzņēmums, kam ilgtermiņa viss ir labi un abi spēj vienoties un nāk pretī kad tas ir vajadzīgs.. arī tad, ja pa retam ir kādas negācijas tajā vidē.
Kārtējais postpadomju darba devējs, kurš grib atrast labus/uzticamus darba ņēmējus par padomju laika kapeikām.
Es nevienu negribu pieņemt darbā. Es saku ka visur apkārt iz bezatbildīgi cilvēki kuri nepilda savus pienākumus.