Stockmann - Nekvalitatīvi Ecco zābaki
Līdz šim bija tikai ļoti laba pieredze ar Ecco. Gan zābakus, gan sandales nevarēju novalkāt. Bet 2010.gada 13.oktobrī veikalā "Stockmann" nopirku puszābakus, modelis Hope (cena 69 Ls). Uzvilku 4 reizes, ne īpaši mitrā laikā, kā nekā jauni, gribēju pasaudzēt. Pēc pastaigas parkā, vienam no zābakiem nogāja papēža pārklājums, kurš izrādījās kaut kas ādveidīgs vai papīrveidīgs, atklājot koši baltu plastmasas papēdi. 1.novembrī (pēc 2 nedēļām) nesu atpakaļ uz "smalko" veikalu "Stockmann", aizpildīju Prasījuma pieteikumu. 8.novembrī saņēmu ierakstītu vēstuli no "Stockmann", kurai iebaidīšanas nolūkā bija pievienots Amatniecības kameras sertificēta eksperta atzinums, ka es esmu zābakus mehāniski sabojājusi un tas nav ražošanas brāķis. Un veikala paskaidrojums, ka naudu atpakaļ nedos, jo tā neesot veikala vaina. Sazinājos ar Ecco izplatītājiem Latvijā, viņi man teica, ka visiem Ecco apaviem esot 2 gadu garantija, bet viņi man nevarot palīdzēt, jo "Stockmann" no viņiem apavus neeipērk. Tagad, lai pierādītu, ka tas ir ražošanas brāķis, varu vēl par 30 -50 Ls taisīt neatkarīgu ekspertīzi, cik nu Latvijā tā var būt "neatkarīga". Ja domāju, ka tas ir viltojums, esot jāgriežas policijā ar iesniegumu. Tā man pateica Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Interes pēc arī Ecco veikalā apskatīju šos zābakus (cena 109 Ls). Pārdevējai, kura laipni mani konsultēja, pajautāju kā ar papēža pārklājumu. Viņa man atbildēja, jā, ka tas esot no maigas ādas un tie neesot nekādi brienamie zābaki. Šo informāciju viņi pievienojot zābaku valkāšanas instrukcijai pie pirkuma čeka... Tālāko variet paši uzminēt - ja kas notiks, izrādīsies, ka ar zābakiem esat nepareizi ārā gājuši.
Vēl gribu piebilst, ka konkrētie zābaki bija ražoti Ecco ražotnē ĶĪNĀ, kuru viņi tur pirms kādiem 2 gadiem uzcēla (informāciju atradu internetā angļu valodā). Internetā angliski atradu arī informāciju, ka kādai sievietei pēc garo zābaku Ecco Hope valkāšanas, papēžu pārsegums bija sācis nolobīties pēc nedēļas, bet pēc mēneša valkāšanas zābakiem bijuši koši balti plastmasas papēži. Remonta darbnīcā sakot, ka kvalitatīvi salabot nevar, jo pie tās plastmasas nekas neturoties.
Esmu vēl ievērojusi, ka šosezon arī cietiem ražotājiem ir tādi papēži - izskatās kā plastmasas, bet īstenībā ir apvilkti ar kaut kādu pārklājumu. Zoles gan visiem gumijas, kā jau brienamiem zābakiem pieklājas.
Pirmās dusmas un emocijas par to kā "Stockmann" ir "nozadzis" manu sūri grūti pelnīto naudu, norimušas, jo esmu sapratusi, ka diemžēl mūsu valstī nekādu taisnību nepanākšu. Iztērēšu vēl tikai naudu, laiku un sabojāšu nervus. Ar šo es tikai gribu brīdināt citus cilvēkus, kā globalizācijas laimetā var sanākt ar tādiem "smalkiem" un dārgiem zīmoliem kā Ecco un "Stockmann"- finālā nav ne naudas, ne foršu zābaku, tikai sabojāts garastāvoklis un pilnīga bezspēcības apziņa. Skatieties, ko pērciet un kur pērciet, izvēli izdariet rūpīgi un noskaidrojiet, vai, ja prece būs brāķis, būs kāds oficiālais izplatītājs, kurš uzņemas par nopirkto preci atbildību, vai precei ir garantija, un kā tā jānoformē.
Lieki laikam piebilst, ka "Stockmann" veikalā mani vairs nesastapsiet, par Ecco nezinu. Varbūt pareizā laikā un pareizā vietā...
Komentāri (22)
Es teiktu ka tur nav brāķis, bet gan ar papēdi kaut kur aizķerts bildēs skaidri ir saredzamas bojājuma maliņas, un tie mazie ādas gabaliņi ir noplēsti lai slēptu bojājuma īsto iemeslu ? Esmu gandrīz par visiem 100 pārliecināts ka šai sūdzībai nav iemesla
Jebkura zīmola precei var gadīties brāķi, vai arī ir radušies apstākļi, kad brāķēta prece dot sev izpausties. Par zīmolu maksājam, jo ceram, ka iespējamība saskarties ar brāķi būs mazāka, kā arī par servisu/ garantiju. Ja tev nedarbojas garantija, tas ir gauži bēdīgakais šai stāstā. Kā arī, ja tev ziemas seszonas laikā saplīst zābaki un tev jādot nest uz veikala ekspertīzi, lai salabotu. Tad tev tā vai tā ir jāpērk citi zābaki, jo ar plikām kājām tak nestaigāsi.
Mums, šai sakarā, bija negatīva pieredze ar bērnu zābakiem "Reimas"brenda, kad sāka pie vīlēm puroties/ irt audums. Aiznesu zābakus Stokman informācijas centrā, aizpildīju veidlapu, un pēc nedēļas man bija iespēja saņemt atpakaļ naudu. Minēja, ka esam pirmie, kas nes šā modeļa zābakus atpakaļ. Tamdēl tagad lasu un brīnos, ka citiem ir savādāka pieredze. Varbūt tiešām nav iespēja nodot atpakaļ ražotājam, un pats Stokmans negrib uz sevi uzņemties zaudējumus.